Tauri_J kirjutas:328 kirjutas:Oma kogemusest ( 2x bens + 3x diisel e6x )võin öelda, et Eesti kliimas, kui sõidad aastas tõesti alla 30 tuh km-i, siis raudpolt bensiini mootor võta.
Diisliga sõites tõest vaatad trassil tujurikkujat, siis tuju ei lähegi ära  

  Aga rsk, kui tulevad talved ja pahatihti lühikesed linnaotsad siis ... 
Eks vaielge vastu, aga see pelgalt minu kogemus, et 3-liitrine bensiin oma tuli lõpp kokkuvõttes soodsam km-i hind, kui 3-ne diisel ning jamasi ka polnud pm.
 
makes no sense 
Sellest pointist ei saa ma hästi aru. Minu aastane läbisõit on max 20000km. Probleemid tulevad diislitel ju suurtel läbisõitudel.
 Nii, et kui sõidan vähe siis on jälle probleem või?
Minu sõidud argipäeviti on hommikul 5km maanteed ja 10km linna. Õhtul vastupidi.
Muidugi sellega olen nõus, et kui on mingi 5km otsad siis kindlasti võtta mitte DPF-ga diisel või bensukas. Aga sellised lühikesed otsad ei ole ühelegi autole head.
 
Vb väljendasin tõesti vähe kehvasti kiiruga, kuid tõesti... Aga näen igapäev neid umbes DPF-de ja kinnitahmanud egr-de küüsis vaevlejaid, kes harrastavad oma "keskkonna sõbraliku" diisliga igapäevast tööle-poodi-koju marsruuti, kus mootor pm töötemperatuuri pahatihti ei pruugiga saavutada. Suurtematel läbisõitudel ( nagu enamuses selle hinnaklassi e6x ) hakkavad endast märku andma muud detailid ( pritsungid, turbod jne )... Siis esimene tee kusagile puukuuri, et dpf vahelt ära- räägitakse ju , et see andvat metsikult kw-e juurde ning olema iga robleemi lahendus, hoomamata, et pahatihti on umbes dpf ja limp mode tagajärg , mitte põhjus.
Seejärel diisel bemm müüki ja järgmisele nokale 
 
Jutumõte see, et "keskkonnasõbralik" diisel pole ainuüksi "linnaauto" ning ennem ostu pigem võiks mõelda, mõlema mootori plussidele ja miinustele ning enda reaalsetele vajadustele, 
as we all know...  on selles hinnaklassis siiski korraliku isendit vääääga raske leida ja käest lastud BMW on vääääga suur investeering.