Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Siis peab järgi proovima. Ma mõtlesin, et kui teema juba selliseks läks, siis mis võiks aidata uste raskesti liikumise vastu? Olen paar korda hinged (ja vist on selle nimi ukse stopper vms) käinud üle WD40, aga see erilist tulemust ei andnud. On peale hingede vahetamise veel mooduseid? Peaks mingit tõhusamat määrdeainet kasutama? Eeldan, et tehasest tulnud kupeel käivad uksed ikka kergesti, mitte jõuga ?
TeaMeTzu kirjutas:Siis peab järgi proovima. Ma mõtlesin, et kui teema juba selliseks läks, siis mis võiks aidata uste raskesti liikumise vastu? Olen paar korda hinged (ja vist on selle nimi ukse stopper vms) käinud üle WD40, aga see erilist tulemust ei andnud. On peale hingede vahetamise veel mooduseid? Peaks mingit tõhusamat määrdeainet kasutama? Eeldan, et tehasest tulnud kupeel käivad uksed ikka kergesti, mitte jõuga ?
Kui saad hinge lahti siis puhastada seest roostest ja määrida PTFE Lube kraamiga uuesti ära, peaks pikaajalise tulemuse andma...PTFE on rahvakeeli teflonmääre kui kellelegi selgusetuks jäi, müüakse spraypudelis erinevate tootjate poolt...kannatab külma-kuuma ja tõrjub edukalt niiskust
Ametlikus juhendis soovitatakse hingedele molübdeenmääret ja ukse pidurile tefloni. Mõlemat on hästivarustatud tööriistapoes saada.
WD40 ei ole määre ja paneb kulunud hinged krigisema. Näiteks E46 hingedel saab lihtsa vaevaga vahetada ainult südamikke. (Lihtne vaev võib hõlmata endas vana südamiku välja puurimist. Omal läkski juhiuksega nii.)
Hinge täielikuks vahetamiseks tuleb keevitaja jutule minna. Aga et avarii korral on uksehingel väga oluline roll ukse küljes hoidmisel ja seeläbi kere tugevuse säilitamisel, siis mina ei julgeks seda tööd igaühele pakkuda.
Riivo kirjutas:
TeaMeTzu kirjutas:Siis peab järgi proovima. Ma mõtlesin, et kui teema juba selliseks läks, siis mis võiks aidata uste raskesti liikumise vastu? Olen paar korda hinged (ja vist on selle nimi ukse stopper vms) käinud üle WD40, aga see erilist tulemust ei andnud. On peale hingede vahetamise veel mooduseid? Peaks mingit tõhusamat määrdeainet kasutama? Eeldan, et tehasest tulnud kupeel käivad uksed ikka kergesti, mitte jõuga ?
Kui saad hinge lahti siis puhastada seest roostest ja määrida PTFE Lube kraamiga uuesti ära, peaks pikaajalise tulemuse andma...PTFE on rahvakeeli teflonmääre kui kellelegi selgusetuks jäi, müüakse spraypudelis erinevate tootjate poolt...kannatab külma-kuuma ja tõrjub edukalt niiskust
17x8 et35, kas e34 all liiga koopas? Kui lisada 2cm flants siis on et 15?
Style 32 velgedega tegu iseenesest, aga no ei taha ju mingi 4cm flantsi lisada
Ma ei tea kuidas küll viiese all sellised veljed käituvad, aga sõbra vanale e32-le sai pandud samasuguse ET-ga Rondell 58 17" veljed 20mm flantsiga ning hakkas rehve sööma. Otsi ikka viiese ET-ga style 32-d, peaks liikuma küll neid Kasutaja oliversten pani oma kuudile ka ET35-ga veljed flantsiga ning nägi normaalne välja, otsi teema ja näed ära.
e34 normaalne 17" valu asetus 8,5 puhul on ET12 ja 9,5 ET18 ....225/45 ja 255/40 rehvidega...vastavad arvutused siia-sinna saab igaüks ise teha...võtsin oma autol all olnud Alpinate järgi mis väga hästi seal istusid
Riivo kirjutas:e34 normaalne 17" valu asetus 8,5 puhul on ET12 ja 9,5 ET18 ....225/45 ja 255/40 rehvidega...vastavad arvutused siia-sinna saab igaüks ise teha...võtsin oma autol all olnud Alpinate järgi mis väga hästi seal istusid
Aga mida arvata sellisest kombost: 17x10, 17x8.5, et20 kõigil, kuidas tagant istuma jääb? Rehviks mõtlesin 215/50 ja taha 225/45, või liiga püksirihmad? Pigem kolmese teema vist? Sorri, pole veel aru saanud siiani, et mul viiene.
Riivo kirjutas:e34 normaalne 17" valu asetus 8,5 puhul on ET12 ja 9,5 ET18 ....225/45 ja 255/40 rehvidega...vastavad arvutused siia-sinna saab igaüks ise teha...võtsin oma autol all olnud Alpinate järgi mis väga hästi seal istusid
Aga mida arvata sellisest kombost: 17x10, 17x8.5, et20 kõigil, kuidas tagant istuma jääb? Rehviks mõtlesin 215/50 ja taha 225/45, või liiga püksirihmad? Pigem kolmese teema vist? Sorri, pole veel aru saanud siiani, et mul viiene.
ette on enamvähem, taha jääb natu lahjaks ma arvan...alla 235 ise ei soovitaks.. nii nägid need minu kirjutatud mõõdud e34 all välja
Viimati muutis Riivo, 26.02.2016 12:32 38, muudetud 1 kord kokku.
Mis on hetkel E36 kupee nahksisu hind? Sisu väidetavalt kulunud, aga katki pole. Istmed koos soendusega. Kui mu autol suurendatud juhtmestik, siis arvatavasti ka istmesoenduse valmidus või kuidas seda kindlaks teen?
Pean järgi vaatama, kas leian mingi pistiku. Üldiselt, mis hinnaklassi kupee sisu jääda võiks? Vaatasin internetist, et viimase 10 aasta jooksul hinnad olnud nahksisul 75-400€ (viimased muidugi pea tutikad sportistmed). Kas olenevalt konditsioonist 100-150€ normaalne?
TeaMeTzu kirjutas:Pean järgi vaatama, kas leian mingi pistiku. Üldiselt, mis hinnaklassi kupee sisu jääda võiks? Vaatasin internetist, et viimase 10 aasta jooksul hinnad olnud nahksisul 75-400€ (viimased muidugi pea tutikad sportistmed). Kas olenevalt konditsioonist 100-150€ normaalne?
Ma müüsin valge naha, mis oli natukene kulunud aga polstrid suht läbi 80nega ära. Ei olnud lihtsalt mõtet rohkem küsida, kuna nägin ise mis seisus oli.
E34, originaalis kõige tavalisem kaltsusisu, mehaaniline. Panin el istmed ette, pistikud olid ka vanade istmete küljes, kuigi soenduse ega mitte midagi pole(??). Juhtmeid läks vist 5 v 6, aga istme poolsel pistikul on 8 või 9. Kõik peale soenduse töötab, ehk siis need 2(3?) juhtet mis ilma juhtmeta nüüd jäid, on siis soenduse omad?
Üks selline pisemat sorti küsimus, et kas nahkistmetel saab kergemaid pragusid ise värvida mingi "repair kitiga" vms? Kas tulemus jääb mõneks ajaks püsima või pigem tulutu ettevõtmine ja kui kulukas selline toimiv kompelt keskmiselt on (ebays hinnad 2€-20€)?
TeaMeTzu kirjutas:Üks selline pisemat sorti küsimus, et kas nahkistmetel saab kergemaid pragusid ise värvida mingi "repair kitiga" vms? Kas tulemus jääb mõneks ajaks püsima või pigem tulutu ettevõtmine ja kui kulukas selline toimiv kompelt keskmiselt on (ebays hinnad 2€-20€)?
Ise tellisin ka ebayst värvi, maksis miski 7.-eurot vist. Istmeid ei värvinud, aga rooli-, käsipiduri- ja käetoe naha värvisin ära. Peale kuivamist pesin interjööri shampooniga üle ja siiamaani on kestnud asi (u. 4 kuud) ja ei määri.
Tegin ka 3. seeria alafoorumisse teema, aga äkki siin käib natuke rohkem inimesi:
Autot ostes sain kaasa ühe võtme, seetõttu peaksin vist igaks-juhuks ka varuvõtme soetama. Kas 1992 aasta E36 on võtme sees mingi kiip (milleta auto ei käivitu), mida peab uuel võtmel programmeerima? Kuna autol oli ja tuleb uuesti arvatavasti aftermarket puldist lukustus, siis selle võtme nupud ei pea toimima konkreetsel autol. Ebayst leidsin sellise võtmetooriku: http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E36-E39-E ... Sw0HVWBSPz.
Autoga kaasa tulnud võti näeb välja selline: .
Kas sellise toorikuga hakkab võti üldse toimima ja kui palju maksab võtme programmeerimine?