E38 725 veateated
E38 725 veateated
Autot käivitades viskab infotabloole alljärgneva sisuga arvatavalt prantsuskeelsed teated:
1. PILE CLE TELEC.HS
2. VERIF.LIQ.REFROID
Äkki keegi siin teab nende tähendust!
UM-ist sain samale küsimusele sellise vastuse:
Meie vastus:
Tere,
meil ei ole prantsuse keele oskajaid. Arvuti keel tuleb ära muuta, siis oskame nõustada.
Lugupidamisega,
United Motors
1. PILE CLE TELEC.HS
2. VERIF.LIQ.REFROID
Äkki keegi siin teab nende tähendust!
UM-ist sain samale küsimusele sellise vastuse:
Meie vastus:
Tere,
meil ei ole prantsuse keele oskajaid. Arvuti keel tuleb ära muuta, siis oskame nõustada.
Lugupidamisega,
United Motors
jahutusvedelikku oligi jah vähe, aga selle teise teate (PILE CLE TELEC.HS)
viskab ikka peale käivitamist ette. Samas on autol mootoriõli hetkel miinimumis, kas sellest ei või see teade tulla? Kas ta käigukasti õli taseme kohta ka peaks midagi ütlema, kui seda vähe on?
Ilmselt peab ikka UM-i minema ja inglisekeelseks laskma teha!
viskab ikka peale käivitamist ette. Samas on autol mootoriõli hetkel miinimumis, kas sellest ei või see teade tulla? Kas ta käigukasti õli taseme kohta ka peaks midagi ütlema, kui seda vähe on?
Ilmselt peab ikka UM-i minema ja inglisekeelseks laskma teha!
Re: E38 725 veateated
Nr 1: "pile" on patarei/aku ja "clé" on võti. "telec" on ilmselt lühend "télécharger"-st, mis tähendab laadimist. HS kohta ei oska kahjuks pakkuda. Number 2 on "verifiez liquide de refroid" ehk kontrollige jahutusvedeliku taset.antonio1 kirjutas: 1. PILE CLE TELEC.HS
2. VERIF.LIQ.REFROID
Re: E38 725 veateated
Kuna tegu E38-ga siis saab see tähendada ainult seda, et võtmes oleva kaugjuhtimispuldi patarei vajab vahetamist.Mart kirjutas:Nr 1: "pile" on patarei/aku ja "clé" on võti. "telec" on ilmselt lühend "télécharger"-st, mis tähendab laadimist. HS kohta ei oska kahjuks pakkuda.antonio1 kirjutas: 1. PILE CLE TELEC.HS
2. VERIF.LIQ.REFROID
Pakun et antud kontekstis tähendab "telec" siiski telecommander (kui see prantsuse keeles nii ikka kirjutatakse).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: E38 725 veateated
quote]Kuna tegu E38-ga siis saab see tähendada ainult seda, et võtmes oleva kaugjuhtimispuldi patarei vajab vahetamist.
Pakun et antud kontekstis tähendab "telec" siiski telecommander (kui see prantsuse keeles nii ikka kirjutatakse).[/quote]
Priidul õigus. Patarei ongi läbi, kuna külmema ilmaga ei taha uksed enam puldist sulguda..lahti teeb ilusti. Nüüd tuleb leida kaubandusvõrgust C2016 patarei (Panasonicu kood). Kui keegi teab, kus selliseid väikseid patakaid tallinnas müüakse, võiks siia miskit vihjeks panna.
veel kompuutri keelest. Täna veateadet ei tulnud kuna võti oli kamina peal soojas. Kui auto käivitasin vajutasin armatuuris paremat nuppu ja ette viskas "CHECK CONTROL OK" see peaks nagu puhas inglise keel olema..et siis on nii, et kui miskit viga ütleb prantsuse keeles, kui kõik ok siis inglise..kas nii peabki?
Pakun et antud kontekstis tähendab "telec" siiski telecommander (kui see prantsuse keeles nii ikka kirjutatakse).[/quote]
Priidul õigus. Patarei ongi läbi, kuna külmema ilmaga ei taha uksed enam puldist sulguda..lahti teeb ilusti. Nüüd tuleb leida kaubandusvõrgust C2016 patarei (Panasonicu kood). Kui keegi teab, kus selliseid väikseid patakaid tallinnas müüakse, võiks siia miskit vihjeks panna.
veel kompuutri keelest. Täna veateadet ei tulnud kuna võti oli kamina peal soojas. Kui auto käivitasin vajutasin armatuuris paremat nuppu ja ette viskas "CHECK CONTROL OK" see peaks nagu puhas inglise keel olema..et siis on nii, et kui miskit viga ütleb prantsuse keeles, kui kõik ok siis inglise..kas nii peabki?