Tervist kaasvõitlejad.
Kätte on jõudnud aeg, kus olen ostmas oma esimest autot, milleks on juhuslikult 320. Autol tehnika tibens tobens, kuid meeletu pahtlikihi alt tuli välja üks ääretult kole vaatepilt. Nimelt on juhipoolsest karbist alles reaalselt umbes pool. Mulle endale tundub, et uut karpi oleks sellele suht koht mõttetu sobitama hakata, ning mõtlesin et leiaks mingi ajutise lahenduse, mis natuke vähem silma ning minu kui autoomaniku uhkust riivaks.
Pilt siis süüdistatavast ussipesast:
Pildil tundub nagu peale augu midagi polekski, kuid tegelikkuses ulatub see tagant otsast umbes b-piilarini. Niisiis, mis spetsialistid arvavad? On mõtet säilitada neid jäänuseid, mis kunagi karpi meenutasid? Näiteks sinna kuhu veel võimalik plekki keevitada ning ülejäänu makro+pahtel või mis iganes kaval moodus.
E36 peaaegu olematud karbid, mõtet lappida?
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: E36 peaaegu olematud karbid, mõtet lappida?
Miks üldse osta sellist? Turul peaks veel valikut olema.
Re: E36 peaaegu olematud karbid, mõtet lappida?
Selline käeharjutamisepill võinii, millest kahju ei hakka kui omadega ümber puu peaks lõpetama. Eks hind mängib ka suurt rolli.
Re: E36 peaaegu olematud karbid, mõtet lappida?
sõida lihtsalt lõpuni
Re: E36 peaaegu olematud karbid, mõtet lappida?
Kuskilt kuulsin, et ühe karbi vahetus pidi 200 maksma minema, teine pool on terve ju vist ?
Kui ülejäänud kere on ok siis oleks mõttekas ära teha.
Kui ülejäänud kere on ok siis oleks mõttekas ära teha.
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: E36 peaaegu olematud karbid, mõtet lappida?
Seal ei piisa ainult karbi vahetusest. Vaja juba põhjapleki kallale minna.
Kui üks karp juba sellises seisus siis ülejäänud auto ei saa olla ok.
Kui üks karp juba sellises seisus siis ülejäänud auto ei saa olla ok.