Sai nagu foorumis tuiatud ja otsitud aga ei leitnut konkreetselt seda mida vaja.
Seega ega keegi ei tea mingit linki et kus saaks E 36 taga pütti sise ehituse kohta inffi. Kuna kardan et omal on sõelad lahti ja pläriseb hirmsalt et äkki annaks midagi teha ja uuriks kõige pealt piltide pealt.
Äkki kellelgi on.
Tänud
Summuti sise ehitus
tõenäoliselt mitte ei ole sõelad lahti vaid tagumise püti kinnituste juurest on pütt läbi roostetanud... väga tyypiline koht kust ta roostetama hakkab... endal sai õnneks veel sinna lapp peale keevitatud aga üldjuhul kui ta sul juba pläriseb, siis on rooste seal nii palju paha teinud, et enam ei keevita sinna mingit lappi ka peale
muidugi on ka veel võimalus, et kat'i keraamika on katki ja need tükid plärisevad sull sumpsi torus
mine ülevaatus punkti la lase hetigaasid ära mõõta, siis saad teada kas on auk sees kuskil ja kat otsas omadega või ei
muidugi on ka veel võimalus, et kat'i keraamika on katki ja need tükid plärisevad sull sumpsi torus
mine ülevaatus punkti la lase hetigaasid ära mõõta, siis saad teada kas on auk sees kuskil ja kat otsas omadega või ei
Sai siis uuritud kinnitus klambreid ning jõudsime järeldusele et sealt küll midagi läbi ei aja. Sai siis võetud taskulamp ja vaatatud summari torudest sisse ja mis seal avanes oli jama. Kohe alguse oli mõlemal sõelal kaks suurt tükki väljas ja kuna taha otsa ei näe siis tuleb pütt lahti lõikata ja siis näeb täpsemalt kui hullus olukorras sõelad on.
Sai siis kaan pealt ära lõikatud ja sisse vaatatud. Nagu varem sai mainitud oli alumised sõelad labi ussitanud ning suits tuli otse välja nii et mingit summutamist ei toimunud.
Sai leitud sama jämedusega torud ning poole päevaga sai asi korda tehtud. Täna proovin alla ja eks siis näha mis välja kukkus.
Sai leitud sama jämedusega torud ning poole päevaga sai asi korda tehtud. Täna proovin alla ja eks siis näha mis välja kukkus.