M40B16 pikk käivitus.
M40B16 pikk käivitus.
Tere, mure siis järgmine, et E36 tahab väga pikka ketramist enne kui käivitub vahel isegi 10-20 sek. Lubab küll, aga ei käivitu korrektselt. Vahest harva käib poolest pöördest. Peale käivitumist töötab aga väga ilusasti. Pöörded ei kõigu, jõud olemas, ei suitse.... Ühesõnaga tahan lahendust leida sellele loole. Vahetatud küünlad, õhulugeja, vändaandur, jagajakaas, rootor, pihustid. Kodus vedeleb üks m43b18 aju. Proovisin korra sellega ja käivitub koheselt poolest pöördest niipalju kui proovisin(aga mõistagi ei käi korralikult). Kas võib olla, et mootori juhtaju lihtsalt ära väsinud või saaksin veel miskit kontrollida?
Ette tänades
Ette tänades
Re: M40B16 pikk käivitus.
Kütusepump ja filter vahetamata, aga enne mootori vahetust töötas eelmine mootor väga kenasti sama pumbaga. Peale mootori vahetust on ka juhtmed üle käidud ja samuti mootori massijuhtmed.
Re: M40B16 pikk käivitus.
Nüüdseks kontrollitud rihmamärgid, mis tahtsid ühe hamba jagu korrigeerimist. Vahetatud kütuse filter ja kontrollitud pumba surve(+4,5bar). Proovitud teist aju ning vahetatud kütuse rõhuregulaator. Samuti käidud üle ka vaakumilekked ja mootori massid. Eelnevalt siis vahetatud pihustid, küünlad, vändaandur, rootor, jagajakaas ja õhulugeja. Peale seda kõike käivitub endiselt kehvasti(neljast käivitusest vaid ühel korral käivitub ilusasti, muul ajal tahab pikka käiamist). Kui mootor töötab, pole mingeid probleeme, ei puterda, käib ühtlaselt ja liigub normaalselt. Mõistus hakkab otsa saama, et mida veel proovida.
Re: M40B16 pikk käivitus.
Kas ainult külmana see probleem või ka sooja mootoriga?
Usun, et vastused / asjaolud sõltuvad ka sellest.
Usun, et vastused / asjaolud sõltuvad ka sellest.
Re: M40B16 pikk käivitus.
Pole vahet, kas mootor on soe või külm ning ei mängi rolli ka see, et kas väljas on pluss või miinuskraadid. Auto käivitub lihtsalt väga kehvasti. Kontrollin veel tagasivoolu torustiku üle, et see kinni ei oleks ja survet süsteemis liiga suureks ei tõstaks. Peale seda mõistus otsas.
- 50atmracing
- Huviline
- Postitusi: 790
- Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
- Peamine sõiduk: E60 3.0D
- Asukoht: Järvamaa
- Kontakt:
Re: M40B16 pikk käivitus.
kulunud nukkvõll
Re: M40B16 pikk käivitus.
Dme moodul pardaka taga must karp kollane pistik küljes.. eemalda pistik ja pane kaks jämedad juhet kokku.. nii sain mina korda kui ketrasin end lolliks samas lükates nagu läks kohe.. mingi teema nagu oli et kui starter taga ss kadus kptusepumba vool jne
Re: M40B16 pikk käivitus.
Kollase pistikuga on ews dme le saab ligi kapoti alt
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: M40B16 pikk käivitus.
Kindlasti mitte, sest siis ei töötaks see tal korralikult pärast kui käima juba läinud on.50atmracing kirjutas:kulunud nukkvõll
Kulunud nukaga masin ei taha pöördesse käia/jõudu vähe kõrgetel pööretel
Re: M40B16 pikk käivitus.
Tundub, et teema võib lukku panna. Nagu eelolevalt kirjeldati, võtsin kindalaeka tagant sellel mustal karbil kollase pistiku tagant ning sildasin kaks jämedamat juhet nind auto käib kui kell. Kui minu mälu ja kogemused mind ei peta peaks see must karp olema siiski EWS(ehk siis tehaseimmo). Igatahes auto nüüd käivitub ja suured tänud asjaosalistele.