Tere!
Ehk oskab keegi aidata. Nimelt probleem selles, et viimane käik ei taha sisss minna. Algas see esimeste külmade ajal. Algul arvasin, et asi selles, et õli on jahe ja seetõttu, kuid kui sa ikkagi sõidad Tallinnast Keilasse ja viimane käik läheb sissealles ennem Keila statoili siis normaalne see pole. Sealt edasi ongi olnud nii, et kui ta pärast mingit aega sõitu võtabki viimase käigu sisse, siis niipea kui tuleb kiirus alla lasta enam uuesti niipea sisse ei lähe. Lasin siis käigukasti õli ja filtri ära vahetada, sest kes teab millal viimati neid vahetati. Kahjuks see ei aidanud. Õlivahetus aitas vaid niipalju, et kui ülejäänud käike vahetas ka enne hästi siis pärast õlivahetust läks see veelgi sujuvamaks. Üldse ongi nii, et kõik käigud vahetab kast väga hästi ära, kastis pole mingeid imelikke hääli ega midagi aga viimane käik sisse ei lähe. Viimane käik läheb sisse siis kui oled vahest sõitnud 20 km teinekord aga alles pärast 70 km. Viimasel ajal olen veel tähele pannud, et see viimane käik läheb siis sisse, kui tee peal on näiteks kerge hüpekas.
Ehk on kellelgi midagi sarnast olnud või siis oskavad teadjamad öelda, et millega võiks tegu olla
E39 probleem viimase käiguga.
- Skalp
- Huviline
- Postitusi: 189
- Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
- Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
- Asukoht: Halinga vald
- Kontakt:
Re: E39 probleem viimase käiguga.
Kas mootori töötemperatuur on normis ja püsib seal? Kui see on korras, siis võib proovida kasti adaptsioone resettida...
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
Re: E39 probleem viimase käiguga.
Äkki on mootor jõuetu ja ei lase turbiini lukku
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E39 probleem viimase käiguga.
Seda, et turbiin ei lukustu mainis ka see remondimees, kes mul õli ja filtri ära vahetas.