Tere,
Kas klapib siuke variant, et tõstan õhkpatjade asemel alla tavaamordid teise E61 alt? Kuidas reageerib kompuuter sellele?
Terv,
Mati
E61 õhkvedrustus nn. tavavedrustuseks
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 13.11.2016 19:58 01
- Peamine sõiduk: BMW 535d
Re: E61 õhkvedrustus nn. tavavedrustuseks
Milleks sellist jama korraldada?
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4540
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E61 õhkvedrustus nn. tavavedrustuseks
Spidoplokki ja iDrive ekraanile hakkab õhkvedrustuse veateadet loopima. Kodeerimisega saab nendest lahti.
tel. 51 949 859
Re: E61 õhkvedrustus nn. tavavedrustuseks
Ma ei saa ka aru, pole ju nii kallis korda teha seda süsteemi. Lekked tuleb kõrvaldada, et kompressor kestaks, padjad ise ei maksa ka eriti palju auto enda hinda arvestades. Hiljuti sai üks selline korda kompressori remondikomplektiga, kulu oli umbes 50EUR, iseasi muidugi kaua kestab.Ma®tin kirjutas:Milleks sellist jama korraldada?
Mis saab siis kui mootor laiali läheb, panete mingi TDS-i oma sinna v

Re: E61 õhkvedrustus nn. tavavedrustuseks
Küsiti selle E61 AMK kompressori remondi kohta, panen siia kirja siis midagi.
Ise ma ühtegi pilti ega juhendit ei leidnud netist, minu enda tehtud foto kompressori sisust:

Suurim probleem on see, et elektrimootori võlli ots on pressitud "kepsu" sees oleva laagri sisse, punase noolega näidatud koht. Silindri vasakul küljel on korgiga suletud ava, läbi selle ava tuleb elektrimootori võll välja pressida "kepsu" seest (roheline nool). Alles siis saab "kolvid ja kepsud" alumisest august välja tõmmata. Selles korgi avas on keere sees, tuleb ise mingi tõmmits/press improviseerida, millega võlli otsa peale suruda. Tagasi sisse surudes tuleb läbi selle sama ava vastu hoida, et ära ei murra kepsu jne..
Remondikomplekt ise on selline: http://www.airboss.ee/et/a/amk-kompress ... lr322-w221" onclick="window.open(this.href);return false;
Ise ma ühtegi pilti ega juhendit ei leidnud netist, minu enda tehtud foto kompressori sisust:

Suurim probleem on see, et elektrimootori võlli ots on pressitud "kepsu" sees oleva laagri sisse, punase noolega näidatud koht. Silindri vasakul küljel on korgiga suletud ava, läbi selle ava tuleb elektrimootori võll välja pressida "kepsu" seest (roheline nool). Alles siis saab "kolvid ja kepsud" alumisest august välja tõmmata. Selles korgi avas on keere sees, tuleb ise mingi tõmmits/press improviseerida, millega võlli otsa peale suruda. Tagasi sisse surudes tuleb läbi selle sama ava vastu hoida, et ära ei murra kepsu jne..
Remondikomplekt ise on selline: http://www.airboss.ee/et/a/amk-kompress ... lr322-w221" onclick="window.open(this.href);return false;