Seda esimest jama ma ei kommenteeri, aga isiklikuks lähed täiesti põhjuseta.karl1 kirjutas:Mõni pole jah w124 fenomeniga kursis vist, tasub bemmist kaugemale vaadata vahest ikka ka.
http://www.auto24.ee/used/2280220" onclick="window.open(this.href);return false;
See auto maksab põhjusega nii palju näiteks. E39 võrrelda e30 ja w124ga on täielik huumor.
CityCari näiteks tuua on paras huumor.. Müüsid nad ka €10k E46 330xd manuaali, mis lõpuks ~€6k üleval oli ehk seisukorda arvestades sisuliselt turuhinnaga ikkagi ära läks.
Seda E39 mootorit tambid sa asjatult, vaata samalt lehelt, kus 300E üleval - lambikone ja ainult nahksisuga 200E-gi võib ühel päeval head klotsi maksta.
Kui sulle W124 näide endiselt ei kõlba, kuna see masstoodang (nagu e39) on sinule nii suur "fenomen", siis võta näiteks VW Käefer või 'hipibuss' - nagu ka w124 on kõik need masstoodang, aga korralikud eksemplarid maksavad väga korraliku kopika. See, et e39-aid tänapäeval (rõhutan 2016 aastal!) kümneid €1000 eest saadaval on, ei tähenda, et neid aastal 2026-2030 sama palju (korralikke!) leidub. Kas läheb hinda või ei, pole täna võimalik öelda, aga pigem pakun et ülikorralikud lähevad.
Ja kui W124 oli miljonikm taksomersu, Põrnikas tõi rahvast ratastele ja hipibuss võimaldas tervel põlvkonnal roadtrippida, siis E39 oli näiteks esimene BMW, millel olid 'angel eyes' tuled. Täna võib see tunduda tühine, aga sisuliselt defineeris ta selle välimusega ikkagi terve brändi identideedi mõneks ajaks. Aeg näitab kas see midagi väärt on.