Tervist, masinaks 2.0 mootoriga e34, 110kw. Nimelt siis üldiselt temp kogu aeg normis aga vahepeal maantee sõidul tõuseb veidi kõrgemale(2 valge kriipsu vahele). Samuti oli enne probleem selles, et koha peal tühikäigul hakkas sooja asemel jahedat puhuma. Panin tutika veepumba, koha peal puhub nüüd sooja nii nagu peab aga temp vahepeal ikkagi veidi üle normi.
Nõel on õige koha peal, seda liigutama ei hakka.
Mida peaks vaatama?
e34 2.0 110kw temp andur veidi üle normi
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 03.11.2015 13:43 58
- Peamine sõiduk: BMW 518i/2.0 110kW
- Telefon: 56326587
Re: e34 2.0 110kw temp andur veidi üle normi
Esialgu soovitan Sul termostaat üle vaadata. Võib lollusi teha. Samas, kui veepumpa vahetasid, kas ka korralikult õhutasid peale seda? Sest kui kohapeal külma puhub ja sõidu aeg vahepeal temp on üle normi, siis pakun et õhk sees.
Kui küsid, kuidas õhutada, siis kuskile estakaafile esiratastega, et radikas kõige kõrgem punkt on, seejärel töötava mootoriga vala jahutusvedelikku juurde, ise samal ajal alumist lõdvikut pumbates.
Kui küsid, kuidas õhutada, siis kuskile estakaafile esiratastega, et radikas kõige kõrgem punkt on, seejärel töötava mootoriga vala jahutusvedelikku juurde, ise samal ajal alumist lõdvikut pumbates.
Parklas tohib parkimiseks ettenähtud jooni ületada vaid külg ees libisedes.
Re: e34 2.0 110kw temp andur veidi üle normi
Õhk sai nii kaua välja aetud kui mootor rohkem jahutusvedelikku vastu ei võtnud jah.
Termostaat välja, veega potti, vesi soojaks ja mõõdan mis temp. avaneb(kui üldse)?
Termostaat välja, veega potti, vesi soojaks ja mõõdan mis temp. avaneb(kui üldse)?
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 03.11.2015 13:43 58
- Peamine sõiduk: BMW 518i/2.0 110kW
- Telefon: 56326587
Re: e34 2.0 110kw temp andur veidi üle normi
No nii saad Sa teada jah, et mis temp juures avaneb. Ja kui Sa väidad, et sai korralikult õhutatud, ega siis ei saa seal enam muud olla, kui termostaat või temp andur. Ma ei tea, kuidas Sul on, kuid mul on 3 temp andurit, kaks on ploki küljes sisselaske all ja üks radika küljes. Ploki küljes üks kuvab Sul armatuuril tempi ja teine saadab ajusse.
Parklas tohib parkimiseks ettenähtud jooni ületada vaid külg ees libisedes.