Mul on siis m60 mootor e38 740i pealt 2 piniste deto anduritega (12141702163), e34 530i juhtmestikul, millel on 3 pinise deto anduri pistikud (12141736303). Niipalju kui ma aru olen saanud, siis 3 piniga andurid on tegelt 2 juhtmega ning kolmas juhe peaks olema kate mingi elektromagneetiliste lainete mõju eest.
Kas see "shield" juhe peaks autopool olema kuskile siis maandatud või tal mingi teistsugune lõpplahendus?
Kas ma võin lihtsalt jätta selle kolmanda pini tühjaks, toppides selle 2 pinise nende ülejäänud juhtmete otsa vastavalt, kas aju saab sellest aru, et midagi puudu või tema jaoks vahet pole?
3 piniga socketil siis 3 juhet vastavalt nummerdatud alustades kollasest, mis on number 1. 2 piniga sensoril on ka mõlemad pinid numbriga.
2 vs 3 pin detonatsiooni andur
-
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 22.01.2017 13:57 11
- Peamine sõiduk: BMW 535D F11
- Telefon: 58187000
2 vs 3 pin detonatsiooni andur
Only tools put M badges on non M cars.
E34 M5
E34 M5
-
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 22.01.2017 13:57 11
- Peamine sõiduk: BMW 535D F11
- Telefon: 58187000
Re: 2 vs 3 pin detonatsiooni andur
Eks ikka muudmoodi teada ei saa, kui ise järgi proovida. Sai 2 pin andurid ilusti väikese modifikatsiooniga sinna 3 pin pistikusse lükatud ja arvuti viga ei näidanud, ehk võiks nagu toimida.
Teema kinni
Teema kinni
Only tools put M badges on non M cars.
E34 M5
E34 M5