Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Probleem järgmine : Vahetasin tänu vigasele kaanele 1995a tdsil mootori. Kõik asjad küljes ja ühendatud, kuid käima ei lähe. Armatuuris jäävad pihusti ja eelsüüteküünalde tuled põlema. Paagisisese pumba vahetasin ära ja toimib, kuid mulje jääb nagu ksp-st küte edasi ei liigu - võid lõpmatuseni käiata, isegi ei luba. Proovisin ka mõlemat aju ( nii vana, kui uue mootori oma). Samuti releed mõlemad vahetatud, aga kasutult. Kas võib olla mingi immo värk? Ehk on kellelgi ideid, mida/kuidas kontrollida, endal juba mõistus otsas
Kui pihusti- ja eelsüüteküünla tuled jäävad põlema siis peaks kuskil olema mingi kaitse läbi või ajuga seonduv? Ma vaataks juhtmed veel üle ja kontrolliks kaitsmed jms.
Neid pumba koode ei maksa 100% tõena võtta. Oli ka kunagi juhus, et elektroonika osa oli teise koodiga pumba oma ja käima loomulikult ei saanud. Kui on EWS-iga auto, siis suvaliselt ajusid vahetades võivad need sünkroonist välja minna ja siis ei käivitu enam ka õige kompotiga. Üldiselt ikka arvuti abiks, huupi on raske otsida seda viga.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kuna endal hetkel diagnostika võimalus puudub, siis ehk leidub mõni foorumlane, kes mõistliku raha eest viitsiks asja üle vaadata. Auto asub hetkel harjumaal, anijal.
Nonii, aega üksjagu mööda läinud, ning tänaseks pill käib Kuna endal jõud üle enam ei käinud, viisin auto kosele tuttava-tuttava-tuttava juurde. Nuputamist jagus tallegi tükiks ajaks, aga jagu ta sellest lõpuks sai - süüdlaseks siis kaitse akujuhtme küljes, põhjamati all