Tere. Plaan soetada uus sõiduk.
Eelistaks diislit, kuigi tean, et ka neil omad miinused, kuid ka plussid(kütusekulu/korralik väändemoment). Samas enamasti linnasõit.
Sooviks kindlasti sport nahksisu, m-pakett, tagavedu
Hinnaklassi suhtes vaatan umbes 7000-9000 ringi pigem.
Dynamic Drive ja nelikvedu ei oleks vaja, mingilmääralgi hoolduste arved all hoida.
Pikaajaline hooldusajalugu Eestis või alles toodud masin välismaalt?
lühikese hooldusajalooga auto ost kindlasti riskantsem?
Läbisõit?
Viia kindlasti kontrolli?
Kas tasub hooldusarvetele mõeldes valida E90?
Kindasti Facelift selles hinnaklassis?
535D või 335D ülalpidamine märgatavalt kallim?
Remondikassa jätaks u 2000 alguseks
Igasugune abi ja kriitika teretulnud
E60/61 530D või E91 530D ostuabi ja ülalpidamiskulud
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: E60/61 530D või E91 530D ostuabi ja ülalpidamiskulud
Kui tahad head ja odavat asja, siis tuleb kaks asja osta- üks odav ja teine hea.
Kui enamus linnasõidud, siis diislit tasuks siiski vältida eriti veel sellises hinnaklassis, kui otsiksid F seeria masinaid, siis võibolla tasuks kaalumist.
See hinnaklass, mis on ette antud, selle eest heas korras neid masinaid ei saa, kui siis 9000 eest E9x.
Kui varustuse kohapealt on kindel soov, siis peadki hakkama kompromisse tegema muude asjade pealt.
Jah, facelift masinad on kindlam valik, kuna on uuemad autod, parendatud vastupidavusega.
Kahe turboga isendite puhul peab kindlasti kontrollima turbode korrasolekut, kui lõtkuga, siis saad need vahetada.
Olen kahe aastaga enda odavasse E90sse remondiraha kulutanud 5000 eurot, seevastu E60 FL kestab ilma suuremate kuludeta juba 4 aasta.
Kui enamus linnasõidud, siis diislit tasuks siiski vältida eriti veel sellises hinnaklassis, kui otsiksid F seeria masinaid, siis võibolla tasuks kaalumist.
See hinnaklass, mis on ette antud, selle eest heas korras neid masinaid ei saa, kui siis 9000 eest E9x.
Kui varustuse kohapealt on kindel soov, siis peadki hakkama kompromisse tegema muude asjade pealt.
Jah, facelift masinad on kindlam valik, kuna on uuemad autod, parendatud vastupidavusega.
Kahe turboga isendite puhul peab kindlasti kontrollima turbode korrasolekut, kui lõtkuga, siis saad need vahetada.
Olen kahe aastaga enda odavasse E90sse remondiraha kulutanud 5000 eurot, seevastu E60 FL kestab ilma suuremate kuludeta juba 4 aasta.
Re: E60/61 530D või E91 530D ostuabi ja ülalpidamiskulud
Tänan vastuse eest. Eks ta tõesti keeruline ole õiget isendit leida, millele ehk kohe suuri investeeringuid vaja ei läheks. Peab mõtlema,uurima...
Re: E60/61 530D või E91 530D ostuabi ja ülalpidamiskulud
Diislil on muidugi murekohti rohkem ja kui sa ainult linnas sõidad, siis võib juhtuda, et see kokkuhoid polegi nii suur kuna pideva DPFi põletamise ajal võtab ta päris palju kütust ja rikub samas mootoriõli ka. Lisaks sellele saad tõenäoliselt diisli puhul hunnik tüüpvigu korda teha kui eelmine omanik seda just teinud pole ja need asjad maksavad ka raha.
Kui palju sa aastas sõidad? Kui alla 20 000km, siis vaata parem bensukat.
Kui palju sa aastas sõidad? Kui alla 20 000km, siis vaata parem bensukat.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: E60/61 530D või E91 530D ostuabi ja ülalpidamiskulud
Dpf-i pärast väga muretsema ei pea, need selle hinnaklassi masinatel enamusel surnud või vahelt lõigatud.