jaan175 kirjutas:Tere, plaan on m57d30 88mm vänt panna m50b25tu sisse. Kas keegi on sellist protsessi ette võtnud või näinud? Kuna rihmaratta poolsed otsad on erinevad siis oleks vist kõige mõistlikum m57 vändalt see ots maha lõigata ja m50 oma asemele keevitada aga kas tavaline treial teeks sellise asja teoks?
Mis foorumi rahvas sellest arvab?
Keevitamine sellisel moel ei toimi.
Esiteks sellesama otsa keevitamisel selle piisava sirguse saavutamine on ulme sest keevitus kisub selle kõveraks isegi kui see istuga avasse pressida.
Kui keevitada uus jämedam ots ja see peale keevitamist üle treida siis küll.
Samas ei tea keegi selle vända materjali ja pealegi ei saa seal väga suure vooluga möllata sest ilmselt on raamlaagri tööpinnale mingi termotöötlus tehtud mis liigsel kuumutamisel rikneb.
Pigem mõtleks selles suunas et kombineerida hammasrataste avasid suuremaks või treida see vända ots peenemaks vana vända järgi ning istutada hammasrattad otsa ning teha siis sobiv detail rihmaratta paigaldamiseks.
Kinnitamiseks võib kas freesida hambad võlli otsa ja samasuguste hammastega võllijupp tõmmata keskmise poldiga piisavalt kõvasti kinni ning siis kõik koos üle treida.
Või siis ühildada pikendus hammasrattaga ja koos kinni tõmmata.