Mure siis järgmine. Tulin õhtul autoga koja ja jätsin seisma. Hommiku tahtsin käima panna aga mootor ainult kerib ja kerib aga käima ei lähe. Hakkasin siis uurima. Säde kadunud ja kütuse surve maas. Lõhkusin siis terve salongi laiali ja leidsin eest immo ploki mis ise külge pandud. Sai siis kõik välja võtta ja juhtmed uuesti ilusti kinni panna. Ühtegi juhet katki polnud tehtud vaid juhe puhtaks tehtud veidi. Aga auto ikka käima ei lähe, Säde pole ja survet ka mitte. Siis lasin arvuti järgi panna jutt selline mis mulle öeldi. "Minu arust on kahtlane see, et diagnostikaga ei näe mootori pööret, kui käivitada. Kui mootori aju ei näe pööret, ei ole ka sädet.
Teine kahtlane asi on see, et pole kütuserõhku, mis viitaks sellele, et kas on kütusepump läbi või siis see lisa immo takistas midagi. Immot pole enam vahel ja midagi ei muutunud.
Kolmas asi võib olla see, et kuskil peatoiteahelas puudub pinge/toide. Nagu oleks läbi põlenud kaitse vms.
Kui originaal immoga oleks probleem, ei võtaks starterit järele. Diagnostika näitas vanu immo vigu, mis enam tagasi ei tulnud, ehk tegemist pole aktiivse seaga.
Mootori ajul olid nuka ja väntvõlli anduri vead sees, mis kustusid ära ega tagasi ei tulnud". Loodan, et keegi aitab auto uuesti käima saada
Bmw e39 2.8I 142kw
Re: Bmw e39 2.8I 142kw
Termostaadi korpuse vahelt jahutusvedeliku leket pole vändaanduri peale?
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
Re: Bmw e39 2.8I 142kw
Mul oli sarnane probleem. Mitte toimivaks osutus väntvõlli andur - veakoode ei jätnud.
Re: Bmw e39 2.8I 142kw
Asukoht Pärnu, Tõstamaa, ermistu küla ja kontakt 53324533
Re: Bmw e39 2.8I 142kw
Alguses oli, et ohtuled hakkasid vilkuma. Viskasin immo välja nüüd sellega asi korras. Aga säde ikka kadunud ja kütuse surve.