E60 530d 2004 pihusti viga
-
- Huviline
- Postitusi: 3
- Liitunud: 03.04.2019 16:29 19
- Peamine sõiduk: Bmw 530d
- Telefon: 5501964
E60 530d 2004 pihusti viga
Mure selline, arvuti näitab, et 5. pihusti pritsib liiga palju peale. Saatsin remonti, et vahetaksid pihusti ära ja uuega näitas arvuti täpselt sama näitu. Arvati, et vana pihusti tegelikult korras ja viga kuskil mujal. Mõõdeti ka kompressioone ning esimesel silindril see väga madal. Käidi ühe teooriana välja, et äkki viies pihusti kuidagi kompenseerib esimese silindri tööd. Arvuti näitas ka 4B10- googeldades leidsin, et smooth running control. Ise arvan, et viga peitub selles veakoodis.
Mis teie arvate, kus viga võiks olla?
Mis teie arvate, kus viga võiks olla?
Re: E60 530d 2004 pihusti viga
Pigem on asi selles, et ei osata pihusti tööd lugeda. Kui esimese silindri kompressioon on madal, siis peab pihusti ka seda näitama.
Buumer Auto / 56826000
- allstarz
- Huviline
- Postitusi: 405
- Liitunud: 15.02.2010 14:05 34
- Peamine sõiduk: BMW E61
- Asukoht: Tallinn
Re: E60 530d 2004 pihusti viga
Ei hakanud uut teemat tegema. Eelnevalt olid pihustite ima koodid valed. Inpaga muutsin nii nagu nad reaalselt ka on. Korrektsioonid muutusid. Vahetasin ka esimese sil pihusti. Kuid nüüd tekib 5 sil selline viga:
4B16 - Zero-mass adaption injector Cylinder 5
Tagasivoolusid pihustites möötes tundusid hea ja niisamuti inpaka korrektsioone vaadates.
Mis see 5 sil viga täpsemalt räägib ?
4B16 - Zero-mass adaption injector Cylinder 5
Tagasivoolusid pihustites möötes tundusid hea ja niisamuti inpaka korrektsioone vaadates.
Mis see 5 sil viga täpsemalt räägib ?
Re: E60 530d 2004 pihusti viga
4B16/P02D4 vea kirjeldus
Zero-quantity adaptation monitoring.
The fault is logged if the following preconditions exist:
- The corrected activation duration of the injector at one of the 3 calibration points drops below the minimum activation duration.
- The deviation at one of the 3 calibration points drops below the minimum limit value.
Põhjus Ista andmetel vigane pihusti. Kas viga esineb kohe kui natukene sõita/peal käivitust või harva? Pihustite asukohad omavahel vahetada ja proovida kas viga kolib.
Zero-quantity adaptation monitoring.
The fault is logged if the following preconditions exist:
- The corrected activation duration of the injector at one of the 3 calibration points drops below the minimum activation duration.
- The deviation at one of the 3 calibration points drops below the minimum limit value.
Põhjus Ista andmetel vigane pihusti. Kas viga esineb kohe kui natukene sõita/peal käivitust või harva? Pihustite asukohad omavahel vahetada ja proovida kas viga kolib.
Tallinn 56285704
Re: E60 530d 2004 pihusti viga
Smooth running control viga näitab, et DDE sekkumine pihustatavale kütuse kogusele ületab lubatud piirid. Kui silindris kompressioon on madal tuleb alustada sellest veast kõige peal. Pihusti kahtlustamise eelduseks on see et kompressioon silindrites on OK ja egr-i süsteem on toimiv (ei lämmata heitgaasidega).Erkiroots777 kirjutas:Mure selline, arvuti näitab, et 5. pihusti pritsib liiga palju peale. Saatsin remonti, et vahetaksid pihusti ära ja uuega näitas arvuti täpselt sama näitu. Arvati, et vana pihusti tegelikult korras ja viga kuskil mujal. Mõõdeti ka kompressioone ning esimesel silindril see väga madal. Käidi ühe teooriana välja, et äkki viies pihusti kuidagi kompenseerib esimese silindri tööd. Arvuti näitas ka 4B10- googeldades leidsin, et smooth running control. Ise arvan, et viga peitub selles veakoodis.
Mis teie arvate, kus viga võiks olla?
Tallinn 56285704
- allstarz
- Huviline
- Postitusi: 405
- Liitunud: 15.02.2010 14:05 34
- Peamine sõiduk: BMW E61
- Asukoht: Tallinn
Re: E60 530d 2004 pihusti viga
unicoil kirjutas:4B16/P02D4 vea kirjeldus
Zero-quantity adaptation monitoring.
The fault is logged if the following preconditions exist:
- The corrected activation duration of the injector at one of the 3 calibration points drops below the minimum activation duration.
- The deviation at one of the 3 calibration points drops below the minimum limit value.
Põhjus Ista andmetel vigane pihusti. Kas viga esineb kohe kui natukene sõita/peal käivitust või harva? Pihustite asukohad omavahel vahetada ja proovida kas viga kolib.
Viga tekkis alles siis kui muutsin ima koodid õigeks. Varasemalt sellist viga polnud. Viga esineb kui auto natukene käinud on. Miks seda viga siis ennen ima koodi muutmist ei olnud ?
Re: E60 530d 2004 pihusti viga
Mis tüüpi pihustid on pieso või elektromagnet (piesot minu teada ei remondita Eestis)? Kui näiteks on pihusteid remonditud, siis tulevad uued koodid kaasa, aga need ei ole enam pihustile märgitud. Proovida mõne teise pihusti kood selle asemel sisestada ja vaadata, kas siis kaob viga.
Tallinn 56285704
- allstarz
- Huviline
- Postitusi: 405
- Liitunud: 15.02.2010 14:05 34
- Peamine sõiduk: BMW E61
- Asukoht: Tallinn
Re: E60 530d 2004 pihusti viga
Eelnevalt eelmise omaniku poolt on vast remondis käinud pihustid. Järjestus numbrid peale tehtud. Pihustid 863 lõpuga olid igaljuhul. Varasemalt oli vist nii, et 3 sil ima kood oli 5sil. Siis viga ei olnud. Homme kui aega saan proovin muuta ima koodi.