vahetasin esimese silindri pihusti 330 150kw E46'el. Uus pihusti tuli e60 530 160kw pealt, bmwfans näitab et sobib.
Mure selles et ei luba uut pihustit kodeerida(proovisin ista, kui ka inpa'ga). Vanal kood kuue kohaline, uuel seitsme kohaline. Kuue kohaline on kindlalt euro3 aga kas seitmekohalise koodiga e60 pihusti on siis euro4 ja polegi varianti seda euro3 peal kasutada?
vana pihusti koodid:
Uus pihusti;
Error mis ta annab kui proovida tutvustada uut pihustit;
On võimalik seda pihustit kuidagi autole selgeks teha või pean otsima uue 6-kohalise koodiga pihusti?
mis veel veider et vanal pihustil olev kood ka ei klappinud autol ajus olevaga(1. Pihusti), keegi ehk lihtsalt füüsiliselt ära vahetanud ja ajule tutvustamata jätnud, või olen ma millestki valesti aru saanud?
igasugune abi teretulnud, või ehk keegi oskab ära tutvustada autole selle pihusti mingi sümboolse summa eest?
E46 M57N Pihusti kodeerimine
E46 M57N Pihusti kodeerimine
Tagavedu, kindel edu!
-
- Huviline
- Postitusi: 4595
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E46 M57N Pihusti kodeerimine
Kogu selle teema võiks näitlikult kokku võtta lausega: kas kandilist pulka ümmargusse auku toppides küsiksid samuti- kuidas ikka saaks?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E46 M57N Pihusti kodeerimine
216 on eu4 pihusti. 150/160kw eu3 pihusti on 131 löpuga. Sul oli mingi 318d pihusti enne peal. Ära näe vaeva uue ima koodi panekul mingi kasutatud pihusti panekul. See ima kood nkn ei vasta enam reaalsusele. Auto peab ka ilma ima koodita ilusti kaima.