Nüüd olen ise valiku ees. Lugesin teste ja arvamusi igaltooplt, aga käib mingi mõttetu jauramine, seega küsiks otse margifoorumist kumba eelistada, kuhu pöörduda ja mida osta.
Kas AGM aku näiteks e46,39,38 on mõtet panna?
Kas tõesti tuleb enamus akusid ühest tehasest?
Kas on mõtet panna suurema mahuga akut, kui tehas ette näeb? Samas on 70% maantee sõitu.
Enda kogemuste põhjal välistan kindlasti exide ja jään jahedaks bosch'i silverline suhtes.
Hetkel valikus: varta, banner ja duracell

Autoks on muidu diisel e46, kui sellel vahet on.
Ootaks kaaskannatajate arvamusi ja kogemusi. Otsingu tulemustest ma sarnast teemat ei leidnud, aga kui pole sobilik, siis võib teema eemaldada.
 
				


 
 
 Täiesti erinevad tehnoloogiad. AGM aku nr 1 mure ja nõrkus on ülelaadimine, mis juhtub siis, kui autol puudub akulaadimise moodul (battery management). Seetõttu ei ole see aku ideaalne vanadele autodele, mis sõidavad 2-4h pärast külmkäivitust. Kui auto sõidab lühikesi otsi siis omab AGM terve rea eeliseid, mille osas ei tule ükski happeaku isegi ligilähedale. AGM suurim eelis on see, et selle võib täiesti tühjaks lasta, jätta külma kätte pikaks ajaks talvituma ja sellega ei juhtu sisuliselt midagi halba. Lisaks on suuteline AGM absorbeerima oluliselt kiiremini energiat, et väljastada vajalik ACC ca 30% täituvuse juures. Seetõttu on AGM linnas kasutatavale autole, millel webasto ja sõidud alla 2h kindlasti muretum kaaslane.
 Täiesti erinevad tehnoloogiad. AGM aku nr 1 mure ja nõrkus on ülelaadimine, mis juhtub siis, kui autol puudub akulaadimise moodul (battery management). Seetõttu ei ole see aku ideaalne vanadele autodele, mis sõidavad 2-4h pärast külmkäivitust. Kui auto sõidab lühikesi otsi siis omab AGM terve rea eeliseid, mille osas ei tule ükski happeaku isegi ligilähedale. AGM suurim eelis on see, et selle võib täiesti tühjaks lasta, jätta külma kätte pikaks ajaks talvituma ja sellega ei juhtu sisuliselt midagi halba. Lisaks on suuteline AGM absorbeerima oluliselt kiiremini energiat, et väljastada vajalik ACC ca 30% täituvuse juures. Seetõttu on AGM linnas kasutatavale autole, millel webasto ja sõidud alla 2h kindlasti muretum kaaslane..jpg)
 
  Täpselt sama huumori saab kui panete diisli otsa pisikese ACC-ga Varta, Moll, Banner, Bosch jne aku nii, et ei ole vaja oma tegemata kodutööd või müüja poolt valesti valitud/soovitatud aku tragöödiat aku brand-i peale pimesi välja elada. Auto mudeli/mootori põhised kataloogid on kõigil tootjatel. Kasutage neid.
 Täpselt sama huumori saab kui panete diisli otsa pisikese ACC-ga Varta, Moll, Banner, Bosch jne aku nii, et ei ole vaja oma tegemata kodutööd või müüja poolt valesti valitud/soovitatud aku tragöödiat aku brand-i peale pimesi välja elada. Auto mudeli/mootori põhised kataloogid on kõigil tootjatel. Kasutage neid.
 
 

