Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
On ikka M57 probleeme aga need autod on juba nii vanad, et vist enamusel tänaseks juba ära lahendatud. Sisselaske siibrid, väljalaske kollektor, eelsüüte plokk, vända rihmaratas, termostaadid. Ma arvan, et ainuke koht XD'd karta on auto müümisel kuna Bemm s**tus kunagi oma nelikveo maine E30 ja E34'ga täis ja neid ei võeta siiamaani tõsiselt.
Mul on praeguseks auto 340000 sõitnud ja mootori poole pealt eelpool mainitud osadest on mul vahetatud termostaadid ja eelsüüteplokk ning eelsüüteküünlad. Väljalase ja vända rihmaratas pole muret teinud. Kui sellise läbisõidu juures mingi osa väsib ja vaja vahetada, siis see on ok. Viimati suurem töö oli väntvõlli anduri vahetamine. Auto on tagaveoline, mis võiks olla prioriteet.
Et mitte maadelda tõsiste probleemidega, siis kõige tähtsam on leida hooldatud ja võimalikult väikse läbisõiduga auto. Eestis on see paraku peaaegu võimatu missioon.
See on Eestis selle pärast võimatu, et eestlane tahab, et auto oleks heas korras, vähe sõitnud ja odav aga need kolm asja tavaliselt ei käi ühes lauses. Ühest nendest kolmest peab loobuma. Saksamaalt saab sellise auto aga maksab nii palju, et eestlane ostab selle raha eest parem F30.