ttsys kirjutas: 27.10.2020 22:32 02 Selline postitus eelmisel lehel. Kokkuvõttena on alust kahtlustada, et BMW esindused ja töökojad ei tea, mida tehas ette näeb.
Kõik on siin teemas öeldud. Igaüks teeb edasi, mida õigeks peab.
Aku on vaja registreerida/kodeerida nii APM kui BPM korral ning kui see on tegemata siis ei vasta töö täitmise protseduurinõuetele. See on otsene kahju akule ning sõidukile.
Volum kirjutas: 21.10.2020 22:30 50 Kuidas see antud teemat üldse puudutab, kui IBS pole peal ja ilma IBS'ita AGM akut ei paku. (originaalis)



Sorri, aga mina ei esinda mitte mingil kujul BMW esindust.
Kui ma järgin 61 21 010 dokumenti ja autol puudub IBS, siis dokumendi põhjal ma seda registeerima ei pea ju, seega kõik protseduuri nõuded on täidetud. Või ma ei oska inglise keelt.

Ja kuidas ilma IBS'ita sama aku vahetusel registeerimata jätmine tekitab otsest kahju akule ja sõidukile?