BMW 435iX F36 N55 vända simmer ei jää pidama
BMW 435iX F36 N55 vända simmer ei jää pidama
Tere!
Autoks siis F36 2015a.
N55 B30 A, 4 veoline.
Sõitnud 150 000km
Mure siis selline, et vahetati klapikambrikaane tihend ja õlifiltri tihend jne.
Mootor pesti leketest puhtaks ja kui nädal hiljem kastiõli vahetamas käisime avastati ,et tagumine vända simmer lekib korralikult.
Ega midagi, lasime vahetada.
Sai siis febi tihend pandud ja saime auto tagasi.
Nädal hiljem vaatame uuesti alt õline.
Viisime tagasi ja avastati, et jah ikka lekib.
Vahetati siis uuesti uue vastu ja kuramus ikka lekib.
Mis seal siis nüüd valesti olla saab?
Siin ei ole kadu nagu tilkades vaid seal ikka kaob seda korralikult, kasti suunal kõik õline.
Umbes liitri paneb peale 1000km peale.
Ei käinud nagu nurgataguses kohas ka...
On keegi sellise murega ennem maadlend ja mis seal võib viga olla? Siiani on nagu kõik nõutud.
Muidu töötab auto ilusti ja mujalt kuiv.
Autoks siis F36 2015a.
N55 B30 A, 4 veoline.
Sõitnud 150 000km
Mure siis selline, et vahetati klapikambrikaane tihend ja õlifiltri tihend jne.
Mootor pesti leketest puhtaks ja kui nädal hiljem kastiõli vahetamas käisime avastati ,et tagumine vända simmer lekib korralikult.
Ega midagi, lasime vahetada.
Sai siis febi tihend pandud ja saime auto tagasi.
Nädal hiljem vaatame uuesti alt õline.
Viisime tagasi ja avastati, et jah ikka lekib.
Vahetati siis uuesti uue vastu ja kuramus ikka lekib.
Mis seal siis nüüd valesti olla saab?
Siin ei ole kadu nagu tilkades vaid seal ikka kaob seda korralikult, kasti suunal kõik õline.
Umbes liitri paneb peale 1000km peale.
Ei käinud nagu nurgataguses kohas ka...
On keegi sellise murega ennem maadlend ja mis seal võib viga olla? Siiani on nagu kõik nõutud.
Muidu töötab auto ilusti ja mujalt kuiv.
Re: BMW 435iX F36 N55 vända simmer ei jää pidama
PTFE simmer tuleb paigaldada täiesti puhtalt ja kuivalt, 4 tundi peale paigaldust ei tohi käivitada, muud nagu polegi. Paigaldustööriist võiks ka olla, mõnel tootjal on tihendiga kaasas. Variant, et lekib tegelikult mujalt.
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3194
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW 435iX F36 N55 vända simmer ei jää pidama
Originaal või vähemalt Elringi toode ka lekib?
Re: BMW 435iX F36 N55 vända simmer ei jää pidama
Teist korda väidetavalt saigi elring. Ja lekib ikka sealt jah.
Korra kuulsin, et sinna peaks ka mingi hermeetik asi käima?
Ja siis kuulsin ,et skf on mingi eri lahendus miskise metall äärega mille murrab peale asendamist ära vms.
Korra kuulsin, et sinna peaks ka mingi hermeetik asi käima?
Ja siis kuulsin ,et skf on mingi eri lahendus miskise metall äärega mille murrab peale asendamist ära vms.
Re: BMW 435iX F36 N55 vända simmer ei jää pidama
Hermeetik käib esimese simmeri puhul, seal jäävad mingid tühimikud vahekarteri liitepinna juurde. Tihti on nende vanade simmerite kättesaamine paras peavad kui spetsiaaltööriistu pole, äkki on mingi pind ära vigastatud.
Need tihendid jäävad üldiselt ikka pidama kui õigesti paigaldada ja sellise läbisõidu juures nad ei leki. Üks variant, et karterisurve liiga suur.
Tõenäoliselt pole asi nii hull, aga on hunnik mootoreid, mille tüüpviga on raamsaalede rike ja viimastel hingetõmmetel viskavad õli välja simmeritest, sest väntvõll loksub juba liiga palju.
Soovitan proovida teist töökoda, kes vaatab remondijuhendit ja teab mida teeb. Ei saa olla nii, et peab midagi oletama ja küla pealt kuulama, töökoda peab oskama ise öelda kuidas õige on.
Need tihendid jäävad üldiselt ikka pidama kui õigesti paigaldada ja sellise läbisõidu juures nad ei leki. Üks variant, et karterisurve liiga suur.
Tõenäoliselt pole asi nii hull, aga on hunnik mootoreid, mille tüüpviga on raamsaalede rike ja viimastel hingetõmmetel viskavad õli välja simmeritest, sest väntvõll loksub juba liiga palju.
Soovitan proovida teist töökoda, kes vaatab remondijuhendit ja teab mida teeb. Ei saa olla nii, et peab midagi oletama ja küla pealt kuulama, töökoda peab oskama ise öelda kuidas õige on.
Re: BMW 435iX F36 N55 vända simmer ei jää pidama
No tegu on tegelikult bmwdega tegelev firma.
Nime ei hakka hetkel kirjutama.
Aga miskeid vigastusi ja asju ei mainitud ja ise nad ka enam nagu midagi öelda ei oska kui vaid see, et kõik nõudetekohaselt tehtud.
Nime ei hakka hetkel kirjutama.
Aga miskeid vigastusi ja asju ei mainitud ja ise nad ka enam nagu midagi öelda ei oska kui vaid see, et kõik nõudetekohaselt tehtud.
Re: BMW 435iX F36 N55 vända simmer ei jää pidama
Krt, kurb kuulda, et sellise jama otsa sattusid. N55 puhul on USA foorumite põhjal rohkem levinud OFHG (oil filter housing gasket) ja klapikambrikaane vahelt lekked. Mul vahetati ka OFHG ca 170 tuhande juures ära, hakkas immitsema ja tüütu on see, et leke jooksis vaikselt piki klapikambrikaant kuni mootori tagumise servani välja paremalt poolt.
Ei oska muud soovitada kui korralikku remondikoda, kes teeb vähemalt sama hästi kui tehaseprotseduurid (või paremini) ja kasuta ainult väga korralikke varuosi. Jõudu!
Ei oska muud soovitada kui korralikku remondikoda, kes teeb vähemalt sama hästi kui tehaseprotseduurid (või paremini) ja kasuta ainult väga korralikke varuosi. Jõudu!
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
Re: BMW 435iX F36 N55 vända simmer ei jää pidama
Mitte toimiv karterituulutus kui põhjustab mootoris ülerõhku võib olla probleem. Kontrollida, et ei oleks töötava mootoriga surve mootoris kui eemaldada õlikork ja paberileht selle avale asetada peab imema kergelt vaakumi.
Kas väntvõllil ja mootoriplokil simmerlingi tihendipind on ilma randi ja muude defektideta?
Õlileke ei olegi simmerlingist? Mootoriploki taga on õli magistraalkanalid suletud spetsiaalsete korkide/neetidega nende vahelt leke (pole ise küll näinud tehase lahendust lekkimas). Lekib ploki alumise raami ja ploki liite vahelt?
Skf-i speedi sleeve on mõeldud, siis remondiks kui väntvõllil on tihendipinnale kulunud rant või defekt nt. kriim.
PS. N55 väntvõllid on pooleks küll läinud ja siis saaks tagumine ots hakata üle liikselt liikuma sõltuvalt kohast kust on murdunud, aga siis on ka enamasti võõras heli töötava mootoriga.
Kas väntvõllil ja mootoriplokil simmerlingi tihendipind on ilma randi ja muude defektideta?
Õlileke ei olegi simmerlingist? Mootoriploki taga on õli magistraalkanalid suletud spetsiaalsete korkide/neetidega nende vahelt leke (pole ise küll näinud tehase lahendust lekkimas). Lekib ploki alumise raami ja ploki liite vahelt?
Skf-i speedi sleeve on mõeldud, siis remondiks kui väntvõllil on tihendipinnale kulunud rant või defekt nt. kriim.
Kas mõtled seda tõsiselt? Väntvõllil on 7 kinnitus punkti ja väntvõlli pikkuse juures peab ikka päris suur loks olema (saalesid ei pandud?) enne oleks ammu õlirõhu probleem, N57 mootoril on küll kulunud esimene raamsaale läbi simmerlingi ennast lõiganud (korduvalt näinud)Tõenäoliselt pole asi nii hull, aga on hunnik mootoreid, mille tüüpviga on raamsaalede rike ja viimastel hingetõmmetel viskavad õli välja simmeritest, sest väntvõll loksub juba liiga palju.
PS. N55 väntvõllid on pooleks küll läinud ja siis saaks tagumine ots hakata üle liikselt liikuma sõltuvalt kohast kust on murdunud, aga siis on ka enamasti võõras heli töötava mootoriga.
Tallinn 56285704
Re: BMW 435iX F36 N55 vända simmer ei jää pidama
Väga mõnusalt ja rahulikult öeldud, et katkise vändaga tuleb enamasti võõrast heli mootorist 

unicoil kirjutas: 31.05.2025 13:29 03 PS. N55 väntvõllid on pooleks küll läinud ja siis saaks tagumine ots hakata üle liikselt liikuma sõltuvalt kohast kust on murdunud, aga siis on ka enamasti võõras heli töötava mootoriga.
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
Re: BMW 435iX F36 N55 vända simmer ei jää pidama
Kus juures, see ei olegi kohe nii selgelt alati aru saada ja on sõidetud veel mitu tuhat km-i pooleks väntvõlliga.
Tallinn 56285704
Re: BMW 435iX F36 N55 vända simmer ei jää pidama
N55 töötab nii vaikselt, et igasugu kahtlased helid peaks üsna hästi kuulda olema. Eks kasutajaid on ka erinevaid ia kui õli vahetada 35000km järel töristades siis tapab see palju mootoreid (ei ole teemaalgatajaga seotud).
USA foorumite järgi kus N/S55 mootoreid hulgi, saavad mured alguse õlitusega seotud jamadest. 99.9% user error st pikad välbad ja sõidustiil.
USA foorumite järgi kus N/S55 mootoreid hulgi, saavad mured alguse õlitusega seotud jamadest. 99.9% user error st pikad välbad ja sõidustiil.
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
Re: BMW 435iX F36 N55 vända simmer ei jää pidama
Raamsaalede viga mõtlesin üldiselt, mitte konkreetselt seda mootorit, neid on lühemaid ka. PTFE simmer kivistub suht ära aja jooksul ja pole nagu klassikaline kummist simmer, et kui võll natuke laperdab, siis ikka tihendab ära kuidagi.
Nii palju kui mina katkisi väntvõlle näinud olen, on võõras heli sees olnud ikka.
Vaatasin, et välismaistes foorumites ka mõned võitlevad sama õlilekkega, tasub uurida neid teemasid.
Nii palju kui mina katkisi väntvõlle näinud olen, on võõras heli sees olnud ikka.
Vaatasin, et välismaistes foorumites ka mõned võitlevad sama õlilekkega, tasub uurida neid teemasid.
Re: BMW 435iX F36 N55 vända simmer ei jää pidama
Mootor sealt kohast pestud uuesti ja töökoda kinnitas ,et jah simmer lekib kui uuesti vahetama hakkas.
Kuna ise pole ju seda lahti võtnud siis mingeid kriime ja asju ei tea aga usun, et oleks seda mainitud või siis sellekaela juba aetud.
Mingeid vibratsioone/kõrvalisi helisid vms ei ole märganud ja seda mitmed inimesed kuuland.
Klapikambrikaas sai koos tihendiga vahetatud elringi oma. Õlifiltri "kael" kõik tihendid uued. Esimene vända simmer ka uus.
Igaltpoolt mujalt kuiv.
Ega muud üle ei jää kui teine töökoda ja uus üritus.
Lihtsalt praegune 2 korda vahetud ( 1 kord garantii korras) on siis mahavisatud raha.
Lihtsalt selline hämming sees, et kas 3mas kord ja teine töökoda ka õnnestub või jälle mahavisatud raha.
Googeldasin ka veits ja oli sama mure tõesti netis mujalgi aga lahendust nagu välja ei googeldanud, et kas või kuidas lahendus saadi.
Äkki peaks siis minema kohe selle SKF lahenduse teed?
Kui kriime või kahjustusi ei ole siis kas see SKF teeb midagi korras vändale hullemaks?
Kuna ise pole ju seda lahti võtnud siis mingeid kriime ja asju ei tea aga usun, et oleks seda mainitud või siis sellekaela juba aetud.
Mingeid vibratsioone/kõrvalisi helisid vms ei ole märganud ja seda mitmed inimesed kuuland.
Klapikambrikaas sai koos tihendiga vahetatud elringi oma. Õlifiltri "kael" kõik tihendid uued. Esimene vända simmer ka uus.
Igaltpoolt mujalt kuiv.
Ega muud üle ei jää kui teine töökoda ja uus üritus.
Lihtsalt praegune 2 korda vahetud ( 1 kord garantii korras) on siis mahavisatud raha.
Lihtsalt selline hämming sees, et kas 3mas kord ja teine töökoda ka õnnestub või jälle mahavisatud raha.
Googeldasin ka veits ja oli sama mure tõesti netis mujalgi aga lahendust nagu välja ei googeldanud, et kas või kuidas lahendus saadi.
Äkki peaks siis minema kohe selle SKF lahenduse teed?
Kui kriime või kahjustusi ei ole siis kas see SKF teeb midagi korras vändale hullemaks?
Re: BMW 435iX F36 N55 vända simmer ei jää pidama
Originaal tihend letihinnaga 42,79€ pole mõtet muud panna kuna töö on piisavalt suur. Speedi sleeve ei ole mõtet tervele väntvõllile paigaldada ega korras asi rohkem korda ei lähe. Kui näiteks esimese paigalduse käigus jäi vigastus märkamata või tekitati ise vigastus on seda teisel korral raske juba tunnistada. Kõige mõistlikum ikka tehtud töökojast arvamust ja lahendust küsida.
Tallinn 56285704
Re: BMW 435iX F36 N55 vända simmer ei jää pidama
Kõlab kahtlaselt, N55/S55 konedel üldiselt pole levinud mure vända simmerite lekked. Küll on neil õlileketega seotud jamasid peamiselt KKK, OFGH ja PCV tõttu. Peale töökoja vahetuse ei oska siin midagi mõistlikku soovitada, anna siis teada kus lõpuks korda said.
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
Re: BMW 435iX F36 N55 vända simmer ei jää pidama
Kui kast on eemaldatud võib olla ka suitsutest lekke koha avastamisel kasuks.
Tallinn 56285704
Re: BMW 435iX F36 N55 vända simmer ei jää pidama
Väike parandus, esimest korda läks ka elringi simmer.
Eks proovib teise töökoja ära
Eks proovib teise töökoja ära