Tervist, täitsa kimpus e61 525d külmkäivitusega. Auto läheb kenasti tööle aga pöörded jäävad kõikuma jubedalt ja viskab hetkeks korraliku pilve tagant summutist välja. Impa näitab külmast peast suurt +5 komp 6. silindri pihustile. Soojenedes kompensatsioonid lähevad kõik nulli ringi ja puterdamine jääb väga väikseks, aga siiski vähesel määral olemas.
1) Arvasin, et pihusti teema, stendis just saadetud ja kõik tiptop (dieselland pärnu)
2) Ainule engine viga ajus 4B10, mis ilmselt tuleb sellest kuuenda pihusti kompensataioonist külmast peast?
3) inpaga avastasin, et rpm conf näit, 5 ja 6 silindril 600 pööret ja teistel 700. Kuidas pöörde näit üldse saab erinev olla?
4) pöördklapid pimed
5) vaakum kontrollitud, lekkeid pole ja pump toimetab.
6) tosool ei kao.
Autoomanik 10a olnud ja tühikäigul mootori ebaühtlast tööd koguaeg natukene tundnud, aga nüüd sõidualgused kõik nagu bellarussiga. Ehk keegi kogenud sama jama.
525 e61 120kw puterdab ja viskab suitsu pahvaka külm käivitusega
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 20.05.2018 22:24 01
- Peamine sõiduk: BMW 318i E36
Re: 525 e61 120kw puterdab ja viskab suitsu pahvaka külm käivitusega
Kontrolli eelsüüteküünalde tööd
Kontrolli kompressiooni
Kontrolli kompressiooni
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1062
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: 525 e61 120kw puterdab ja viskab suitsu pahvaka külm käivitusega
Äkki siis reaalselt raua viga ehk silindrisse midagi lennanud kuskilt ja kompressioon puudulik ühes silindirs
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
Re: 525 e61 120kw puterdab ja viskab suitsu pahvaka külm käivitusega
Kaanetihend kahe silindri vahelt.