Õhk padjad

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Riffolen
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 11.09.2023 11:58 59
Peamine sõiduk: BMW 530D

Õhk padjad

Postitus Postitas Riffolen »

andke ideid lollile või tuleb auto treilale panna?
nimelt peale H õõtsade vahetust (ennem 0 probleemi) hakkas pihta kus juhipoolne õhkpadi läks tühjaks ca peale 2 tundi seismist, sai ära vahetatud mõlemapoole padjad, ikka vajus 2 tunniga alla. Mõtlesin et proovin siis istaga kalibreerida aga kalibreerimis ajal sai läppari aku tühjaks, nüüd juhipoolne padi tühi ja kompressor pumpama ei hakka, kas võib asi olla selles et kalibreerimine pooleli jäi või siis aamen kompressoriga? Teine pool koguaeg püsinud nii nagu peab k.a nüüd kus teist poolt ei pumpa täis.
Riffolen
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 11.09.2023 11:58 59
Peamine sõiduk: BMW 530D

Re: Õhk padjad

Postitus Postitas Riffolen »

Ühesõnaga läks transport mode peale , eeldan et sp kuna laptop tühjaks sai poole kalibreerimis ajal , samas ei tea ikkagi miks juhi poolne tühjaks läheb 2h jooksul , kalibreerin ära kui see üldse aitab ja siis vist tuleb lekkeid otsima hakata
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4554
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: Õhk padjad

Postitus Postitas PeeterA »

Kalibreeritakse ikka töökorras süsteemi. Hiljuti käis üks F11, kus omanik kah näppis kalibreeringut ilmaaegu. Tegelikult oli probleem solenoidplokis, mille klapid olid kinni roostetanud. Pärast selle vahetust tõusis tagaosa üles, aga oli kiivas tänu pekkikeeratud kalibreeringule :mrgreen:
tel. 51 949 859
Riffolen
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 11.09.2023 11:58 59
Peamine sõiduk: BMW 530D

Re: Õhk padjad

Postitus Postitas Riffolen »

PeeterA kirjutas: 03.09.2025 19:31 11 Kalibreeritakse ikka töökorras süsteemi. Hiljuti käis üks F11, kus omanik kah näppis kalibreeringut ilmaaegu. Tegelikult oli probleem solenoidplokis, mille klapid olid kinni roostetanud. Pärast selle vahetust tõusis tagaosa üles, aga oli kiivas tänu pekkikeeratud kalibreeringule :mrgreen:
ega jah midaig see ei muutnud , ikka suht kiirelt tühi, peab laskma ikkagi süsteemi üle vaadata.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1968
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: Õhk padjad

Postitus Postitas teet82 »

Kui õõtsasid vahetati, siis tuli ju padi tühjaks lasta kuidagi, ise võtan tavaliselt solenoidploki küljest õhutoru lahti. Kas ei tehtud midagi sarnast ja nüüd lekib sealt?
Ma ei saa aru, et miks tahavad kõik kangesti kalibreerida peale õhkpadja vahetust. Kõrgusanduri järgi pumbatakse samale kõrgusele, mis enne oli.
Riffolen
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 11.09.2023 11:58 59
Peamine sõiduk: BMW 530D

Re: Õhk padjad

Postitus Postitas Riffolen »

teet82 kirjutas: 03.09.2025 22:13 36 Kui õõtsasid vahetati, siis tuli ju padi tühjaks lasta kuidagi, ise võtan tavaliselt solenoidploki küljest õhutoru lahti. Kas ei tehtud midagi sarnast ja nüüd lekib sealt?
Ma ei saa aru, et miks tahavad kõik kangesti kalibreerida peale õhkpadja vahetust. Kõrgusanduri järgi pumbatakse samale kõrgusele, mis enne oli.
No tõenäoliselt oli vaja kalibreerida nkn, peale seda kui täis pumpas ,oli koheselt möötes 2cm vahe , ei usu et lekkis kohe niipalju alla , kalibreerides hetkel 0.5 cm vahe , eks tuleb need ühenduskohad üle vaadata
Vasta