Taastatud HPFP ?
-
Ander
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 2463
- Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
- Peamine sõiduk: E70 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Taastatud HPFP ?
Eesti foorumitest ei leidnud üleliia palju infot taastatud kõrgsurve pumpade- hpfp (bensiin) kohta.
Kõrgsurve pumbaga bensukaid võiks nagu olla ja kuna see suht tüüpviga siis kahtlen,et kõik esinduses uue pannud.
Mul N54 mootoril väsis see ära ja on variandid - uus originaal , kasutatud , taastatud ja "hiinakas"
Uus OEM - üpris kallis (1000+ eur)
Kasutatud - doonorautod enamasti sama vanad kui mul (200-500 eur)
Taastatud OEM - tundub veidike usaldusväärsem kui hiinakas (200-500 eur)
"Hiinakas" - ilmselt loterii kus võib ka kallima piletiga kaotada (160-400+ eur)
Ise lugesin erinevaid välismaa foorumeid ja otsustasin saksast taastatud pumba tellida 300 eur eest.
Nädala jooksul võiks kohale jõuda ja kui küljes siis jagan kogemusi.
Tagantjärgi tarkusena lugesin välismaa foorumitest,et kui vähe peale "keerata" siis tuleks ka paagipumpa järgi aidata.Pole kindel kas minu autol just see saatuslikuks sai.
Eile paigaldasin walbro 450 paagipumba ,pihustid mõni aasta tagasi uued pandud ning pärast taastatud pumba lisamist tahaks loota,et kütuseliinis ei pea midagi enam näppima.
Kõrgsurve pumbaga bensukaid võiks nagu olla ja kuna see suht tüüpviga siis kahtlen,et kõik esinduses uue pannud.
Mul N54 mootoril väsis see ära ja on variandid - uus originaal , kasutatud , taastatud ja "hiinakas"
Uus OEM - üpris kallis (1000+ eur)
Kasutatud - doonorautod enamasti sama vanad kui mul (200-500 eur)
Taastatud OEM - tundub veidike usaldusväärsem kui hiinakas (200-500 eur)
"Hiinakas" - ilmselt loterii kus võib ka kallima piletiga kaotada (160-400+ eur)
Ise lugesin erinevaid välismaa foorumeid ja otsustasin saksast taastatud pumba tellida 300 eur eest.
Nädala jooksul võiks kohale jõuda ja kui küljes siis jagan kogemusi.
Tagantjärgi tarkusena lugesin välismaa foorumitest,et kui vähe peale "keerata" siis tuleks ka paagipumpa järgi aidata.Pole kindel kas minu autol just see saatuslikuks sai.
Eile paigaldasin walbro 450 paagipumba ,pihustid mõni aasta tagasi uued pandud ning pärast taastatud pumba lisamist tahaks loota,et kütuseliinis ei pea midagi enam näppima.
E70 4.8i /// E93 335i
-
patrik
- Huviline
- Postitusi: 4728
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Taastatud HPFP ?
Carwayst vōetud 2 taastatud ksp (väidetavalt usast) järjest ei töötanud ja tundsin end juba kliendi ees päris idioodina ja hakkasin oma diagnoosis kahtlema kuni sai siis kolmas pump peale (kasutatud) ja auto tööle
Niiet isiklikult ei soovita peale originaali midagi
Niiet isiklikult ei soovita peale originaali midagi
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1714
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /X3 F25 2.0iX 13’
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Taastatud HPFP ?
Enda N20 suri ka HPFP ära. Mõned korrad varem viskas sisse Low railpressure viga, kuid üks hetk Tallinnast Tartusse jõudes käis läbi nõks ja HPFP rivist väljas. Sai too nädalavahetus limp modes ja low pressure etteanderõhuga ära nikerdatud ja hilisemalt Tallinnas IC-s uus Bosch pump võetud (vana oli mul veel originaal, autol LS:~345kkm), külge pandud, uus pistik tehtud ning hetkel toimub 1.4 barise turborõhuga juba pikemat aega. N54 muidugi hoopis teine pump, kuid mul see ~150€ pump toimib kenasti.
Re: Taastatud HPFP ?
Pakkuda korralik hpfp ja ka pihustid lähen ise port injectioni ja maxxecu peale seega jäävad üle
Re: Taastatud HPFP ?
kui huvi siis tel 56937637
-
Ander
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 2463
- Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
- Peamine sõiduk: E70 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: Taastatud HPFP ?
Sai pump vahetatud aga ikka mingi jama
Tahab paarkümmend sekundit ketramist enne kui käima läheb,esialgu tahaks nagu välja surra aga gaasi peal hoides jääb käima.
Siis lööb mootoritule põlema ja töötab ühtlaselt.
Soojenedes sain suht murevabalt talve parkimiskohta ära sõidetud 8km.
Kui see taastatud hpfp oleks tuksis siis vist ei tohiks üldse käima minna ega sõita ?
Igatahes nüüd talvel aega mõtteid koguda ja kevadel siis kellegi diagnostiku juurde viia.
Tahab paarkümmend sekundit ketramist enne kui käima läheb,esialgu tahaks nagu välja surra aga gaasi peal hoides jääb käima.
Siis lööb mootoritule põlema ja töötab ühtlaselt.
Soojenedes sain suht murevabalt talve parkimiskohta ära sõidetud 8km.
Kui see taastatud hpfp oleks tuksis siis vist ei tohiks üldse käima minna ega sõita ?
Igatahes nüüd talvel aega mõtteid koguda ja kevadel siis kellegi diagnostiku juurde viia.
E70 4.8i /// E93 335i
-
Ander
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 2463
- Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
- Peamine sõiduk: E70 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: Taastatud HPFP ?
Enne ksp vahetust ei töötanud mootor koormusega peaaegu üldse,tühikäigul oli enamvähem stabiilne.
Kui käigu sisse panin siis paar korda suri välja ja gaasi vajutades "poos kinni" tuli vaikselt meelitada gaasiga,et liikuma saaks.
Veakoodideks olid 29DC , 29F2 , 2FBF , 29F1 Need kõik koos ei esinenud,kustutasin neid ja siis tekkisid sellised aga mitte kõik korraga.
Nüüd aga saab kohapealt normaalselt minema ja isegi hoo ülesse,aga võimsust pole.
Kõik silindrid töötavad ühtlaselt
Niipalju sai kontrollitud,et enne ksp on surve 6bar
Kas on võimalik,et see mootor töötab selliselt paagipumba 6bar rõhuga ja see ksp on ikka tuksis ? Või siis viga pigem kusagil mujal.
Neil kõrgsurve pumpadel on variant,et töötab / ei tööta või selline vahepealne variant ka,et töötab kehvalt ?
Igaksjuhuks mainin ära,et saan aru,et neti teel seda korda ei saa
Kui käigu sisse panin siis paar korda suri välja ja gaasi vajutades "poos kinni" tuli vaikselt meelitada gaasiga,et liikuma saaks.
Veakoodideks olid 29DC , 29F2 , 2FBF , 29F1 Need kõik koos ei esinenud,kustutasin neid ja siis tekkisid sellised aga mitte kõik korraga.
Nüüd aga saab kohapealt normaalselt minema ja isegi hoo ülesse,aga võimsust pole.
Kõik silindrid töötavad ühtlaselt
Niipalju sai kontrollitud,et enne ksp on surve 6bar
Kas on võimalik,et see mootor töötab selliselt paagipumba 6bar rõhuga ja see ksp on ikka tuksis ? Või siis viga pigem kusagil mujal.
Neil kõrgsurve pumpadel on variant,et töötab / ei tööta või selline vahepealne variant ka,et töötab kehvalt ?
Igaksjuhuks mainin ära,et saan aru,et neti teel seda korda ei saa
E70 4.8i /// E93 335i
-
Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1714
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /X3 F25 2.0iX 13’
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Taastatud HPFP ?
Kirjuta lahti ka veakoodide seletused.
5-6bari on tavaline etteanne.
Tühikäigu töörõhk korras pumbaga ikka ca 50bari IIRC.
5-6bari on tavaline etteanne.
Tühikäigu töörõhk korras pumbaga ikka ca 50bari IIRC.
-
Ander
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 2463
- Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
- Peamine sõiduk: E70 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: Taastatud HPFP ?
29DC - Cylinder injection switch off
29F2 - High Pressure Fuel Pump/ open loop set to high
2FBF - Fuel Pressure at Injection Release
29F1 - Fuel pressure
29F2 - High Pressure Fuel Pump/ open loop set to high
2FBF - Fuel Pressure at Injection Release
29F1 - Fuel pressure
E70 4.8i /// E93 335i
-
Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1714
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /X3 F25 2.0iX 13’
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Taastatud HPFP ?
Ütleb ju 29F1 veakood selgelt kütuserõhk. Ehk siis ei saavutata täis kütuserõhku. Pistikud korras?
-
patrik
- Huviline
- Postitusi: 4728
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Taastatud HPFP ?
Need mootorid kàivad ka etteandesurve pealt
Nagu juba eelnevalt ütlesin, sai nende taastatud pumpadega mitu korda jànnata, tulles vastu kliendi soovile kokku hoida. Ise loomulikult veel kliendi ees lolliks jäädes
Aga jàtkuvalt, nagu iga remondi puhul, tuleks alustada korraliku diagnostikaga mehe juures, kes teab mida teeb
Nagu juba eelnevalt ütlesin, sai nende taastatud pumpadega mitu korda jànnata, tulles vastu kliendi soovile kokku hoida. Ise loomulikult veel kliendi ees lolliks jäädes
Aga jàtkuvalt, nagu iga remondi puhul, tuleks alustada korraliku diagnostikaga mehe juures, kes teab mida teeb
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520