Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
320 92a 110kw mure järgmine panen auto tööle hakkab tosooli tilkuma alumisest paisupaagi poolsest lõdvikust (saan aru tuleks ära vahetada)seest auto soojaks ei lähe mootori tempratuuri näiduk tõuseb normaalseni ,hakkab veel rohkem jooksma .Nüüd pean mõned korrad pöörded põhja vajutama seejärel hakkab seest leiget puhuma ja tosooli enam ei tilgu, juurde valades läheb auto soojaks.Kui see protseduur tehtud võib päev otsa rahus sõita tosooli enam ei kao järgmine hommik sama mure seistes ei tilgu ainult töötava mootoriga.Oskab keegi nõu anda mis viga on
Viimati muutis roberto, 28.02.2006 20:16 41, muudetud 1 kord kokku.
küsimus selles et lõdvik korras aga kas võib olla mingi klapp kinni või midagi sellist mille pärast surve lõdvikus suureks läheb ,kuna kui soojaks läheb on kõik korras enam ei tlgu
Vaheta ära, uued klambrid pane ka. Mingil temperatuuril avatakse jah "suur" ring st. jahutusvedelik hakkab ka läbi suure radika käima.
Tegelikult on kummaline see, et päevläbi sõita saad, seal rõhk muidu pidevalt sees.
aga miks alles siis enam ei jookse kui seest sooendus soojaks läheb väike ringju kogu aeg taga ja miks peab pöördeid põhja ajama kuna kui ei pane pöördeid põhja siis jookseb tuhjaks niikaua kui aega kulub muidu 10min ja toimib eile sõitsin 400km umbes ja toosooli tase ok homikul samajama
Valdek kirjutas:radika ja paisupaagivaheline ringlus toimib? paisupaak ise on lekke kindel?
Siin kohal vaidleks vastu, et pole ta midagi nii lekke kindel. Mul hakkas paisupaagi alumise tihendi vahelt tosooli välja ajama. 1 päev tööd ja oligi korras.
Valdek kirjutas:radika ja paisupaagivaheline ringlus toimib? paisupaak ise on lekke kindel?
Siin kohal vaidleks vastu, et pole ta midagi nii lekke kindel. Mul hakkas paisupaagi alumise tihendi vahelt tosooli välja ajama. 1 päev tööd ja oligi korras.
märgiks ehk ka seda, et külmaga on antifriis oluliselt parem läbipugeja ja argem unustagem tõsiasja, et kuumenedes enamik materjale paisub ja seega lekkepraod ka kahanevad.
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto