Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Peabki surisema kuni 20 min peale autost lahkumist. Lumehelbeke tähendab külma õhku ja tühi ning A-ga märgistatud rõngas vastavalt kas õhuvõttu salongist või väljast, muu lihtne ja loogiline.
raunow kirjutas:Peabki surisema kuni 20 min peale autost lahkumist.
Minu autol suriseb ka veel hommikul edasi kas see on ikka normaalne
Ta ei surise mitte edasi vaid hakkab uuesti surisema kui auto ukse avad (tunnetab liikumist vms)
Proovi, jäta aken 30min lahti ja pista siis pea sisse ja kuula, kui suriseb siis midagi viga.
raunow kirjutas:Peabki surisema kuni 20 min peale autost lahkumist.
Minu autol suriseb ka veel hommikul edasi kas see on ikka normaalne
Ta ei surise mitte edasi vaid hakkab uuesti surisema kui auto ukse avad (tunnetab liikumist vms)
Proovi, jäta aken 30min lahti ja pista siis pea sisse ja kuula, kui suriseb siis midagi viga.
Isegi juba mõtlesin seda et äkki hakkab tööle uuesti, aga kuidas selleni veel ei jõudnud.
Kui ta ikka öö läbi suriseb siis peaks aku ka hommikuks kehvem olema või tühi.
bmx kirjutas:Aga miks on kliimal 2 temperatuuri näitu
Kõrval istujal ja juhil eraldi.
Ei usu siis peaks äkki vaheseina ka vahele ehitama
Sa arvad, et siis äkki on tegu sise ja välisõhu reguleerimise võimalusega? Kui tahad keset südatalve kurke kasvatada, pargi aga kliimaautomaatidega bemmid põllu äärde
kui nüüd loogiliselt võtta peaks see surin olema see, et kui kliima on töös olnud ja kui auto seima jätad, siis peaks ka ventikad seisma jääma. aga kui nüüd ventikad enam sealt soojusvahetist õhku läbi ei puhu võib selline asi juhtuda, et soojusvahetile kondenseerub vesi ja asi lihtsalt jäätub ära kuna soojusvaheti on veel endiselt külm. siis äkki mingi väikene ventikas soojendab radika üles . muidu jutt peaks kõlama loogiliselt aga ma pole kindel kas asi ka tegelikult nii on. parandage mind kui olen asjast valesti aru saanud.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
kui ikka uriseb ja ka vahest puhub iseenesest kuigi auito seisab ja ei käi, vajab vahetust kliima nn. "siil" Tyypiline e39 kliimaautomaatika viga, hind 1000 kr ja peale midagi UM is.
Rest hoiab autot pärast sõitmist soojas kui mootor on juba välja lülitatud. Näiteks kui pead kuskil autos passima pärast sõitu. Soendab salongi sooja mootori arvelt.
ASC ongi kogu aeg sees. Kui nuppu vajutada ja armatuuris läheb kollane kolmnurk ringi sees põlema siis järelikult lülitasid selle välja.
Ma vist olen 5 aasta jooksul lausa 1 korra seda REST funktsiooni kasutanud. Seda ka kontrolliks kas töötab. Kui väljas on külm ja pean autos istuma siis lasen mootoril parem tiksuda kui aku pealt raadiot, võimu, subwoofrit ja veel puhkefunktsiooni toidan
bmx kirjutas:E39 kiimast kostub mingit surinat kui auto seisab.
Mis võiks viga olla või on see normaalne
Ja kui keegi teab mingit linki kust võiks leida kliima kasutamisest juhiseid ja
nupude tähendusi siis võiks lingi siia üles visata.
Mul oli sama jama.Tuleb kliima välja võtta. Kui eemaldad kliima juhtpaneeli, saad "surinale" ligi. Seal on üks väike ratas, mis käib ringi- puhasta tolmust ja õlita ning surinal on lõpp.Jube lihtne parandada, max pool tundi võtab aega.
Viimati muutis Pirx, 16.03.2006 20:56 35, muudetud 1 kord kokku.
bmx kirjutas:E39 kiimast kostub mingit surinat kui auto seisab.
Mis võiks viga olla või on see normaalne
Ja kui keegi teab mingit linki kust võiks leida kliima kasutamisest juhiseid ja
nupude tähendusi siis võiks lingi siia üles visata.
Mul oli sama jama.Tuleb kliima välja võtta. Kui eemaldad kliima juhtpaneeli, saad "surinale" ligi. Seal on üks väike ratas, mis käib ringi- puhasta tolmust ja õlita ning surinal on lõpp.Jube lihtne parandada, max pool tundi võtab aega.
aga kas kellelgi pole skeemi selle kohta kuidas see kliimapaneel lahti tuleb?
bmx kirjutas:E39 kiimast kostub mingit surinat kui auto seisab.
Mis võiks viga olla või on see normaalne
Ja kui keegi teab mingit linki kust võiks leida kliima kasutamisest juhiseid ja
nupude tähendusi siis võiks lingi siia üles visata.
Mul oli sama jama.Tuleb kliima välja võtta. Kui eemaldad kliima juhtpaneeli, saad "surinale" ligi. Seal on üks väike ratas, mis käib ringi- puhasta tolmust ja õlita ning surinal on lõpp.Jube lihtne parandada, max pool tundi võtab aega.
aga kas kellelgi pole skeemi selle kohta kuidas see kliimapaneel lahti tuleb?
Mingit skeemi mul küll ei ole, aga kui sa tahad teada mis moodi see lahti käib, siis helista mulle: 528 6210, ma püüan seletada - ma ausalt ei viitsi seda siin kirjeldma hakata.
Püstitaks oma küsimuse siia siis ka, vältimaks uue teema tegemist. Kas e39'l jääbki kliimapaneeli temperatuuri anduri ventilaator endale õhku peale ahmina kui auto välja lülitada, et kunagi, mingi aja pärast, äkki jääb vait. Alguses surises ka, pealepuhastamist pm. ei kuulegi, kui kõrva väga lähedale ei pane. Kas see on siis normaalne ja peabki nii olema? Üks asi veel mis tundub imelikult on, et Käigukasti tuled (automaatkast siis) jäävad põlema, kui auto on kinni ja võtmed eest ära ja isegi uksed lukus?