EGR klapp
EGR klapp
Kas keegi viitsiks seletada tolle asja tööpõhimõtet.
Vaakumiga liigutab seda klappi kuidagi vms?
Ja kas seda maha võttes ja näppides annab midagi konkreetselt ka õhtale saata?
Kardan, et klapp turbost tulnud õli täis vms ja ei liigu enam hästi.
Maha võtta ja diislisse ligunema visata ei tohiks talle ju midagi teha ?
Vaakumiga liigutab seda klappi kuidagi vms?
Ja kas seda maha võttes ja näppides annab midagi konkreetselt ka õhtale saata?
Kardan, et klapp turbost tulnud õli täis vms ja ei liigu enam hästi.
Maha võtta ja diislisse ligunema visata ei tohiks talle ju midagi teha ?
Väljalaskegaaside järelpõletus...
Teatud pööretel suunatakse osa väljuvaid gaase uuesti sisselaskesse
Mõeldud põhiliselt heitgaaside puhastamiseks
Bensukal võib rahumeeli pimedaks teha, diisli kohta ei oska öelda, vaevalt et erineb
klapil kõik osad metallist, leota, milles tahad(v.a. hape)
Membraan on osadel kummist.
Teatud pööretel suunatakse osa väljuvaid gaase uuesti sisselaskesse
Mõeldud põhiliselt heitgaaside puhastamiseks
Bensukal võib rahumeeli pimedaks teha, diisli kohta ei oska öelda, vaevalt et erineb
klapil kõik osad metallist, leota, milles tahad(v.a. hape)
Membraan on osadel kummist.
Mootor töötab kindlasti paremini ja kütust võtab vast isegi vähem, kui katkise/kinnijäänud klapiga.Ceed kirjutas:kui see kinni panna siis ju enam mingit pool läbipõlenud ainet enam silindrisse ei jõua siis tähendab et tuleb ainult puhas bensiini ja õhk. Kas selle tagajärjel kui see sulgeda hakkab auto paremini edasi ka käima ja vähe rohkem kütust võtma?
Sellega seoses ka saaste väiksem(hapniku kogus suurem)
http://data.bmrparts.com/bmwparts/1294.htmlCeed kirjutas:mis autodel seda üldse leida võib?