Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
No mine sa võta ''konnasööja'' mõistus kinni, mida nad mõtlevad- pirni vahetuseks lammuta pool autot laiali, hea seegi, et mootorit maha ei pea võtma...
Viimati muutis AARE540, 07.04.2006 10:46 03, muudetud 1 kord kokku.
Kunagi sai Peugeot 206 S16 sõidetud ja sellel pidi ka tule maha kiskuma et ligi saaks. Õnneks käis pealt ainult 3 poldiga maha. Aga jama oli see, et need plastmass kinnitused ei pidanud eriti vastu, peale 2-3ndat maha kiskumist oli igatahes paar neist juba katki.
Samas ega 750 E38 ka palju lihtsam pole, kisu õhufiltri kopsiks maha, et ligi saaks.
Minu esimene masin oli M 401. Pirni vahetamiseks oli vaja siiski kapotil küljeplekk (mootori kate) avada ja seejärel pirni hoidvad klambrid. Ei ole midagi öelda - tehnika areneb. Kahju vaid et mitte ja alati õiges suunas.
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto