mootor
mootor
kuidas paigalda 1,8le 2,5 mootorit.
kas seal tuleb elektrisüsteemis ka midagi ümber teha ja mis ajuga saab.
kas seal tuleb elektrisüsteemis ka midagi ümber teha ja mis ajuga saab.
[quote][i]Algselt postitas anari[/i]
kuidas paigalda 1,8le 2,5 mootorit.
kas seal tuleb elektrisüsteemis ka midagi ümber teha ja mis ajuga saab. [/quote]
kui kogemus puudub, siis tasuks lasta kellelgi
teha. Vahetada tuleb peale mootori ka sidur, käigukast,
tagasild, esivedrud, kogu elektrijuhtmestik
ja aju, radiaator... Kui su 318 on rääbaka kerega, ei tasu
vaeva....osta parem see 325
Kui aga vahetad, siis on parim osta avariiline
325 ning sealt jupid ringi tõsta. Romulast ainult
mootorit ostes maksad end segaseks
kuidas paigalda 1,8le 2,5 mootorit.
kas seal tuleb elektrisüsteemis ka midagi ümber teha ja mis ajuga saab. [/quote]
kui kogemus puudub, siis tasuks lasta kellelgi
teha. Vahetada tuleb peale mootori ka sidur, käigukast,
tagasild, esivedrud, kogu elektrijuhtmestik
ja aju, radiaator... Kui su 318 on rääbaka kerega, ei tasu
vaeva....osta parem see 325
Kui aga vahetad, siis on parim osta avariiline
325 ning sealt jupid ringi tõsta. Romulast ainult
mootorit ostes maksad end segaseks
Jutt ikka e30-st käib? Anari, ole kena ja teinekord proovi teemale leida pealkiri, mis ta sisu kõige paremini kirjeldab.
Miks tagasilla tingimata vahetama peab? Ja elektrijuhtmestiku võib ka enamuses ju samaks jätta.
Aga ega jah, 2,5 mootorit enam naljalt ei liigu või kui, siis üsna krõbeda hinna eest. Kui sul olemas või mõni silmapiiril ja endal huvi pole, saada mail, /me rõõmuga neid ostab:P
Miks tagasilla tingimata vahetama peab? Ja elektrijuhtmestiku võib ka enamuses ju samaks jätta.
Aga ega jah, 2,5 mootorit enam naljalt ei liigu või kui, siis üsna krõbeda hinna eest. Kui sul olemas või mõni silmapiiril ja endal huvi pole, saada mail, /me rõõmuga neid ostab:P
[quote][i]Algselt postitas Margus_H[/i]
Miks tagasilla tingimata vahetama peab? Ja elektrijuhtmestiku võib ka enamuses ju samaks jätta.
Aga ega jah, 2,5 mootorit enam naljalt ei liigu või kui, siis üsna krõbeda hinna eest. Kui sul olemas või mõni silmapiiril ja endal huvi pole, saada mail, /me rõõmuga neid ostab:P [/quote]
Tagasillas istub 1,8 mootoriga isendil väikese korpusega differ (juhul kui jutt käib 3 seeriast) mis ei kesta 2,5 mootori taga kuigi pikalt... Elektrijuhtmestik on ka 4 ja 6 sil mootoritel erinev ja kui vahetuseks läheb tuleks 2,5 mootoriga kogu "kaablipuu" kaasa võtta...
Ja veel - võibolla jääb mul üle üks 525e (ehk siis 2,7 liitrine) komplektne mootor. Palju selle eest maksma oleks nõus?
AR
Miks tagasilla tingimata vahetama peab? Ja elektrijuhtmestiku võib ka enamuses ju samaks jätta.
Aga ega jah, 2,5 mootorit enam naljalt ei liigu või kui, siis üsna krõbeda hinna eest. Kui sul olemas või mõni silmapiiril ja endal huvi pole, saada mail, /me rõõmuga neid ostab:P [/quote]
Tagasillas istub 1,8 mootoriga isendil väikese korpusega differ (juhul kui jutt käib 3 seeriast) mis ei kesta 2,5 mootori taga kuigi pikalt... Elektrijuhtmestik on ka 4 ja 6 sil mootoritel erinev ja kui vahetuseks läheb tuleks 2,5 mootoriga kogu "kaablipuu" kaasa võtta...
Ja veel - võibolla jääb mul üle üks 525e (ehk siis 2,7 liitrine) komplektne mootor. Palju selle eest maksma oleks nõus?
AR
Üldiselt soov just e30 2,5 mootorite vastu, viienda seeria oma istutamine kolmekasse läheb nagu ma aru olen saanud, tunduvalt tülikamaks. Ja see mootor tunduvalt raskem ka vist peaks olema, kui m20.
Aga pane meilile, mis aasta mootor, mis korras, kas ainult mootor või saab ka siis muid vidinaid juurde ja arutame asja edasi.
Aga pane meilile, mis aasta mootor, mis korras, kas ainult mootor või saab ka siis muid vidinaid juurde ja arutame asja edasi.
[quote][i]Algselt postitas Margus_H[/i]
Üldiselt soov just e30 2,5 mootorite vastu, viienda seeria oma istutamine kolmekasse läheb nagu ma aru olen saanud, tunduvalt tülikamaks. Ja see mootor tunduvalt raskem ka vist peaks olema, kui m20.
Aga pane meilile, mis aasta mootor, mis korras, kas ainult mootor või saab ka siis muid vidinaid juurde ja arutame asja edasi. [/quote]
Oot mille poolest ta raskem olema peaks????
Iseasi, mõni toru võib teistsugune olla
ja mingi asi ette jääda:)
Üldiselt soov just e30 2,5 mootorite vastu, viienda seeria oma istutamine kolmekasse läheb nagu ma aru olen saanud, tunduvalt tülikamaks. Ja see mootor tunduvalt raskem ka vist peaks olema, kui m20.
Aga pane meilile, mis aasta mootor, mis korras, kas ainult mootor või saab ka siis muid vidinaid juurde ja arutame asja edasi. [/quote]
Oot mille poolest ta raskem olema peaks????
Iseasi, mõni toru võib teistsugune olla
ja mingi asi ette jääda:)
[quote][i]Algselt postitas Arvo[/i]
Tagasillas istub 1,8 mootoriga isendil väikese korpusega differ (juhul kui jutt käib 3 seeriast) mis ei kesta 2,5 mootori taga kuigi pikalt... Elektrijuhtmestik on ka 4 ja 6 sil mootoritel erinev ja kui vahetuseks läheb tuleks 2,5 mootoriga kogu "kaablipuu" kaasa võtta...
Ja veel - võibolla jääb mul üle üks 525e (ehk siis 2,7 liitrine) komplektne mootor. Palju selle eest maksma oleks nõus?
AR [/quote]
Hehh, tead kui palju maksis 535 kaablipuu?
Ainult 7400 krooni:o
Aga 325 oma peaks romulast saama
Tagasillas istub 1,8 mootoriga isendil väikese korpusega differ (juhul kui jutt käib 3 seeriast) mis ei kesta 2,5 mootori taga kuigi pikalt... Elektrijuhtmestik on ka 4 ja 6 sil mootoritel erinev ja kui vahetuseks läheb tuleks 2,5 mootoriga kogu "kaablipuu" kaasa võtta...
Ja veel - võibolla jääb mul üle üks 525e (ehk siis 2,7 liitrine) komplektne mootor. Palju selle eest maksma oleks nõus?
AR [/quote]
Hehh, tead kui palju maksis 535 kaablipuu?
Ainult 7400 krooni:o
Aga 325 oma peaks romulast saama
[quote][i]Algselt postitas Margus_H[/i]
Üldiselt soov just e30 2,5 mootorite vastu, viienda seeria oma istutamine kolmekasse läheb nagu ma aru olen saanud, tunduvalt tülikamaks. Ja see mootor tunduvalt raskem ka vist peaks olema, kui m20.
Aga pane meilile, mis aasta mootor, mis korras, kas ainult mootor või saab ka siis muid vidinaid juurde ja arutame asja edasi. [/quote]
Khm, 525e 2,7l mootor ongi M20 mootor, sama leiab näiteks 325e aiste vahelt ja kolmesele paigaldamisega ei teki mingeid probleeme. Mootor muidu 84 aasta autolt. Asi on u 2 aastat seisnud ja võib vajada mõningast kohendamist.
AR
Üldiselt soov just e30 2,5 mootorite vastu, viienda seeria oma istutamine kolmekasse läheb nagu ma aru olen saanud, tunduvalt tülikamaks. Ja see mootor tunduvalt raskem ka vist peaks olema, kui m20.
Aga pane meilile, mis aasta mootor, mis korras, kas ainult mootor või saab ka siis muid vidinaid juurde ja arutame asja edasi. [/quote]
Khm, 525e 2,7l mootor ongi M20 mootor, sama leiab näiteks 325e aiste vahelt ja kolmesele paigaldamisega ei teki mingeid probleeme. Mootor muidu 84 aasta autolt. Asi on u 2 aastat seisnud ja võib vajada mõningast kohendamist.
AR
- Audiophile
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 18.01.2003 16:54 56
- Asukoht: Tallinn
Minul on näit 316 tooriku peale paigaldatud 3.5 (M30). Veermiku kohapealt tuleb kindlalt panna jäik vedru ja sportamort või siis 325 amort mis on läbiõõdult surem. Kui amordivahetuseks lähebv siis oleks mõistlik koos amordipüstikutega ära vahetada ka esipidurid ventileeritavate vastu koos piduridasadulatega. Kui diffrit vahetad siis ploki vastu muud vahetused ei tasu ära. Tagumised trummelpidurid oleks ka soovitatav ketaste vastu vahetada.
Kui ehitada tahad siis 323 on palju parem toorik, sisaldab juba kõiki eelpool mainitud asju(V.a plokkdiffer). Lisaks sellele saab ka 323 väga hõlbsasti 2.7 teha kasutades e alumist otsa. Ka 323 kaan istub 2,7e ploki otsa. Ainus jama on see et 323 klapid on läbimõõdult väikseMadis K kui 325 i-l. Ja penasurve jääb veidike lahjaks aga seda annab parandada.
Max
Max
Kui ehitada tahad siis 323 on palju parem toorik, sisaldab juba kõiki eelpool mainitud asju(V.a plokkdiffer). Lisaks sellele saab ka 323 väga hõlbsasti 2.7 teha kasutades e alumist otsa. Ka 323 kaan istub 2,7e ploki otsa. Ainus jama on see et 323 klapid on läbimõõdult väikseMadis K kui 325 i-l. Ja penasurve jääb veidike lahjaks aga seda annab parandada.
Max
Max
- Audiophile
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 18.01.2003 16:54 56
- Asukoht: Tallinn