Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mure siis selline, et auto nagu tuimalt liigub. Ei ütleks kohe üldse et 325 roolis istud vaid nagu tavalise 1,8 vms.... Samas sidur nagu ka ei libise ja pöörded tõusevad koos kiirendamisega normaalselt. Näiteks teise käiguga lastes pöörded 3000-3500 juures ja lapats põhja vajutada siis pole nagu erilist kiirendust. Esimese käiguga pöörded üles ja sidur lahti siis korra tõmbab rattad ringi (väga korraks) ja siis juba aeg teine panna ja liigub täiesti tavaliselt edasi. Vahetatud just alles õli + filter + bensufilter + õhufilter + käigukastiõli. Venna 1,6 sierra liigub ka sama hästi
Muid anomaaliaid ei esine. Pöörded vahel kõiguvad aga see lambda arvatavasti ja selle vahetus kohe palgapäeval ka plaanis. Ehk on keegi 325 omanik Tallinnast nõus kokku saama ja minuga väikse tiiru tegema ning autosi võrdlema ? Siis saaks parema ülevaate ja tunde.
Viimati muutis KristjanS, 10.04.2006 15:58 03, muudetud 1 kord kokku.
siis ikka sidur ju kui pööre liigub ja auto ei liigu mul oli ka sidur õhtal siis täpselt sama moodi karjus küll kõvasti aga edasi ei läinud tahtis järgmist käiku juba jne
Tahaks ennem testida teist samasugust masinat kui midagi tegema hakkan... Mis kiirused ma peaks saavutama esimese ja teise käiguga ennem kui pöörded piirajasse läevad ? Teisega ma sain umbes 80 kätte ja siis oli käiguvahetus. Ütleme, et ongi sidur hukka minemas siis mis sellise asja remont maksab ? Peab äkki hakkama veel raha koguma...
igatahes 2 käiguga peaks ikka rohkem kui 80 välja minema,ma ise olen sinna 110 kanti lasknud,aga jah algul suht uimane aga seal 3000 üle hakkab alles minek
hakka kohalt liikuma 1 käiguga... kuni ~20km/h, siis pane 4 või 5 käik sisse ja lapats põhje... kui pöörded tõusevad aga auto kiiremini liikuma ei hakka võrdeliselt pöörete tõusmisega, siis sidur õhtal
ja kui ongi õhtal ja sõita saab siis ära enam sõida, muidu hooratast ka vaja endal mul oligi nii et 1ga läksin kohapealt minema nii et pidi ikka kumm põlema muidu on taga 17 velg ja plokkdiffer nii et ta palju nagunii ei tõmba aga siis ei tõmmanud üldse pööre jooksis mingi 5-6 tuhat ise ei jõudnud veel ehmudagi lõin 2 käigu sisse ja ikka sama kiiru oli vast mingi 40 ja teine käik tühi siis vaatasin et sidur ehk läbi madalama käigu kannatas ilusti panna ja vihmase ilmaga sain 1 käiguga ilusti ratta ringi ja ei näinud vajadust veel vahetada lihtsalt sõitsin rahulikult ja mida aeg edasi seda sitemini auto edasi läks siis lasin siduri ära vahetada ja tuli välja et ka hooratta ära rikkunud ja uus hooratas vist oli 8k vms ma sain lammarist 2000ga nii et õnnetu värk
325i on siduri ketas ilma leevenduseta ja leevendus on hoopis hoorattal ja kui ta libiseb siis temperatuuriga, minul hooratas andis vabalt käega keerata ja kummipuru tuli välja järelikult siis sai kuuma umbes pool ringi liikus ja siis tõmbas kinni selle pärast siis sõita vist saingi suht normaalselt
hollow kirjutas:hakka kohalt liikuma 1 käiguga... kuni ~20km/h, siis pane 4 või 5 käik sisse ja lapats põhje... kui pöörded tõusevad aga auto kiiremini liikuma ei hakka võrdeliselt pöörete tõusmisega, siis sidur õhtal
Sai nüüd liigeldud ja proovitud nii neljanda käiguga kui ka viiendaga seda nippi. Tulemus iga kord perfektne. Kiirus ja pöörded täpselt ühes rütmis tõusid ja näidikud täpselt samuti. Kohe kena oli vaadata Seega sidur ok
Lambda suhtkoht väike tegija kiirenduse suhtes(kuigi mõjutab), proovi parem teist õhulugejat Mephi auto pealt
Võrdluseks enda ja naise auto(mõlemad 320 E36)
Vahetades õhulugejad autode peal omavahel ära, ei tundnud naise kulgurit enam äragi, nii püssiks muutus...
Samas neid mõjutegureid teisigi, lambda, tembikas, pump, katt, nukad jne.
Võiks siis järgmine nv (15 või 16 kuupäevad) kuskil kokku saada oma 325 masinatega ja neid lähemalt uurida See nädal ma sõidan ise minema ja pole aega. Meph võiks ka oma püssi kohale tuua ja ka teised kolmese esindajad ei teeks paha Mis keegi arvab ?
Minu püss on siis veel molekulideks. Ja samas peab nentima, et kui mul lambda nüüd veidi aega tagasi jupsima hakkas, siis oli täiesti tuntav minekuvahe.
cyberboy18 kirjutas:Kui miskit kokkusaamist plaanis on- võin ju ka liituda.. Ka 325-e fänn ju!
Mida rohkem seda uhkem. Kuupäev tuleb ainult paika panna mis kellelegi sobib ja siis kõik kohale Oleks kena ilma ka ja kui rohkem masinaid võiks mingi grupipildi teha püssidest
Kel huvi andku kõik teada ja paneme kuupäeva paika.
cyberboy18 kirjutas:Kui miskit kokkusaamist plaanis on- võin ju ka liituda.. Ka 325-e fänn ju!
Mida rohkem seda uhkem. Kuupäev tuleb ainult paika panna mis kellelegi sobib ja siis kõik kohale Oleks kena ilma ka ja kui rohkem masinaid võiks mingi grupipildi teha püssidest
Kel huvi andku kõik teada ja paneme kuupäeva paika.
Minu poolest kas nädala sees või nädala lõpus, väga vahet pole. Nädala sees õhtuti ja nädala lõppudel enamvähem iga aeg Tallinna piires
hollow kirjutas:ma tahaks proovida bmw'd millel LSD all... midagi 320 või 325'te.... lihtsalt on huvi kui palju see erinev on
Mind ennastki just see erinevus huvitab. Räägitakse mis räägitakse aga oma tagumik on kuningas siiski. Nii, et vaataks järgmine nädal ja tore oleks kui 1,6 - 1,8 - 2,0 - 2,5 mudelid oleks kõik esindatud