Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Aga milliste mudelitega see "by default" kaasnes ja millistega mitte või on seal üldse sellist seost?
Ja kui see DSC peal on, siis kas selleks on veel mingi eraldi nupp või mitte?
Aga milliste mudelitega see "by default" kaasnes ja millistega mitte või on seal üldse sellist seost?
Ja kui see DSC peal on, siis kas selleks on veel mingi eraldi nupp või mitte?
Jah konsoolis, kus on istmesoojenduse nupud seal vahel on minul DSC nupp mis on by default sees ja kui vajutan lülitub välja ja see kajastub kellade juures näiduki plokis ka. Minu teada on kõigil kellel on mis iganes kontroll peal neil ka nupp olemas(bmw puhul).
Minul on selliselt, et kui sees siis on veojõukontroll ja külglibisemine sees ja kui väljas siis kõik väljas.(loodan et mõni asi mainimata ei jäänud ... ehk on neid kontrolle seal veelgi millet pole ise teadlik)
Ilmar kirjutas:Minul on selliselt, et kui sees siis on veojõukontroll ja külglibisemine sees ja kui väljas siis kõik väljas.(loodan et mõni asi mainimata ei jäänud ... ehk on neid kontrolle seal veelgi millet pole ise teadlik)
Ilmar kirjutas:Minul on selliselt, et kui sees siis on veojõukontroll ja külglibisemine sees ja kui väljas siis kõik väljas.(loodan et mõni asi mainimata ei jäänud ... ehk on neid kontrolle seal veelgi millet pole ise teadlik)
Oled kindel? Manualis on teistmoodi.
Millises manuaalis on teistmoodi?
Ma tean seda, et mul on DSC nupp ja et kui ma lähen kohalt minema ja ratas tahab ringi käia siis ta takistab seda ja kui on külglibisemine siis ta suunab ja aitab mind(pidurite/ABS'ga vist). Ning kui see maas on väljas siis võin laste kummi all suitsema ja ka spinne teha
Kas see nüüd on ASC või DSC selles ma nüüd raudnael kindel pole, minu teada oli see DSC. ASC on lihtsalt veojõukontroll vot aga kui ei usu olen nõud alati demoma ja luban ka proovida kui norm inimene on roolis
Mul nii(DSCII) et kui vajutan nuppu , läeb keskel suurte kellade vahel tuli põlema , kuid traction jääb peale . Kui aga hoida nuppu all üle 4 sekundi siis süttib ka käsipiduri tuli ning siis on ka veojõu kontroll maas.
Sa ennist mainisid, et sul on DSC nupp aga tegelt on peal ASC?
Minu arust on DSC uuem kui ASC ning peale DSC'd on veel siis DSCII jne
Aga jah minul läheb ühe vajutusega kõik maha.
Saan aru et sinul on siiski uuem variant peal, kui minul?!
Hmm,
paistab, et mul on seal näha ainult ASC. Manuali järgi lugedes, on see järelikult ASC+T, ehk siis veojõukontroll ja mingi stabiilsuskontroll, aga see kõik ainult tagaratastele.
DSC ja DSCII jne haaravad libisemise korral kõikidest ratastest kinni, nagu ma olen aru saanud.
Suht lihtne. Kui nupul on kiri ASC (Autmatic Stability Control) on tegu ASC-ga ja kui DSC (Dynamic Stability Control) , siis DSC-ga ASC+T peaks olema peal defauldina kõigil suuremate mootoriga mudelitel alates aastast 1997. +T tähendab, et kuni teatud kiiruseni (vist ca 30) kasutatakse individuaalselt tagapidureid läbilibiseva ratta pidurdamiseks. Ehk mängib siis LSD-d. Koos DSC-ga tulid uuematele mudelitele veel CBC (Cornering Brake Control), mis peaks aitama kurvis täiega pidurdamisel sõidujoont säilitada.
Aimar kirjutas:Mu autol on lihstalt DSC nupp ASC asemel.
Väljalülitamisel siis 2 astet:
Hoidsin omal natukene aega seda nuppu all. Algul hakkas see kollane tuli põlema, siis kustus ära. Nüüd ei hakka aga üldse enam see kollane tuli põlema Mis nüüd juhtus? Läks pirn või kaitse või midagi?
Aimar kirjutas:Mu autol on lihstalt DSC nupp ASC asemel.
Väljalülitamisel siis 2 astet:
Hoidsin omal natukene aega seda nuppu all. Algul hakkas see kollane tuli põlema, siis kustus ära. Nüüd ei hakka aga üldse enam see kollane tuli põlema Mis nüüd juhtus? Läks pirn või kaitse või midagi?
Nüüd on eluaeg peal .
Miskit läks segi. Äkki saab midagi resettida.Ei ole eriti pädev selles asjas. Tean ainult kuidas maha ja peale saab.
Aga mine proovi kruusa peal ,kas ikka töötab.
Minu aru kui tuli põlema jääb siis on pees ja enam ei tööta ... aga kui ei lähe põlema ... samas **** seda teab
Aga jah äkki siis kui toimima ei hakka siis kompuutri külge ja saab reseti teha.
Või siis äkki aitab aku juhtmed maha ja peale(kuigi vaevalt)
mul on 2,0d 2001 ja sellel DSC nupp.kui vajutad ühe korra läheb külglibisem. kontroll maha ja kui all hoida siis läheb ka veojõu kont. maha.ja kui uuesti vajutad tulevad kõik peale tagasi.
Dünaamiline stabiilsuskontroll (DSC) optimeerib sõidustabiilsust paigaltvõtmise või kiirendamise ajal ning parandab ka veojõudu. Lisaks sellele tunneb süsteem ära ebastabiilsed sõidutingimused nagu ala- või ülejuhitavus ja aitab hoida sõiduki ohutut suunda. Kaasaegne anduritehnoloogia jälgib ratta pöörlemiskiirust, sõiduki külgkiirendust ja pöördumist vertikaaltelje ümber. Neid andmeid töödeldakse, et saada infot auto tegeliku liikumise kohta igal hetkel ja võrreldakse sellega, kuidas auto peaks parasjagu liikuma gaasipedaali asendi ja rooli pööramisnurga põhjal otsustades. Kui need kaks andmeloetelu ei sobi ja auto stabiilsus on ohus, lülitatakse sisse DSC, mis mõjutab pidurisüsteemi või mootori juhtsüsteemi. See aitab vältida ohtlikke olukordi, näiteks külglibisemist.
Automaatne stabiilsuskontroll + veojõukontroll (ASC+T) on DSC alafunktsioon, mis hoiab ära vedavate rataste tühipöörlemist. See tagab optimaalse veojõu ja sõidustabiilsuse. Kui vedava silla üks ratas on kindlal pinnal, teine aga libedal või lahtisel pinnal, pidurdatakse libisema kippuvat ratast nii palju kui võimalik, kuni teine ratas saab oma haardumise tagasi. Ja vastupidi, eesmärgiga tekitada vajadusel täiendavat tühipöörlemist, näiteks autot lumest välja kiigutades, võib ASC+T funktsiooni välja lülitada.
Korralik müügikantseliit Ma hakkan üle keha sügelema sellise jutu peale, eriti kui see veel müügimehe suust tuleks ja tahaks selle peale tema suu liikumise kiirust optimeerida nulli suunas, ükskõik mis vahenditega. Keskmine inimene pole raketiteadlane, kellele on vaja selgitada "sõidustabiilsuse optimeerimist" ja "andmeloetelude võrdlemist", vaja on teada mis sellest nodist kasu on kui keegi peateele ette sõidab või kuidas talvel aitab möödasõitu teha näiteks.
Noh tegelt arvan mina, et rixa lisatud tekst on asjalik ja igati teemakohane ja see kas ta oleks pidanud lingi lisama see selleks ... et antud hetkel ei määrinud keegi kellelgi midagi pähe ... kuigi jah eks lihtsalt üks asi on jutt teine asi on see kuidas in real asjad toimivad
Avastasin, et 02' 316'l on kah vist siiski 2sorti kontrollid peal. Kui korra ASC nuppu vajutada läheb üks vidin maha, natuke veel all hoida, siis süttib ka mingi kollane hüüumärgi tuluke.