EBK BMW CUP 2006 I etapp Rapla rajal 3. juunil
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
EBK BMW CUP 2006 I etapp Rapla rajal 3. juunil
Ka sel aastal teeme algust varasemalt tuntud BMW Cup nime kandnud ringraja võistlusega. Sellest aastast on ürituse nimi Eesti BMW Klubi BMW Cup.
Üritus saab toimuma juuni esimesel laupäeval 03.06.2006.a.
Alustame üritusega varasemalt kui eelneval aastal ja registreerimisega alustame kell 10.00
Täpsema ajakava lisan paari päeva jooksul.
Ootame suurt osavõttu ja loodetavasti Cupi " veteranidele" lisandub sel aastal palju konkurentsi uute sõitjate näol!
Eriti innustaks osalema ka väiksemate mootoritega masinaid (klass A)
Osalemine maksab klubiliikmetele 175.- ning mitteliikmetele 225.-
Tasuda võib kas ülekandega või sularahas kohapeal.
Rekvisiidid saadan emailiga.
Selle aasta EBK BMW Cupi masinate mootori sõber on Castrol. Iga etapi võitja (mõlemas klassis) saab mootori jagu õli!
Reeglid
Punktiarvestus:
1. 10p
2. 8p
3. 6p
4. 5p
5. 4p
6. 3p
7. 2p
8. 1p
Iga etapi punktid liidetakse ning hooaja viimasel üritusel selgub Cup'i võitja. Võistluses (punktiarvestuses) osalevad ainult BMW marki autod. Muud marki autod saavad sõita ning nende aega võetakse, kuid punkte ega auhinda ei anta.
Võsitlusklassid
Et võistlus oleks võrdsem, on autod jagatud klassidesse vastavalt mootori kubatuurile, st kuni 2000cm3 ehk siis A klass (diislid kuni 2500cm3 lähevad kah samasse klassi) ja suuremad kui 2001cm3 ehk siis B Klass.
Veoskeemide põhjal klasse ei eraldata.
Sõitmine rajal
Aja peale sõites saab igaüks teha 3 kiiret ringi. Ehk siis sõidate esimese ringi vaikselt...ning lendstardist kolm järgmist ringi nii kiirelt kui soovi ja võimalust on. Peale seda sõidate rajalt maha. Kokku teeb see siis 5 ringi.
Peale rajalt naasmist ei ole soovitav kasutada käsipidurit, klotsid võivad ketaste külge kinni jääda. Soovitav on isegi nii seisma jääda, et viimase hoo peatamiseks pidurit ei kasuta.
Punktiarvestusse läheb kahe vooru üks parim ringiaeg.
Rehvivalik on vaba, st võib kasutada nii tänavarehvi kui ka slikki.
* Kuna 2005 aasta viimasel üritusel tekkis rehvivaliku osas küsimusi siis mainin igaks juhuks ära, et naeltega rajale ei lasta!
* ennetades küsimust kiivri kohta: Raplas on kiivri kasutamine soovituslik, kuid mitte kohustuslik.
Panen siia ka lingi eelmise hooaja viimase ürituse piltidest. Märdi masinast
Üritus saab toimuma juuni esimesel laupäeval 03.06.2006.a.
Alustame üritusega varasemalt kui eelneval aastal ja registreerimisega alustame kell 10.00
Täpsema ajakava lisan paari päeva jooksul.
Ootame suurt osavõttu ja loodetavasti Cupi " veteranidele" lisandub sel aastal palju konkurentsi uute sõitjate näol!
Eriti innustaks osalema ka väiksemate mootoritega masinaid (klass A)
Osalemine maksab klubiliikmetele 175.- ning mitteliikmetele 225.-
Tasuda võib kas ülekandega või sularahas kohapeal.
Rekvisiidid saadan emailiga.
Selle aasta EBK BMW Cupi masinate mootori sõber on Castrol. Iga etapi võitja (mõlemas klassis) saab mootori jagu õli!
Reeglid
Punktiarvestus:
1. 10p
2. 8p
3. 6p
4. 5p
5. 4p
6. 3p
7. 2p
8. 1p
Iga etapi punktid liidetakse ning hooaja viimasel üritusel selgub Cup'i võitja. Võistluses (punktiarvestuses) osalevad ainult BMW marki autod. Muud marki autod saavad sõita ning nende aega võetakse, kuid punkte ega auhinda ei anta.
Võsitlusklassid
Et võistlus oleks võrdsem, on autod jagatud klassidesse vastavalt mootori kubatuurile, st kuni 2000cm3 ehk siis A klass (diislid kuni 2500cm3 lähevad kah samasse klassi) ja suuremad kui 2001cm3 ehk siis B Klass.
Veoskeemide põhjal klasse ei eraldata.
Sõitmine rajal
Aja peale sõites saab igaüks teha 3 kiiret ringi. Ehk siis sõidate esimese ringi vaikselt...ning lendstardist kolm järgmist ringi nii kiirelt kui soovi ja võimalust on. Peale seda sõidate rajalt maha. Kokku teeb see siis 5 ringi.
Peale rajalt naasmist ei ole soovitav kasutada käsipidurit, klotsid võivad ketaste külge kinni jääda. Soovitav on isegi nii seisma jääda, et viimase hoo peatamiseks pidurit ei kasuta.
Punktiarvestusse läheb kahe vooru üks parim ringiaeg.
Rehvivalik on vaba, st võib kasutada nii tänavarehvi kui ka slikki.
* Kuna 2005 aasta viimasel üritusel tekkis rehvivaliku osas küsimusi siis mainin igaks juhuks ära, et naeltega rajale ei lasta!
* ennetades küsimust kiivri kohta: Raplas on kiivri kasutamine soovituslik, kuid mitte kohustuslik.
Panen siia ka lingi eelmise hooaja viimase ürituse piltidest. Märdi masinast
Viimati muutis Tauri, 22.05.2006 14:21 06, muudetud 1 kord kokku.
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
Re: EBK BMW CUP 2006 I etapp Rapla rajal 3. juunil
Vist ikka kaks...Tauri kirjutas:Punktiarvestusse läheb kahe vooru üks parim ringiaeg.
Samas mul ei oleks midagi ka kolme katsetuse vastu - saakski rohkem sõita.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Re: EBK BMW CUP 2006 I etapp Rapla rajal 3. juunil
Krt kuidagi jätsin selle lause kahe silma vahele. Aga kui sõitjaid väga palju ei ole ja ajaliselt on võimalik siis võiks tõesti kaaluda kolme katset.Silwer kirjutas:Vist ikka kaks...Tauri kirjutas:Punktiarvestusse läheb kahe vooru üks parim ringiaeg.
Samas mul ei oleks midagi ka kolme katsetuse vastu - saakski rohkem sõita.
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Re: teetööd.
Jah, see on kõige mõistlikum tee.Janek kirjutas:Mina liigun pänu mnt-kernust kohila peale ja sealt juba rapla poole .Väga hea tee on
Sõidan Rapla-Tallinn-Rapla iga päev ning see Kohila lõik on tülgastav. Valmis saavad nad selle alles juuli lõpuks, nii on infosildil kirjas.
kuna mul suvila kohilas siis sõidan kah hetkel marsruudil tallinn-kernu-hageri-kohila ja tagasi. muidu hakkab autost kahju ja see väike sorts kütust mis rohkem läheb on parem kui katkine auto.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.