Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Tere probleem selles, et saksakeelega veidikene kehvad lood mul ja täna hommikul hakkas minu kallike mingit juttu ajama minule: Nimelt tuli ette kaks erinevat sõna, jäid vilkuma: NIVEAUREGELUNG ning BETRIEBSANLEITG.
Palun aidake tõlkida:)
Aitüma tagasiside eest.
Autoks siis BMW 525i
Viimati muutis raud, 02.06.2006 11:19 31, muudetud 1 kord kokku.
raud kirjutas:Tere probleem selles, et saksakeelega veidikene kehvad lood mul ja täna hommikul hakkas minu kallike mingit juttu ajama minule: Nimelt tuli ette kaks erinevat sõna, jäid vilkuma: NIVEAUREGELUNG ning BETRIEBSANLEITG.
Palun aidake tõlkida:)
Aitüma tagasiside eest.
Esimene siis nivoo/kõrgusregulatsioon ja teine kasutusjuhend.
See teade tähendab, et nivoo ei tööta ja auto liiga madalale vajunud (tagarataste kalle liiga suur). muidugi võib asi ka ainult õõtshoova kalde anduris olla.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
a miks see auto üldse kasutusjuhendist märku annab... kas lihtsalt selleks et sealt lugeda mida näidatud probleemiga ette võtta või on sel mingi sügavam mõte
Ikka seda jah, et antud olukorra jaoks on kasutusjuhendis pikem selgitus. Need vead reeglina sõitu võimaldavad, teatud piirangutega lihtsalt. Nivoo vea korral näiteks ei tohiks kiirus ületada 170km/h.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
raud kirjutas:Aga kui kaua võib selle nivoovea korral sõita ennem kui midagi ära laguneb? sada kilti? tuhat? kaks tuhat:) No nii umbes?:)
Kui ära laguneb siis saad tunda. Mina näiteks ei saanud sõita isegi 500m. Hakkas õlist tühjaks jooksma ja tulemus oli roolivõimu kadumine ning õlirada auto taga. Auto treileri peale ja suund remonti. Gefi'st kasutatud amort ja meie kasutusea pidas vastu. 9k on ühe amordi eest suts palju