Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Aidake uut diislimeest/ 95 a 525 tds suute sisselulitamisel suttib spidomeetrinaidu all kaks kollast signaaltulukest vasakpoolne pihustiotsa kujutisega ja parempoolne spiraali kujutis. Peale spiraali tule kustumist auto kaivitub koheselt. Probleem selles, et kui mootor on soe siis suttib ainult vasakpoolne pihusti kujutis, spiraalimark ei sutti ja sellisel juhul on ka kaivitus kole vaevaline. Eeldan, et spiraali kujutis tahendab eelsuutekuunalde soendust ja ilma selleta ei kaivitu. Kas alati peaks rakenduma eelsoojendus voi ei peagi. Nagu aru saate pole minul millegiparast tapiga tahti vabandan.
Ei oska küll öelda temperatuuri, kus maalt eelsüüteküünlad enam ei rakendu, kuid jah, teatud temperatuuri juures peaks juba mootor suutma kütuse ilma eelsüüteküünalde abita plahvatama panna.
Mul täpselt sama probleem. Ei taha küll mõelda , aga pidi ikka viitama pumba rikkele. Samas olen seda ka Valdeku käest küsinud, aga ühest diagnoosi sellele raske panna.
eelsüüte tuli ei peagi alati süttima.mul kah tds ja vahest võib auto tunnike kaks seista ja tuluke ikka ei sütti.kui ta sul hästi käivituda ei taha siis alusta filtrite vahetusest.tds on õhu ja kütte filtri peale suht tundlik.ja kui sa värske omanik siis ei tea sa ju nende olukorrast midagi,eriti kütte omast.
powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
minu e34 tds -il on nii kui temp on alla veerandi (temp. skaalal) siis alles süttib põlema eelsoojendus spiraal, sõbra e39 530 -il see tihtipeale ei süttigi suvel aga käeivitusega pole probleeme kummalgi olnud! Ja see pihusti tuli peaks olema see anduriga pihusti oma mis märgib pritse algust.