E39 touring vedrustus!!!
- Ode
- Huviline
- Postitusi: 490
- Liitunud: 11.07.2006 15:15 13
- Peamine sõiduk: BMW 730d
- Asukoht: Tallinn-Loo
E39 touring vedrustus!!!
käis siis ilge laks ja tulemuseks oli see autol vajus piix vastu maad ((
compou andis sellised kirjad:
VERIF.NIV LIG. LAVAGE ja
CORRECT.ASSIETTE H.S
mure on mega suur ja asi oleks vaja kiirelt korda saada. vähegi teadjad mehed aidake mind!!!
keegi äkki oskab orienteeruva hinna ka öelda mis see nüüd mul maksma läheb???
compou andis sellised kirjad:
VERIF.NIV LIG. LAVAGE ja
CORRECT.ASSIETTE H.S
mure on mega suur ja asi oleks vaja kiirelt korda saada. vähegi teadjad mehed aidake mind!!!
keegi äkki oskab orienteeruva hinna ka öelda mis see nüüd mul maksma läheb???
Viimati muutis Ode, 24.07.2006 21:32 18, muudetud 1 kord kokku.
...
-
- Huviline
- Postitusi: 259
- Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
- Asukoht: tallinn
- Pritsa
- Huviline
- Postitusi: 134
- Liitunud: 22.12.2003 13:33 45
- Peamine sõiduk: BMW 420d Xdrive
- Asukoht: Tallinn
Padi maksab jah mingi 2600-2700 eeki, vahetus ja seadistus UM-is mingi 800 juurde. Ise võid vahetada padja, kuid õieti tööle saamiseks tuleb autole UM-is aparaati näidata.
Ja kui üks juba puruks läks soovitan sul ka teine ära vahetada (või vähemalt kriitilise pilguga üle vaadata). Mina seda viimast ei teinud ja veidi aja möödudes olin jälle hädas nagu lits lapsega.
Ja kui üks juba puruks läks soovitan sul ka teine ära vahetada (või vähemalt kriitilise pilguga üle vaadata). Mina seda viimast ei teinud ja veidi aja möödudes olin jälle hädas nagu lits lapsega.
- Ode
- Huviline
- Postitusi: 490
- Liitunud: 11.07.2006 15:15 13
- Peamine sõiduk: BMW 730d
- Asukoht: Tallinn-Loo
võtsin siis jalad kõhu alt välja ja läksin UM'i
ühe õhkpadja hind siis 2626.- pole just kõige odavam
+ siis veel see et pärast tuleb jah panna mingit moodi need ühtlaselt tööl. see oli ka mingi 800.-
kuna aga vasaku poole patja praegu kohapeal pole siis tähendab see seda et ma olen nüüd 2 nädalat jalamees ega siis midagi naudin natuke tln ühistranspordiga sõitmist
ühe õhkpadja hind siis 2626.- pole just kõige odavam
+ siis veel see et pärast tuleb jah panna mingit moodi need ühtlaselt tööl. see oli ka mingi 800.-
kuna aga vasaku poole patja praegu kohapeal pole siis tähendab see seda et ma olen nüüd 2 nädalat jalamees ega siis midagi naudin natuke tln ühistranspordiga sõitmist
...
No see polegi eriti kallis, võrreldes mõne muu detaili hinnaga UM-s. Liskas veel see, et paljusi asju saab ainult komplektis. Hetkel kirun katuseluuki, millel hammasrattal üks hammas maas. Aga müüakse ainult koos mootoriga ca. 4,5 tuh. Lisaks soovitati vahetada ka trossid, nende hind pidi olema "ainult" ca. 9 tuhat
Seega autmaatne nivooregull ju päris soodsa hinnaga
Seega autmaatne nivooregull ju päris soodsa hinnaga
- Ode
- Huviline
- Postitusi: 490
- Liitunud: 11.07.2006 15:15 13
- Peamine sõiduk: BMW 730d
- Asukoht: Tallinn-Loo
tulemus siis peale um'ist kätte saamist
teema tegelikult suht vana, seega kui kedagi segab võib lukku ära panna
teema tegelikult suht vana, seega kui kedagi segab võib lukku ära panna
...
E39 touring vedrustus!!!
Paistab et paljudel see ohkpadja vedrustuse jama,huvitav kas ei oleks võimalik see tava vedrustuse vastu vahetada?
Verif.niv.liq.lavage-selline kiri siis kompuutris.Nagu aru saan,siis padjad puru.Auto on peale esiotsa laksu nüüd üles löödud ja see kiri tuli ette-kusjuures tundub,et nina on jah veidi püsti või siis tagumik liiga madalal.Küsimus siis selline,millest kõigepealt peale hakata,kas võib viga olla lihtsalt tühine-sõiduomadused pole absoluutselt muutunud ja see,et tagumik madalamal on,see tingitud sellest võibolla,et pagass igasugu träni täis ja peale avariid eemaldatud alt metallist karterikaitse(mis tegelikult oli peaaegu terve esiotsa all ning tohutult raske)Äkki lihtsalt kompu lolliks läinud?Ahjaa-autoks on 96a 535 sedaan.
E71 X6, E93 330d; F31 330d
- Ode
- Huviline
- Postitusi: 490
- Liitunud: 11.07.2006 15:15 13
- Peamine sõiduk: BMW 730d
- Asukoht: Tallinn-Loo
tegu siis mu enda kunagise vana teemaga.
seega nüüdseks natuke targemaks saanud ja prantsuse keele sõnastikus nuhitud ning selgus tõsiasi, et
verif.niv.liq.lavage = kontrolli aknapesu vedeliku taset
ja minu teada pole 96a. 535'el üldse taga õhkpadjadki
seega on su madalamal oleva tagaotse probleem milleski muus.
kompu's oleva vea teatest saad lahti kui aknapesu vedelikku juurde paned
seega nüüdseks natuke targemaks saanud ja prantsuse keele sõnastikus nuhitud ning selgus tõsiasi, et
verif.niv.liq.lavage = kontrolli aknapesu vedeliku taset
ja minu teada pole 96a. 535'el üldse taga õhkpadjadki
seega on su madalamal oleva tagaotse probleem milleski muus.
kompu's oleva vea teatest saad lahti kui aknapesu vedelikku juurde paned
...
jesss,ma juba tõesti arvasin,et asi hull.Aga nina on kõrgemal mul sellepärast,et raske kaitse alt läinud ja pagass rasket träna täis Seega võib selle teema lukku panna;)Ode kirjutas:tegu siis mu enda kunagise vana teemaga.
seega nüüdseks natuke targemaks saanud ja prantsuse keele sõnastikus nuhitud ning selgus tõsiasi, et
verif.niv.liq.lavage = kontrolli aknapesu vedeliku taset
ja minu teada pole 96a. 535'el üldse taga õhkpadjadki
seega on su madalamal oleva tagaotse probleem milleski muus.
kompu's oleva vea teatest saad lahti kui aknapesu vedelikku juurde paned
E71 X6, E93 330d; F31 330d