Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
sai käidud tõstukil ja meistrimees vaatas ,et õli pea normis.aga kusagilt käis läbi et tuleb kontrollida siis kui mootor käib.kuidas sellega on?või hoopis filter umbes?see saksast toodu,mootoriõli oli küll nagu tavott,vaevalt et muudki hooldatud on.
Töötava mootoriga peab kontrollima ja kast ei tohi kuum olla. Õli temp peab ~30C olema.
Ja filtri vaheta ka kindlasti, kui enne vahetatud pole. Mul näiteks oli filtri peal aastaarv 98 nii, et pea 8a oli vahetamatta
räägitakse et selle aast bemmidel on sees eluaegne õli ning seda ei olegi vaja vahetada.Aga võta kasti pistkud lahti ja pane uuesti kokku.äki pistikud oksydeerunud.
Ja siis hakka õli ja filtrit vahetama alles.
kuidas selle "lifetime" õliga on, peab ta siis igavesti vastu v peab aint kasti eluaja, viimane variant oleks küll naeruväärne.
Vahepeal olid siin teemad kus e34-jadel kastid järjest läksid ja paljudel oli õli vahetatud.
ja jaa "õli tuleb ikka alles siis vahetada" kui asi hull:)))
pärast on kasti palju parem remoda- kõik ilusti puhtaks pestud ja vana põlenud - kärsanud õli ei haise ka lahtivõtmisel. Kes see tark seisva mootoriga automaadi õli taset mõõdab? Temp jah peaks olema mitte üle 30- ei saa muidu õiget kogust, õli ju paisub soojenedes.