Mõttevälgatus siis selline, mille sain ühelt nissan x-traili mootori pildist..nimelt ilma turbota 2l mootor ja intercooler peal, nu satsem, mõtlesin ma..miks mitte siis minu 2,4 l pumeri mootoril ei võiks see jupstykk peal olla..ja kui ongi, siis kui efektiivne võib ta olla...kas on pointi üldse..usun et mõne Kw peaks ta ju juurde andma..
Tean tean..esmalt kohe soovitate mulle turbo mootorit..hea mõte küll aga enam ei hakka uut ostima, alles sai seegi soetatud ja juba 7k sisse ka laksitud nendesse aukudesse kuhu vähe andis toppida ..
niisiis kallid roolikeerajad, andke hüva nõu..oodatud kõikide potid pannid..
Kas on mõtet surgata 324 d -le intercooler vahele ??
Kas on mõtet surgata 324 d -le intercooler vahele ??
Jalgrattaga maad ei kaevata...
No pane, aga siis on ju õhu sisseimemine raskem, ideejärgi ei jahutata kuuleris rohkem õhku, kui see on välistemperatuur, aga miks siis seda jupstükki üldse vaja, kui turbot pole, mis õhku soojendab. Aga noh, see minu arvamus, kes ma sõidan autoga, mille sisselaskes on vaakum ja maximum boosti pole lugend.
keegi ei keela sul seda sinna panna. Aga ilma turbota variandil ei juhtu vist mitte midagi. Interkooleri idee seisneb selles, et kokkusurutud õhust soojust eemaldata, esiteks selle pärast, et jahedamat õhku mahub samasse ruumiühikusse rohkem, ja teiseks, et vähendada detonatsiooni ohtu. (viimane diislite puhul puudub)