Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Niisiis on viimasel ajal ilmnema hakanud selline probleem, et madalatel pööretel kaob õlisurve ära... nii alla 800 kanti, külma mootoriga on samas olemas ja mida kõrgem on temperatuur seda kõrgemal tuleb surve tagasi.
Millest see siis tingitud on?
õli tase on nagu normis.
IffMees kirjutas:saalede puhul peaks mootorisse ilmnema kolin, mida hetkel nagu ei ole, ainult klapid kõbisevad.
õlipumba leian siis kust?
Sa ei maininud enda auto mudelit, kuid üldjuhul on see üpriski sarnase põhimõttega kõikidel mootoritel.
Kõige lähedasem BMW mootorile .. eks arvake mille mootoriga tegu on.
Asjast aga siis niipalju et näidatud rihm veab ringi nii generaatorit, jahutusventilaatorit, kui õlipumpa. Õlipump asub mootori alumises osas mootori ploki all osas. Generaatorit ikka oskad eristada - juhtmed küljes
Külma mootoriga on õlisurve olemas, sooja mootoriga kaob umbes alla 800 poorde ara ja kui läheb mootori temperatuur kõrgemaks siis kaob umbes nii alla 1000 ara.
Lähiajal proovin siis teise õli sisse panna ja kontrollin õli pumpa.
Kas e32 90a 3.5i mootorisse mineraalõli võib panna? naised sanunas rääkisid, et võib midagi kokku vusserdada.
siim_s kirjutas:Asjast aga siis niipalju et näidatud rihm veab ringi nii generaatorit, jahutusventilaatorit, kui õlipumpa.
se on ju t2itsa prygi jutt.
Nonii, olen täiesti süüdi.
Vabandan IffMees. Hilisel õhtutunnil ajasin segamini antud probleemi veepumbaga.
Jube. Loodan et veel midagi minu soovituse järgi ei teinud.
Teistel meestel on õigus. Saalede probleem on loogiline.
Lähen nüüd häbenema..
IffMees kirjutas:Pole viga, põhiline et aidata tahtsid
Aga äkki siis keegi avaldab mulle õlipumba asukoha?
kui karteripõhja alt ära keerad, siis see ei jää nägemata... sealt tuleb välja toru mis ulatub karteri põhja.
endal kadus kunagi õlisurve ära vahetult enne seda kui mootor vahetusse läks... hiljem kui mootori lahti kakkusin avastasin, et õlipumbal oli hammasratas otsast lahti tulnud... aga mul polnud yldse õlisurvet siis ei kylmalt ei soojalt... sul tudnib ikka saalede asi olevat
IffMees kirjutas:Külma mootoriga on õlisurve olemas, sooja mootoriga kaob umbes alla 800 poorde ara ja kui läheb mootori temperatuur kõrgemaks siis kaob umbes nii alla 1000 ara.
Pudista gaasiklapiasendiandur lahti, pöörded jäävad minimaalselt
1000 rpm-i juurde.
Ei mingit saalede ega õlide vahetust, hoiad kokku kena kopika...selle raha eest saab mitu head Justin Timberlake LP-d.
õli peaks oelma minu andmetel poolsünt, aga päris kindel ei ole kuna ise ei ole õli vahetanud. võibolla peakski sellest alustama.
õlisurvet saan mõõta kus või kuidas, kardan et sellised seadmed endal puuduvad.
Keerad anduri plokist välja, paned selle asemele adapteri koos vooliku ja mehhaanilise anduriga ja saadki oma surve kätte. Pöörete tõstmisega lükkad ainult remonti edasi ja maksad pärast veel rohkem.