E36 318I-ga mured
E36 318I-ga mured
asi siis selline,et kui pöörded üle 4000 lasta hakkab mootor nagu tuksuma ja sureb välja algul öeldi,et on ktalüsaator kinni,aga peale katalüsaatori vahetust ikka sama jama maantee peal sõites proovisin,üle 130 välja ei jookse,jõud kaob ära ja hakkab nagu traktori häält tegema kas on mootoris mingi jama või on lamda andur otsad andnud?väikeste pöörete peal on kõik ok,aga just seal 4000 kandis kaob jõud ära ja tõmbab "hinge kinni"
sellega seoses veel üks küsimus! Kus saab Tartus autole diagnostikat teha?
kõik arvamused oodatud
sellega seoses veel üks küsimus! Kus saab Tartus autole diagnostikat teha?
kõik arvamused oodatud
aga mul ei ole IS mul lhtsalt I
aga kui ma diagnostikasse lähen kas see siis näitab mulle ära ikka mis viga on?
Muidu küünlad on mul vahetatud aga vb tõesti on siis juhtmed või midagi muud,ei tea?
Oskaks keegi mulle veel kohtasid öelda kus Tartus diagnostikat tehakse?
Vaatasin DIA kodulehelt,et seal tehakse alates 95-aastast pärit autodele
aga kui ma diagnostikasse lähen kas see siis näitab mulle ära ikka mis viga on?
Muidu küünlad on mul vahetatud aga vb tõesti on siis juhtmed või midagi muud,ei tea?
Oskaks keegi mulle veel kohtasid öelda kus Tartus diagnostikat tehakse?
Vaatasin DIA kodulehelt,et seal tehakse alates 95-aastast pärit autodele
http://www.autoelektrik.ee/rando87 kirjutas: Oskaks keegi mulle veel kohtasid öelda kus Tartus diagnostikat tehakse?
Mul selline probleem,et ei jaga ise seda asja nagu eritiMina võtaks alustuseks klapikambrikaane maha ja kontrolliks nukkvõlli üle ja alles siis hakkaks raha diagnostika peale raiskama.
Aga kui keegi annaks mingeid skeeme ja seletaks vähe,teeks ära küll
Nii,et kui keegi oskab aidata siis jään ootama
Ma võin sulle rääkida sellise loo... Eeldan, et sul M40 mootor. Oli ka mul säärase mootoriga sõiduk kasutada. Ühel heal päeval hakkas ta kah samamoodi jamama. Tühikäik puterdas vahetevahel, pöörded üle nelja tuhande ei läinud ja tihtipeale poos lihtsalt hinge kinni. Otsisin ka abi diagnostikutelt ja mölludelt - vahetasin siis aju, õhulugeja, segusiibri, tühikäigu kompensaatori, süütepooli ja veel tont teab mille, rääkimata siis igasugustest filtritest, voolikutest ja anduritest. Ma teadsin kogu aeg, et nukk on neil mootoritel väga nõrk koht ja kõik sümptomid viitasid just sellele aga ainuke asi, mis vahetamata jäi oli see samune nukkvõll. Järele mõeldes oleks ju võinud sellest alustada sest nuka hind oli juba tublisti ületatud. Minu poolt ta vahetamata jäigi ja nii ta müüki läks.
selline asi on ka siis veel lisada...
Täna proovisin väljas,et kui ma pöördeid tõstan,mis siis sumpa teeb?
Algul tossas (külmalt),aga nii kui pöördeid tõstisin kadus toss jumala ära
Äkki on hoopis tagapütt kinni,kui öeldi algul ,et katalüsaator,aga selle ju vahetasin ära
Ma ise siin mõtlen,et äkki ongi tagapütt kinni,siis ei jõua ju mootor välja pressida oma aure
Siit siis üks küsimus:
Kuidas ma saaksin seda tagapütti kontrollida?et kas sealt mahuvad "gaasid"läbi või mitte?
Sest mootoril on ka ju oma jõud millega ta äkki jõuab madalate pööretega "gaasid"välja suruda?
Kõrini juba sellest,aga praegu pole raha diagnostikasse ka minna
Täna proovisin väljas,et kui ma pöördeid tõstan,mis siis sumpa teeb?
Algul tossas (külmalt),aga nii kui pöördeid tõstisin kadus toss jumala ära
Äkki on hoopis tagapütt kinni,kui öeldi algul ,et katalüsaator,aga selle ju vahetasin ära
Ma ise siin mõtlen,et äkki ongi tagapütt kinni,siis ei jõua ju mootor välja pressida oma aure
Siit siis üks küsimus:
Kuidas ma saaksin seda tagapütti kontrollida?et kas sealt mahuvad "gaasid"läbi või mitte?
Sest mootoril on ka ju oma jõud millega ta äkki jõuab madalate pööretega "gaasid"välja suruda?
Kõrini juba sellest,aga praegu pole raha diagnostikasse ka minna
Keera 8 polti lahti (13 mm padrun arvatavasti, saad alla 100 krooni eest suvalisest autopoest)
http://www.e30gronau.de/faq/nockem40/ventildeckel.jpg
ja eemalda kaas
Võrdle. Nukad peavad absoluutselt kriimuvabad olema. Ilus hall ühltane pind.
http://www.e30gronau.de/faq/nockem40/nockenwelle.jpg
tee fotod ja postita siia.
http://www.e30gronau.de/faq/nockem40/ventildeckel.jpg
ja eemalda kaas
Võrdle. Nukad peavad absoluutselt kriimuvabad olema. Ilus hall ühltane pind.
http://www.e30gronau.de/faq/nockem40/nockenwelle.jpg
tee fotod ja postita siia.
Sõidurõõm
Ega tõesti eriti ei julge näppima minna,kui asjast midagi ei teaOhh, Sinu vastuseid lugedes jääb küll mulje, et parem kui sa ise ei näpi. Lase mõnel mehhaanikul ära kontrollida, see on ju nii lihtne töö. Tartu mehed, no aidake hädalist.
Mul viskab juba see asi üle,aga on praegu suht nutune seis selle rahaga
Muidu oleks juba amuu kuskil töökojas lasnud laiali lammutada
Eile käisin siis Tallinnas ja maantte peal sõites avastasin ühe asja veel
Asi siis selline,et kuna ma juba tean,et ta kuskil enne 4000 pööret "hinge kinni " tõmbab siis lasin 5. käiguga pöörded luskil 3700 peal ja kui lased õrnalt gaasi lahti siis tuleb alles nagu minek mootoril taha Uuesti gaasi andes ei tõmba eriti(kogub vaikselt hoogu),aga nii kui jälle gaasi lahti lasen śuureneb minek kohe tunduvalt
Tean,et kõigile käib juba pinda see teema,aga mul pole veel palgapäev kätte jõudnud
1 küsimus siis veel kui palju maksab umbes nukkvõll?
Ja kas DIA-s peab aja ennem kinni panema?
Ettetänades
Asi siis selline,et kuna ma juba tean,et ta kuskil enne 4000 pööret "hinge kinni " tõmbab siis lasin 5. käiguga pöörded luskil 3700 peal ja kui lased õrnalt gaasi lahti siis tuleb alles nagu minek mootoril taha Uuesti gaasi andes ei tõmba eriti(kogub vaikselt hoogu),aga nii kui jälle gaasi lahti lasen śuureneb minek kohe tunduvalt
Tean,et kõigile käib juba pinda see teema,aga mul pole veel palgapäev kätte jõudnud
1 küsimus siis veel kui palju maksab umbes nukkvõll?
Ja kas DIA-s peab aja ennem kinni panema?
Ettetänades
Audi 100 Avant Quatrro 2.6
uus nukkvõll 1747 eeku http://www.ladu24.ee/index.php?tyyp=HA& ... =1&x=86365