M57 mootor ei taha hästi käivituda (diisel)
M57 mootor ei taha hästi käivituda (diisel)
Mure siis selline, et otsin saatusekaaslasi, kes asja läbi elanud, või kuulnud sellest(lahendusest) midagi. Tahab käivitamisel pikka käiamist. Kui mootor juba töötab, toimib kõik kui kellavärk, tõmme on hea, ei tahma, kütet võtab normaalselt. Margiesindusse ei tihka niisama ka minna, kuna pole veendunud Opelimeeste pädevusse BMW mootor kallal. Samas Um ei suudaks ka vast väga aidata, kuna diagnostikapistik jms soft on ju erinev, mootoril 10 kw vähem, aga viimane kui pulk mootoril bmw jagu.
köigi eelduste kohaselt on diislid sama töömöttega (st.524td ja 730td) alustuseks kontrolli küünlad ära möni teeb seda testeriga mina vötsin küünlad maha ja proovisin aku pealt samal ajal lugedes sekundeid ca 7-9 sek.i.kui möni on pikema ajaga nt.14-17 siis see on juba takistus käivitamisel siis küünalde relee mis annag ka märku armatuuris rohelise ringi näol kui ei pöle siis ka üks küünal ei saa voolu
viimane on haktata kahtlustama pumpa (kui külmalt suitseb siis pihustid)pumpa saad ka kontrollida surve möötmisel, 3,0L-sel see lihtsam
viimane on haktata kahtlustama pumpa (kui külmalt suitseb siis pihustid)pumpa saad ka kontrollida surve möötmisel, 3,0L-sel see lihtsam
mul uus bmw ainult kere on vahetamata ...
Re: M57 mootor ei taha hästi käivituda (diisel)
ega seal muud eriti olla saa kui starter või kõrgsurve osa.et seda diagnoosida oleks tarvis kuulda kuidas auto käivitub.kui sul suurem huvi siis võid helistada 5255126
toom kirjutas:Mure siis selline, et otsin saatusekaaslasi, kes asja läbi elanud, või kuulnud sellest(lahendusest) midagi. Tahab käivitamisel pikka käiamist. Kui mootor juba töötab, toimib kõik kui kellavärk, tõmme on hea, ei tahma, kütet võtab normaalselt. Margiesindusse ei tihka niisama ka minna, kuna pole veendunud Opelimeeste pädevusse BMW mootor kallal. Samas Um ei suudaks ka vast väga aidata, kuna diagnostikapistik jms soft on ju erinev, mootoril 10 kw vähem, aga viimane kui pulk mootoril bmw jagu.
Asi on lahenduse saanud, Kõigepealt diagnostika näitas käivituse hetkel kütusesurve langust. Kõne diislikeskusesse seal jagati lahkelt infot. Asi pihustis ning kontrollida saab nii, et võtta tagasivool lahti ja vaadata millisest pihustist küte läbi jookseb. Seejärel vuta-vuta UM-i uue pihusti järgi ja auto nagu traktor jällegi.
seda et siis millisest köige rohkem tuleb jah?see oli läbi?toom kirjutas:Asi on lahenduse saanud, Kõigepealt diagnostika näitas käivituse hetkel kütusesurve langust. Kõne diislikeskusesse seal jagati lahkelt infot. Asi pihustis ning kontrollida saab nii, et võtta tagasivool lahti ja vaadata millisest pihustist küte läbi jookseb. Seejärel vuta-vuta UM-i uue pihusti järgi ja auto nagu traktor jällegi.
mul uus bmw ainult kere on vahetamata ...