E 34, 525 TDS Tour. tagaluugi kojamees
E 34, 525 TDS Tour. tagaluugi kojamees
Okab keegi öelda, kus asub tagaklaasi kojamehe kaitse- autoks 93.a. E34
525 TDS Touring. Klaasi küte, pesu, lukud töötavad. Kojamehe mootor ja
lülitid on OK.
525 TDS Touring. Klaasi küte, pesu, lukud töötavad. Kojamehe mootor ja
lülitid on OK.
vabandan, et vahele segan. olen ise värske touring E34 omanik ja mul ei tööta tagaklaasi juures kojamees, klaasisoojendus ja klaasipesuvett ka ei pritsi.
kojamees nagu üritab liigutada ennast. kuulda on, et mootor teeb häält, aga kojameest liigutada ei jõua või siis ainult paari sentimeetri kaupa. ei teagi, kas mootor on läbi või tahab hoovastik puhastamist saada. kuidas kõige parem selle hoovastiku ja mootori juurde pääseda on?
klaasipesuvee pritsimisega on aga selline asi, et ma ei saa aru, kust kohast pritsima peaks. kojamehe juures paremal pool on mingi junn, mis paar sentimeetrit välja hüppab, kui üritad vett klaasile pritsida ja mootor teeb ka häält, aga midagi nagu välja ei tule. tagumise kojamehe veepaak paistab asuvat pagasiruumis paremal pool polstri all ja seal paistis vett piisavalt sees olevat.
kus asub tagaklaasisoojenduse kaitse? vaataks selle kõige pealt üle, aga kõige tõenäolisemalt on kusagilt juhe katki ja seda pigem laseks autoelektrikul vaadata.
kojamees nagu üritab liigutada ennast. kuulda on, et mootor teeb häält, aga kojameest liigutada ei jõua või siis ainult paari sentimeetri kaupa. ei teagi, kas mootor on läbi või tahab hoovastik puhastamist saada. kuidas kõige parem selle hoovastiku ja mootori juurde pääseda on?
klaasipesuvee pritsimisega on aga selline asi, et ma ei saa aru, kust kohast pritsima peaks. kojamehe juures paremal pool on mingi junn, mis paar sentimeetrit välja hüppab, kui üritad vett klaasile pritsida ja mootor teeb ka häält, aga midagi nagu välja ei tule. tagumise kojamehe veepaak paistab asuvat pagasiruumis paremal pool polstri all ja seal paistis vett piisavalt sees olevat.
kus asub tagaklaasisoojenduse kaitse? vaataks selle kõige pealt üle, aga kõige tõenäolisemalt on kusagilt juhe katki ja seda pigem laseks autoelektrikul vaadata.
BMW 520 E34 M50TU (vanos) '94
Kui kojamehe mootor häält teeb ja kojamees natukene liigub, siis võib viga olla lihtsamast lihtsam- tagaklaasi küljes on lukusti(koonjas metallosa), see lukusti on end võibolla liialt välja keerutanud ning kojamees lihtsalt ei haaku.pec kirjutas:vabandan, et vahele segan. olen ise värske touring E34 omanik ja mul ei tööta tagaklaasi juures kojamees,
kojamees nagu üritab liigutada ennast. kuulda on, et mootor teeb häält, aga kojameest liigutada ei jõua või siis ainult paari sentimeetri kaupa. ei teagi,
klaasipesuvee pritsimisega on aga selline asi, et ma ei saa aru, kust kohast pritsima peaks. kojamehe juures paremal pool on mingi junn, mis paar sentimeetrit välja hüppab, kui üritad vett klaasile pritsida ja mootor teeb ka häält, aga midagi nagu välja ei tule. tagumise kojamehe veepaak paistab asuvat pagasiruumis paremal pool polstri all ja seal paistis vett piisavalt sees olevat.
Proovi see kõvemini kinni keerata.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
rumal küsimus, aga kas see koonus, mida kõvemini kinni vaja keerata, asub salongis sees? auto juurde jõuan alles õhtul ja igaks juhuks küsin üle, et õigest kohast kohe otsima hakata.teet3 kirjutas: Kui kojamehe mootor häält teeb ja kojamees natukene liigub, siis võib viga olla lihtsamast lihtsam- tagaklaasi küljes on lukusti(koonjas metallosa), see lukusti on end võibolla liialt välja keerutanud ning kojamees lihtsalt ei haaku.
Proovi see kõvemini kinni keerata.
BMW 520 E34 M50TU (vanos) '94
Jah, kohe klaasi küljes, pole vaja lammutada midagi.Kustas kirjutas:Nõup. See on see isane osa, mis asub klaasi küljes. Ja tema kaugust annab reguleerida tema ümber oleva mutriga.pec kirjutas:rumal küsimus, aga kas see koonus, mida kõvemini kinni vaja keerata, asub salongis sees?
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
ma arvan, et ega see kojamehe süsteem ei ole nii võrd erinev E34-l ja E39-l. kuidas ma saan selle kojamehe tagaluugi küljest ilusti lahti? prooviks ka puhastada ja määrida.1lauri kirjutas:Ei tea kahjuks kuidas on E34 süsteem aga E39-l oli mehanism lihtsalt must ning oksüdeerunud ning seetõttu kinni kiilunud. Peale puhastamist hakkas kõik tööle.
BMW 520 E34 M50TU (vanos) '94
Kogu süsteemi mul ei õnnestunudki lahti saada, õnnestus vedelat õli vahele lastes ja logistades ta liikuma saada ning suruõhuga puhastada.
Siit peaks saama ülevaate, mismoodi ta sul kokku pandud on.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=61&fg=45[/url]
Siit peaks saama ülevaate, mismoodi ta sul kokku pandud on.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=61&fg=45[/url]
Kõik, mis detailist nr 8 (tihend) paremale poole jääb, on klaasist väljapool ja kõik, mis vasakul, jääb salongi. Ja pakun, et pole vaja kojameest ära võtta, vaid kasuta WD-40 õli ja suruõhku.1lauri kirjutas:Siit peaks saama ülevaate, mismoodi ta sul kokku pandud on.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=61&fg=45[/url]
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
tänud kõigile. küsin veel üle, et see koonus, millega saab reguleerida kojamehe kaugust klaasist on selle joonise peale detail nr 7?
igal juhul ma proovin ta natuke lahti saada ja siis suruõhu abil ära puhastada ja wd-40-ga ära õlitada.
veel küsimus, et kas vett peaks pritsima paremal pool kojameest olevast junnist või kusagilt mujalt. mul nagu oleks häguselt meeles, et kui ma autot esimest korda vaatamas käisin, siis tuli vett luugi ülevalt servast, aga ma ei ole ka päris kindel. praegu ei ole aega minna ka auto juurde uurima puurima.
igal juhul ma proovin ta natuke lahti saada ja siis suruõhu abil ära puhastada ja wd-40-ga ära õlitada.
veel küsimus, et kas vett peaks pritsima paremal pool kojameest olevast junnist või kusagilt mujalt. mul nagu oleks häguselt meeles, et kui ma autot esimest korda vaatamas käisin, siis tuli vett luugi ülevalt servast, aga ma ei ole ka päris kindel. praegu ei ole aega minna ka auto juurde uurima puurima.
BMW 520 E34 M50TU (vanos) '94
Sa oled natuke valesti aru saanud. Kojamehe kaugust ei saa reguleerida. Koonja kujuga reguleeritava asja all mõeldi klaasi kinnitus polti, mis on sellel lehel detail nr 15. Kui see polt on ennast välja keeranud, siis lihtsalt kojamees ei ulatu oma mootorini. Kõige lihtsam on, et pane käed külge, niiviisi on raske arvata, et mis tal tegelt viga on.pec kirjutas:küsin veel üle, et see koonus, millega saab reguleerida kojamehe kaugust klaasist on selle joonise peale detail nr 7?
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979