Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Õlivahetus pidurdab asja nii kiiresti p..se minemast osaliselt.
Vana õli määrdeomadused on viletsad ning samui võib see sisaldada kulumisest tingitud metalli osakesi, mis kulumist kastis suurendavad.
Nii et vast esialgu vahetaksin õli ära ja vaataks siis mis edasi saab
No mina vahetasin oma kasti õli ära ja siiani rahul, ~500km läbinud. Õli sundis vahetama see, et jõnksutas vahest harva ja nüüd siiani asi paistab korras olevat ja mida rohkem olen sõitnud seda puhtamini on vahetama hakanud, seega mina ei saa küll hetkel olla kasti õli vahetuse vastu
parbmw- kirjutas:No mina vahetasin oma kasti õli ära ja siiani rahul, ~500km läbinud. Õli sundis vahetama see, et jõnksutas vahest harva ja nüüd siiani asi paistab korras olevat ja mida rohkem olen sõitnud seda puhtamini on vahetama hakanud, seega mina ei saa küll hetkel olla kasti õli vahetuse vastu
Kas sinu autol oli muidu see nn. "eluaegne" õli kastis?
Jah, eluaegne õli. Kasti peal oli kirjas, küll et only ATF õli võib sisse panna(mis oli ka sees), kuid olen siin lugenud, et aut. kasti sisse käib ikka kollane õli(nt. castrol tranzmax Z), seega võimalik, et mul oli õli juba kunagi varem ka vahetatud.Aga võibolla eksin.
Spido järgi ls 207000km kuid ei usu eriti et see õige.
No kui hakkas jõnksutama siis nii umbes 300-500km tagasi kuid seda väga harva, vahest kuus korra kaks (teiselt käigult kolmandale minnes). Nüüd olen üks 500km kindlasti läbinud ja jõnksutamist pole veel kordagi olnud ja kast vahetab käike ka puhtamalt.
Uurin ja pärin siin sellepärast, et endal peaks ka selle triki ära tegema, aga valdek suutis mind võimalusega, et kast kokku jookseb ära hirmutada, nüüd ei julge seda ennem teha, kui oleks kohe vastav summa võtta, et kast ära lasta remontida, ilma autota lihtsalt ei pääse liikuma kuidagi.
Et kuipaljud siis reaalselt on vahetanud seda "longlife" õli ja millise läbisõidu pealt. Ja kuipaljudel probleeme on ilmnenud, peale Eero ja Raivo? Endal hetkel ls ~145kkm.
parbmw- kirjutas:kuid olen siin lugenud, et aut. kasti sisse käib ikka kollane õli(nt. castrol tranzmax Z), seega võimalik, et mul oli õli juba kunagi varem ka vahetatud.Aga võibolla eksin.
sinu kasti peaks kollane jah käima ainult, et tootja spetsifikatsiooni järgi ESSO LT 71141 mida müüs mulle ka UM kui kasti jaoks õli läksin ostma.
Kuigi osadel modifikatsioonidel käib ka mingi Shell'i õli.
Muud tootja pole ette näinud, mis muidugi ei tähend, et need üldse ei sobi.
Viimati muutis Ragnar, 08.11.2006 16:24 27, muudetud 1 kord kokku.
No ennem oli punane õli sees ja siis kollast enam ei tohi panna/neid kokku segada, kuna kogu õli ju ei saada kastist kätte. Ise pidin punast sisse panema ometigi kollane castroli oli mul olemas ja plaanis oli see sisse panna aga töömehed ei tahtnud siis vastutust enda peale võtta kui 2 erinevat õli kokku segada.
Palju sul see punase ja see castroli liiter maksis muidu?
Ja kuidas selle punase temperatuuri taluvus on. Ma arvan, et
kui ta sul muidu ok on siis -20'ga saab kast juba oluliselt kahju.
Punane maksis miskit 180.- eeku liiter ja castrol oli 245.-eeku liiter. Ja seda punase õli karpi ei saanud uurida, seega ei oska täpselt öelda. Siin mõni päev tagsi kui temp oli -18 siis ei old viga küll midagi.Miks ta peak -20ga valus saama?
a kui ta nii kallis on siis vist pole häda miskit. mul kujutluses kerkis võrdlus selle 80eek ATF'ga mida manuaal kastitesse pannakse ja kus krõbeda pakasega käigukang nagu plasteliini sees liigub.
lasin ka vahetada aut.kastiõli ja filtri.jube pigi tuli välja(orig. filter ja ilmselt ka õli oli sees)nüüd vahetab käike palju paremini. läbisõitu näitab 241 000.arvan,et oli õige otsus vahetada.
parbmw- kirjutas:No ennem oli punane õli sees ja siis kollast enam ei tohi panna/neid kokku segada, kuna kogu õli ju ei saada kastist kätte. Ise pidin punast sisse panema ometigi kollane castroli oli mul olemas ja plaanis oli see sisse panna aga töömehed ei tahtnud siis vastutust enda peale võtta kui 2 erinevat õli kokku segada.
Kust sa sellise töökoja leidsid, et töömehed vastutuse endale võtsid? Sellisel juhul võiks ju isegi vahetama minna sinna, läheb peeti kast, siis läheb, vähemalt ei pea ise remonti maksma
Parandage mind, kui eksin.
parbmw- kirjutas:No ennem oli punane õli sees ja siis kollast enam ei tohi panna/neid kokku segada, kuna kogu õli ju ei saada kastist kätte. Ise pidin punast sisse panema ometigi kollane castroli oli mul olemas ja plaanis oli see sisse panna aga töömehed ei tahtnud siis vastutust enda peale võtta kui 2 erinevat õli kokku segada.
Kust sa sellise töökoja leidsid, et töömehed vastutuse endale võtsid? Sellisel juhul võiks ju isegi vahetama minna sinna, läheb peeti kast, siis läheb, vähemalt ei pea ise remonti maksma
Parandage mind, kui eksin.