Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
no ma olen siiamaani oma autod kõik ise remontinud...arvan et siidikäpp ma pole...ja ma arvan et minu küsimuses ei olnud midagi imelikku,lihtsalt küsisin et kas on võimalik koduste vahenditega vahetada...
Mis tihenditest särkidest ja värkidest sa räägid??
Ainukesed tükid mis hüdrotõukurite vahetamisel oleks mõistlik koos vahetada on klapikambrikaane kolm tihendit 2.5 liitrise mootori puhul. Ja need saab 200 krooniga kätte.
Omal ka vaja hüdrod vahetada ja ilmselt tuleb 24'klapilisel odavam "uus" taastatud mootor osta kui hüdrosi vahetada. Ja oma vana mootori eest juppidena müües saab raudselt pool kui mitte enam raha tagasi Nii arvan mina.
KristjanS kirjutas:Omal ka vaja hüdrod vahetada ja ilmselt tuleb 24'klapilisel odavam "uus" taastatud mootor osta kui hüdrosi vahetada. Ja oma vana mootori eest juppidena müües saab raudselt pool kui mitte enam raha tagasi Nii arvan mina.
ostes kasutatud mootori, et tea sa kunagi mis seal sees on või kas need hydrod on terved või kui kaua need vastu peavad.
räägin kuna endal on mootori vahetus seljataga ja plokikaane remont ees
hollow kirjutas:ostes kasutatud mootori, et tea sa kunagi mis seal sees on või kas need hydrod on terved või kui kaua need vastu peavad.
räägin kuna endal on mootori vahetus seljataga ja plokikaane remont ees
Mõtlesin taastatud ehk kap-remonditud. Teoreetiliselt "peaks" need korras olema. Palju maksid kui saladus pole mootori eest ?
taastatud hüdrotõukurid või mis asjad ?
uus taastatud mootor ? tahaks näha kes sinna 24 tõukurit sisse laob ja siis sulle mootorit kümne kiloga müüb, kahekümne või kolmekümne kiloga võib sellise saada küll.
klõbiseva tõukuri pärast ei pea kap-remonditud mootorit või kaant ostma, vaid uued tõukurid.
hollow kirjutas:ostes kasutatud mootori, et tea sa kunagi mis seal sees on või kas need hydrod on terved või kui kaua need vastu peavad.
räägin kuna endal on mootori vahetus seljataga ja plokikaane remont ees
Mõtlesin taastatud ehk kap-remonditud. Teoreetiliselt "peaks" need korras olema. Palju maksid kui saladus pole mootori eest ?
5k mootori plokk koos kaanega
mul lihtsalt olid kõik klapid kõverad ja kolbidel korralik loks sees ja vahetult enne mootori lahkamist kadus ära õlisurve... kui asi lahti võetud, selgus, et õlipumba hammasratas oli maha jooksnud.
KristjanS kirjutas:Omal ka vaja hüdrod vahetada ja ilmselt tuleb 24'klapilisel odavam "uus" taastatud mootor osta kui hüdrosi vahetada. Ja oma vana mootori eest juppidena müües saab raudselt pool kui mitte enam raha tagasi Nii arvan mina.
Kindlam tee on uued hüdrod panna, tead täpsemalt, mis mootoris siiski töökorras on ja mis mitte. Ostad värskelt "kap-remonditud" mootori, siis sa ju siiski ei tea, mis seal sees on, see on ju siiski ühes tükis. Selle lahti võtmine ja asjade üle vaatamine tekitab sulle juba vähemalt pool (kokku pannes siiski vaja uued tihendid jms panna ju) hüdrokate vahetuse arvest. Ja seda, mis olukorras seal "kap-remonditud" mootoris need hüdrokad on, ei ütle sulle keegi, kui just 101% kindel ei ole, et uued on.
mul jäi arusaamatuks see , et hüdrotõukureid on sama palju ,kui klappe ja igal silkul on kaks klappi , siis 1.8 liitrisel on 8 tõukurit ,kuna 4 silkut aga kuidas siis 2.5 -sel 24 tõukurit on ?