83a E30 süütenurk
83a E30 süütenurk
tere vajaks abi e30 süüte paika seadmisega mootriks on 2,0i ja jagaja asub sisselaske kollektori all. Nii siis vajaks abi selleks et teada saad kus need märgid mis ühte tulevad ajada asuvad ja kuidas panna rootori asend
Peast mäletan, et käsiraamatus on 2 erinevat võimalust
vähemalt 86 aastal tarvitatud mootoril peab süütemärk (märk enne OT märku) olema hammasrihma kattel valatud kriipsuga kohakuti 5000 rpm.
Omaette kino on leida strobo, mis selliste pööretel vilgub stabiilselt, vähemalt minul olev Hella oma seda teha ei tahtnud.
Valesti (harilikult varasemaks) pandud süüde tähendab, et külmast peast ei lähe käima või puterdab jubedasti.
Jagaja pannakse paika
1. mootor 1 silindri survetakti lõpus ÜSS-i
2. jagaja panna paika nii, et rootor on ca 30 kraadi üle 1 silindri (jagaja korpuse serva peal on orienteerumiseks üks kriips) (1. ja järgmise silindri vahel)
Stroboga pannakse süüdet paika nii, et vaakumregulaatori voolik on lahti ühendatud.
vähemalt 86 aastal tarvitatud mootoril peab süütemärk (märk enne OT märku) olema hammasrihma kattel valatud kriipsuga kohakuti 5000 rpm.
Omaette kino on leida strobo, mis selliste pööretel vilgub stabiilselt, vähemalt minul olev Hella oma seda teha ei tahtnud.
Valesti (harilikult varasemaks) pandud süüde tähendab, et külmast peast ei lähe käima või puterdab jubedasti.
Jagaja pannakse paika
1. mootor 1 silindri survetakti lõpus ÜSS-i
2. jagaja panna paika nii, et rootor on ca 30 kraadi üle 1 silindri (jagaja korpuse serva peal on orienteerumiseks üks kriips) (1. ja järgmise silindri vahel)
Stroboga pannakse süüdet paika nii, et vaakumregulaatori voolik on lahti ühendatud.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
vana teema uuesti käigus ja probleem nimelt selline et selle impulsi mähise küljes on kuus püstist metall otsa millede vahel liigub mingi ka kuue kidaga metallist rattake aga kas selle ratta kidade ja mähise otste vahel peab olema mingi kindel vahe ja kui palju peab see siis olema vajaks abi selle juures
Õhuvahe vähemalt 1mm, kokku ei tohi vastaspoolega puutudavelz kirjutas:vana teema uuesti käigus ja probleem nimelt selline et selle impulsi mähise küljes on kuus püstist metall otsa millede vahel liigub mingi ka kuue kidaga metallist rattake aga kas selle ratta kidade ja mähise otste vahel peab olema mingi kindel vahe ja kui palju peab see siis olema vajaks abi selle juures
Ideaalis kõik kidad ühekaugusel vastaspoolest, muidu hakkab süütenurka loopima
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
nii ta on. endal oli kõik üleliigne eemaldatud kapoti alt.L-jetronicuga ei loeta väntvõlli pealt mitte midagi. Seal ees otsas on üks pööreteandur, mis on ühendatud diagnostikapistikusse ja kogu lugu. Selle anduri võib ka küljest ära võttta, midagi ei juhtu.
ja pöörded võetakse ikka jagajast läbi kommutaatori ja süütepoolist. ja need kahvlid peaks ikka vabalt käima, st. vahe ikka sees.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf