E34 tagumine puhuja!
- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3559
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
E34 tagumine puhuja!
Ma ei oska nagu asjale väga nimetust anda tegmist siis selle asjaga,mis puhub tagaistujatele sooja/külma ja asub esiistmete vahel.
Mure siis selline,et keera ja vääna neid kange,aga sealt mina veel pole sooja õhku kätte saanud Äkki osakab keegi aidata või sealt ei peagi sooja tulema ?
Tänud ette!
Mure siis selline,et keera ja vääna neid kange,aga sealt mina veel pole sooja õhku kätte saanud Äkki osakab keegi aidata või sealt ei peagi sooja tulema ?
Tänud ette!
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
E39 on kliima juba teistsugune, kui E32/E34-l.
Aga SwitC, Sinu küsimusele on vastus teadagi selles raamatus, mis autoga kaasa antakse:
Tavaline kütteseade
Kliima(automaatika)
Aga SwitC, Sinu küsimusele on vastus teadagi selles raamatus, mis autoga kaasa antakse:
Tavaline kütteseade
Kliima(automaatika)
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3559
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Aga see raamat on kurivaim saksakeelne ja sellest keelest ei jaga ma mitte halligipriitv8 kirjutas:E39 on kliima juba teistsugune, kui E32/E34-l.
Aga SwitC, Sinu küsimusele on vastus teadagi selles raamatus, mis autoga kaasa antakse:
Tavaline kütteseade
Kliima(automaatika)
- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3559
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
priitv8 kirjutas:Milleks siis see foorum siin? Siin ka ingliskeelne olemas.SwitC kirjutas:Aga see raamat on kurivaim saksakeelne ja sellest keelest ei jaga ma mitte halligi
Aga näiteks kui kont tööle panna,siis peaks ju see mootoris tunda andma,et kondipump töötab või ei ?
Ja teine asi,et sellel kondi nupul on see väike tuluke,mis peaks sisselülitamisel põlema.Arvatavasti pirn läbi vms,kuigi mingi hetk peale käivitamist korraks põleb ja siis kustub.
Aga näiteks kui kont tööle panna,siis peaks ju see mootoris tunda andma,et kondipump töötab või ei ?
Ja teine asi,et sellel kondi nupul on see väike tuluke,mis peaks sisselülitamisel põlema.Arvatavasti pirn läbi vms,kuigi mingi hetk peale käivitamist korraks põleb ja siis kustub.[/quote]
Kui mingi hetk põleb, siis pirn küll läbi pole.
Nähtavasti puudub süsteemis külmaaine surve ja süsteem lihtsalt ei hakka tööle.
Pumba lülitus on kuulda kui kapott on lahti.
Ka on võimalik vaadata, kas pumba rihmaseibi keskmine osa hakkab pöörlema.
- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3559
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
No minu teada peaks ka nagu puhumaMargusxx kirjutas:91 aasta e34-l puhub tagaistujatele sooja küll, minul vähemalt, ei ole konti peal ega midagi.
Milleks need siis tagaistujatele on suunatud ? Aga peale külma õhu ei tule sealt midagi.Ainukene milleks see hetkel kasulik on,panen täiepeale puhuma ja aknasoenduse sisse,siis saab ruttu udust aknal lahti
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Mul samamoodi kliimaga variant, endiselt tuleb ainult külma.joffe kirjutas:...ja mida oligi vaja tõestada! (mõeldes seda arvamust kliimaautomaadi kohta)alvar126 kirjutas:2002 e39-l tuleb sealt küll sooja. Kliimaga variant siis.
alvar, kas sul on taga see regulaatornupp kah, et sooja/külma reguleerida, nii, nagu ees?
.
<Ja teine asi,et sellel kondi nupul on see väike tuluke,mis peaks sisselülitamisel põlema.Arvatavasti pirn läbi vms,kuigi mingi hetk peale käivitamist korraks põleb ja siis kustub.>
Miinuskraadidega ongi nii. Kont ei tööta nii külma ilmaga-sellest siis ka see hetkeline järgivõtmine.
Miinuskraadidega ongi nii. Kont ei tööta nii külma ilmaga-sellest siis ka see hetkeline järgivõtmine.
- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3559
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: .
Mell999 kirjutas:<Ja teine asi,et sellel kondi nupul on see väike tuluke,mis peaks sisselülitamisel põlema.Arvatavasti pirn läbi vms,kuigi mingi hetk peale käivitamist korraks põleb ja siis kustub.>
Miinuskraadidega ongi nii. Kont ei tööta nii külma ilmaga-sellest siis ka see hetkeline järgivõtmine.
Aga samas ma proovisin seda kuskil +5 - +10 kraadi juures(siis kui olid siin need soojemad ilmad) ikka ei võtnud taha.kas tal siis kuskil mingi temp andur,mis võtab välise kraadi,et millal töötab ja millal mitte ?
- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3559
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Siis ma pean kuhugi kondi kontrolli minema.Aga kuhu soovitate minna või kes tegeleb selliste asjadega ? On ka foorumist mõni isik,kes oleks pädev asja uurima ja puurima ?priitv8 kirjutas:Välistemp andur on loomulikult. Aga see tule kustumine viitab ikkagi madalale gaasi rõhule. Tänu madalale välistemperatuurile on see ka madalam, kui suvel.
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Isegi UM -is on selle töö hind küllalt normaalne. (täitmine + kontroll siis)SwitC kirjutas:Siis ma pean kuhugi kondi kontrolli minema.Aga kuhu soovitate minna või kes tegeleb selliste asjadega ? On ka foorumist mõni isik,kes oleks pädev asja uurima ja puurima ?priitv8 kirjutas:Välistemp andur on loomulikult. Aga see tule kustumine viitab ikkagi madalale gaasi rõhule. Tänu madalale välistemperatuurile on see ka madalam, kui suvel.
- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3559
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Oskad näiteks mingit hinnaklassi välja pakkuda ?Kristjan_K kirjutas:Isegi UM -is on selle töö hind küllalt normaalne. (täitmine + kontroll siis)SwitC kirjutas:Siis ma pean kuhugi kondi kontrolli minema.Aga kuhu soovitate minna või kes tegeleb selliste asjadega ? On ka foorumist mõni isik,kes oleks pädev asja uurima ja puurima ?priitv8 kirjutas:Välistemp andur on loomulikult. Aga see tule kustumine viitab ikkagi madalale gaasi rõhule. Tänu madalale välistemperatuurile on see ka madalam, kui suvel.
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Kui ma nüüd täpse aadressi annan, siis sealt selle õige rea viitsid ikka ise üles otsida, onju?SwitC kirjutas:Oskad näiteks mingit hinnaklassi välja pakkuda ?
http://www.bmw.ee/?c=/hooldus.php
- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3559
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kristjan_K kirjutas:Kui ma nüüd täpse aadressi annan, siis sealt selle õige rea viitsid ikka ise üles otsida, onju?SwitC kirjutas:Oskad näiteks mingit hinnaklassi välja pakkuda ?
http://www.bmw.ee/?c=/hooldus.php
Sain : Kliima kontroll+täitmine 726.-
tänud!
- 525touring
- Huviline
- Postitusi: 438
- Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
- Asukoht: Tallinn
täitmine
Tallinna Bussipargis oli mullu täitmine + kontroll(palju külma puhub, mingi aparaadiga) 300 krooni kui ma ei eksi.
Nii kui sisse sõidad bussiparki tõkkepuude alt läbi kohe vasakule ja siis mingi 100 meetrit- vasakut kätt jäävad angaarid. Vist oli teine angaar.
Nii kui sisse sõidad bussiparki tõkkepuude alt läbi kohe vasakule ja siis mingi 100 meetrit- vasakut kätt jäävad angaarid. Vist oli teine angaar.