E36 madal vedru ja tavaline amort?
E36 madal vedru ja tavaline amort?
kas oskab keegi aidata, ehk siis öelda kas on võimalik sellline kooslus: e36 325i mitte coupe autol on all madal vedru ja tahaks panna sinna tavalise amordi, et kas on võimalik selline asi, tavalise amordiga sportvedrustus?
- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
Ise olen ka juurelnud selle teema üle ja nüüd lõpuks olen seisukohal et need siiski mitte kokku ei käi.
Seisukoha tekkimises jäi süüdi mees, kes bemarite remonti väga hästi valdab, ning oli just läbinud koolituse amortidest. Ehk siis kodanik Valdek.
Tegi mulle ka lühi koolituse.
Kokkuvõtteks sa võid seda teha, kuid maksad kiiremini oma vea kinni kui arvata oskad.
Kui Valdek seda teemat lugema juhtub võib ta seda paremini seletada, mis või miks.
Seisukoha tekkimises jäi süüdi mees, kes bemarite remonti väga hästi valdab, ning oli just läbinud koolituse amortidest. Ehk siis kodanik Valdek.
Tegi mulle ka lühi koolituse.
Kokkuvõtteks sa võid seda teha, kuid maksad kiiremini oma vea kinni kui arvata oskad.
Kui Valdek seda teemat lugema juhtub võib ta seda paremini seletada, mis või miks.
- kingpool81
- Huviline
- Postitusi: 116
- Liitunud: 04.01.2007 22:20 26
samas 325'el on vedrud tehasest jubamadalamad kui 323 ja 320'il... kuigi amordid on samad
Viimati muutis kingpool81, 28.01.2007 18:29 11, muudetud 1 kord kokku.
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
BMW puhul näitavad need ülevaatuse aparaadid mitte amordi, vaid vedru korrasolekut. Isegi näinud kuidas 75% korras amort pärast altvõtmist lihtsalt sisse kukub.Are kirjutas:Mul oli ka madal vedru ja tava amort ja ülevaatused kinnitasid iga kord amortide korrasolekut, minu käes oli auto sellisel kujul kuskil kolm aastat vist.
Mul oli ka vist mingine -35mm madaldus, autoks oli 530i 88a.
terv Are
Kui on madaldus, siis tuleks panna ka vastav amort.
Seda ka M-Fahrwerki puhul ja seal on madaldust ainult 15mm.
e36 madal vedru ja tava amort
Paljud mainivad,et madal vedru ja tava amort ei sobi kokku, kui aga vaatata audit siis 80 quttro b3 on tehase madaldus vedru ja tava amort, huvitav kuidas seal see kestab?
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Amorte on erinevaid, aga üldjuhul tavaamordi töövahemik on mõeldud kokku käima standardvedruga. Madaldusvedruga tavaamorti kasutades töötab amort vales vahemikus ning rikneb. Teine variant kasutatud amordi puhul on see, et amort hakkab tööle teises vahemikus kui vahemiks, kus ta ennast sisse töötanud on ning tänu sellele rikneb.
Üldiselt tasuks kasutada siiski tükke, mis on mõeldud omavahel koos töötama.
Üldiselt tasuks kasutada siiski tükke, mis on mõeldud omavahel koos töötama.