BMW 1-seeria coupe
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4149
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
BMW 1-seeria coupe
rohkem pilte siin --> http://www.2addicts.com/forums/showthread.php?t=377
tuleb äkki kas 135 või 235? igatahes veidi on intercoolerit näha...
Viimati muutis Zipp, 14.02.2009 23:33 02, muudetud 1 kord kokku.
On the 8th day, God created boost.
Esimene asi mis mulle kohe pähe tuli kui pilti vaatasin
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
need uued Bmwd ei kõlba kuhugi
(minu arvamus, ei kuulu edasikaebamisele )
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
need uued Bmwd ei kõlba kuhugi
(minu arvamus, ei kuulu edasikaebamisele )
Tore tundub. Jääb mulje nagu oleks sel katusel cabrio võimalus
Pamperid on küll massiivsed... samuti tagatuled võiksid veidi BMW- likumad olla... muidu super naistekas
Pamperid on küll massiivsed... samuti tagatuled võiksid veidi BMW- likumad olla... muidu super naistekas
Viimati muutis Markii7, 06.02.2007 22:29 00, muudetud 1 kord kokku.
Aknajoon on ju läbi maskeeringu näha? Igatahes - uue autona oleks kolmeliitrine topeltturbo 1. seeria koos BBSi velgedega minu puhul esmane valik - juhul, kui otsiks UUT autot. Ilmselt tuleb osta mõne aja pärast kasutatud versioon - minu soovunelm hakkab ilmselt maksma kusagil 700 000.-, see on aga 1. seeria eest palju. Ilmselt suudaks mõni selline versioon päästa BMW kui sportliku sõiduki maine - viimasel ajal täheldame arenguid Mercedese suunas :-)
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
Hartge aitab mõne kopika eest mootori 380hp peale ja siis on hea kodu-töö vahet töristada Ilmselt siis pole pääsu ka LSD installist, aga sinu praeguseid projekte vaadates on tegu pigem abimaterjali kategooriasse kuuluva väljaminekugaKaido S kirjutas:Igatahes - uue autona oleks kolmeliitrine topeltturbo 1. seeria koos BBSi velgedega minu puhul esmane valik - juhul, kui otsiks UUT autot. :-)
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
naisele seletades on tegu hädavajaliku väljaminekuga...Ilves kirjutas:Hartge aitab mõne kopika eest mootori 380hp peale ja siis on hea kodu-töö vahet töristada Ilmselt siis pole pääsu ka LSD installist, aga sinu praeguseid projekte vaadates on tegu pigem abimaterjali kategooriasse kuuluva väljaminekugaKaido S kirjutas:Igatahes - uue autona oleks kolmeliitrine topeltturbo 1. seeria koos BBSi velgedega minu puhul esmane valik - juhul, kui otsiks UUT autot. :-)
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kui hoolega vaadata siis osa tagatulest ka varjatud kujul on seal.ode528 kirjutas:esiots tundub täitsa kena, kuid tagumine pool on natuke jama. ega see vast nagunii ka lõplik variant pole! minu arust võiks naad taga katuse kumerusega midagi ette võtta, sest hetkel tundub tõesti natuke liiga passati moodi
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
tundub et BMW majas on aru saadud et sportlike autode suureks puhumisega on kaduma läinud klientuurist seltskond, kes ihaldas kerget, väikest ja tagaveolist sõidukit
oma kogemusest (118i on igapäevases kasutuses ) võin öelda, et 1. seeria auto on kõige lähedasem E30 le
oma mõõtudelt aga ei jää alla e36 le
Arvan, et kui 1. seeria sõiduk varustada hea mootori ja järeleaidatud vedrustusega siis võib öelda et E30 on tagasi
lugupidamisega
Andrus
oma kogemusest (118i on igapäevases kasutuses ) võin öelda, et 1. seeria auto on kõige lähedasem E30 le
oma mõõtudelt aga ei jää alla e36 le
Arvan, et kui 1. seeria sõiduk varustada hea mootori ja järeleaidatud vedrustusega siis võib öelda et E30 on tagasi
lugupidamisega
Andrus
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4149
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
3.5l bensukas peaks päris OK olemaAndrusB kirjutas: Arvan, et kui 1. seeria sõiduk varustada hea mootori ja järeleaidatud vedrustusega siis võib öelda et E30 on tagasi
video:
http://www.worldcarfans.com/videos.cfm/ ... ries-coupe
On the 8th day, God created boost.
pigem siiski 3 liitrine topeltturboga elukash82lose kirjutas:3.5l bensukas peaks päris OK olemaAndrusB kirjutas: Arvan, et kui 1. seeria sõiduk varustada hea mootori ja järeleaidatud vedrustusega siis võib öelda et E30 on tagasi
video:
http://www.worldcarfans.com/videos.cfm/ ... ries-coupe
Selline asi peaks edasi käima küll enam kui küllalt.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Ku endal käib igal kolmap. Autoleht, siis seal ilusti kirjas, et:aise kirjutas:3L turbo jah. suht kena ka ja liigub kindlasti rajult
Mootro: R-6 otto
Töömaht: 2979 cm3.
Võimsus: 225KW (306 hj) 5800 p/min.
Pöördemoment: 400NM 1300-5000 p/min.
Käigukast: 6-käiguline manuaal
Tühimass: 1560 kg.
Telgede vahe: 2660 mm.
Pikkus/laius/kõrgus: 4360/1750/1380 mm.
Kiirus: 250 km/h. (piirikuga)
Aeg 0-100 km/h: 5,3s.
Keskmine kütusekulu: 9,2 l/100 km.
....hull värk mu meelest...
Viimati muutis TiitR, 12.07.2007 10:12 21, muudetud 1 kord kokku.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG