Krõbe pakane tulekul!
Kirjutan siis probleemi olemuse ning lahenduse ka siia ära. Seisnes see õlitorus, mis jookseb turbost karterisse, mingil põhjusel oli see katkenud. Uus toru, 5liitrit õli ja korda ta sai.nisu_uno kirjutas:Minul auto seisis 4 viimast päeva, käivitus täna hommikul pärast eelsüüteküünalde tööd paugust, aga sõitma hakates, küljepeeglist silmasin mootoriõli lompi, oli teist oma kaks-kolm liitrit maha voolanud põhja alt, vaatasin õlivarrast...kuiv. Mootoris on/oli täissünteetiline õli ja kulub teda muidu 0,5-1l välba peale.
Suretasin siis moto välja ja nii ta seisab, homme tirin teenendusse.
Kellel sarnane kogemus, võib märku anda, mis mind ees ootab
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
arvan,et õli oli lihtsalt paks ja seal voolikus oli ta suhtkoht klimpis ning surve lõi voolikult nõrgima koha puruks. ptui ptui ptui endal veel pole olnud.nisu_uno kirjutas:Kirjutan siis probleemi olemuse ning lahenduse ka siia ära. Seisnes see õlitorus, mis jookseb turbost karterisse, mingil põhjusel oli see katkenud. Uus toru, 5liitrit õli ja korda ta sai.nisu_uno kirjutas:Minul auto seisis 4 viimast päeva, käivitus täna hommikul pärast eelsüüteküünalde tööd paugust, aga sõitma hakates, küljepeeglist silmasin mootoriõli lompi, oli teist oma kaks-kolm liitrit maha voolanud põhja alt, vaatasin õlivarrast...kuiv. Mootoris on/oli täissünteetiline õli ja kulub teda muidu 0,5-1l välba peale.
Suretasin siis moto välja ja nii ta seisab, homme tirin teenendusse.
Kellel sarnane kogemus, võib märku anda, mis mind ees ootab
hmh, pakane kurjam. Ma eile autoga ei sõitnud, täna omik kella 10 paiku tahtsin linnapeale asjatama minna, aga uksest sisse ei saanud. Uksed nii jäätunud, et ükski uksenupp nupust üles ei tulnud. Võti ka ei keeranud. Kutsusin ühe sõbra appi, ta sai ukse lahti.
Auto käima läks kohe esimese korraga, kuid roolivõim undas poolt minutit. Ja salongiventilaator keeldus töötamast. Peale tükk aega ootamist ikka ei miskit. Puhastasin omale silmaaugud, et äkki sõidu ajal hakkab tööle, ei miskit - jõudsin ära sõita ringi Nõmme-Saue-Keila-Mustamäe. Selle aja jooksul ka auto vahepeal jukerdas, nagu mõni pütt ei töötanud. Arvasin, et küünlad või küünlajuhtmed.
Otsustasin auto venna töö juurde viia, et ta tööpäeva lõpus viskab pilgu peale, miks salongi ventikas ei tööta ning vahepeal ka mootor jukerdas. Aga näe, nagu ikka, kontrollimisel hakkas ventikas tööle. Mootorijukerduse põhjuseks olid vanad, oma aja ära elanud küünlad (tõsi, mina pole neid 2,5 aasta jooksul vahetanud). Sai need ka ära vahetatud. Nüüd kõik jälle vinksvonks. Ehk saab homme ikka autosse kohe sisse, igaks juhuks ostsin lukusula käekotti
Auto käima läks kohe esimese korraga, kuid roolivõim undas poolt minutit. Ja salongiventilaator keeldus töötamast. Peale tükk aega ootamist ikka ei miskit. Puhastasin omale silmaaugud, et äkki sõidu ajal hakkab tööle, ei miskit - jõudsin ära sõita ringi Nõmme-Saue-Keila-Mustamäe. Selle aja jooksul ka auto vahepeal jukerdas, nagu mõni pütt ei töötanud. Arvasin, et küünlad või küünlajuhtmed.
Otsustasin auto venna töö juurde viia, et ta tööpäeva lõpus viskab pilgu peale, miks salongi ventikas ei tööta ning vahepeal ka mootor jukerdas. Aga näe, nagu ikka, kontrollimisel hakkas ventikas tööle. Mootorijukerduse põhjuseks olid vanad, oma aja ära elanud küünlad (tõsi, mina pole neid 2,5 aasta jooksul vahetanud). Sai need ka ära vahetatud. Nüüd kõik jälle vinksvonks. Ehk saab homme ikka autosse kohe sisse, igaks juhuks ostsin lukusula käekotti
Tegemist oli siis metalltoruga ja õliks päris vedel Castroli täissünt. Meistrimees tegelikult diagnoosis, et tänu vibratsioonile ja hõõrdumisele oli katkenud see toruke.arvan,et õli oli lihtsalt paks ja seal voolikus oli ta suhtkoht klimpis ning surve lõi voolikult nõrgima koha puruks. ptui ptui ptui endal veel pole olnud.
Vist puhas juhus ja kokkusattumus esimeste tõsisemate pakasilmadega.
Samas võis pikem seismine, just pakase tuleku ajal, juba ennist õrnale kohale torul, "soodsalt" mõjuda.
Mul on küll tubli auto,mootor on juba elanud 380 000 km (1991),(aga diislil ei ole see vist mingi probleem)esimene suurem külm oli -25 ,siis mõtlesin et ei hakka teda üldse torkimagi,aga kiusatus ja uudishimu said minust võtu.peale 15minutit uksega maadlemist olin ma jõudnud siis isme ja roolivahele(endamisi mõeldes et hea kui üldse kerge suitsu paugu torust välja viskab).andsin igaks juhuks kaks korda eelsüüdet ja starterit mis vedas mootorit ringi nagu mootor oleks tatti täis,ja peale 3 sekist starteri andmist rabas mootor tule alla nagu oleks soe mootor olnud(ilma suitsuta,ilma klõbinateta).Järgmisena rabasin telefoni välja ja hakkasin kohe sõpradele helistama kellel on samuti diisel BMW,ise lootuses et kus ma nüüd keksin,aga võta näpust neil oli ka hommikune käivitus edukalt maha saadud,välja arvatud üks kes tormas poodi uue aku järgi..
kuus silindrid ja 3 liitrit aga ikka jääb midagi puudu....
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8477
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Eelmine talv oli mul sama mootoriga masin e 524td mis oli sõitnud 460000km.524tda kirjutas:Mul on küll tubli auto,mootor on juba elanud 380 000 km (1991),(aga diislil ei ole see vist mingi probleem)esimene suurem külm oli -25 ,siis mõtlesin et ei hakka teda üldse torkimagi,aga kiusatus ja uudishimu said minust võtu.peale 15minutit uksega maadlemist olin ma jõudnud siis isme ja roolivahele(endamisi mõeldes et hea kui üldse kerge suitsu paugu torust välja viskab).andsin igaks juhuks kaks korda eelsüüdet ja starterit mis vedas mootorit ringi nagu mootor oleks tatti täis,ja peale 3 sekist starteri andmist rabas mootor tule alla nagu oleks soe mootor olnud(ilma suitsuta,ilma klõbinateta).Järgmisena rabasin telefoni välja ja hakkasin kohe sõpradele helistama kellel on samuti diisel BMW,ise lootuses et kus ma nüüd keksin,aga võta näpust neil oli ka hommikune käivitus edukalt maha saadud,välja arvatud üks kes tormas poodi uue aku järgi..
Eelsüüte küünlad said vahetatud ja ka korralik aku oli peal , ei olnud sellel motol ka käivitusprobleeme.
Ja kui käima läks siis, ei mingit suitsu ja ei mingit klõbinat.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Talv tapab juba vaikselt mu autot. Külmaga on kustunud kelladeplokis asuva displei vasakpoolseim tuli, läbisõitu ning veateateid praktiliselt näha ei ole. Temperatuuri- ja ventilaatorikiiruse reguleerimise nuppude valgus on kadunud (mis võib ka mu enda viga olla, sest tegelesin muusika installeerimisega) ning nüüd ka jäi lumevalli taha karterikaitse, mis järelikult oli kuskilt äärest natuke lahti. Nüüd on ta igastahes täiesti lahti (ehk siis võta kätte ja viska, ei ole enam auto küljes). Vist on kuskilt natuke midagi ära murdunud, valges uurin, kas saab tagasi panna. Ahha, kojamehed kah ei tööta Talv on tore!! Ja siis veel üks liist, mis kukkus autost välja, aga tänu lumisele talvele seda enam leida pole võimalik
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8477
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Mis sa sellest diislist vihkad?
Minu diisel ei teinud hommikul teist nägugi , käivitus nagu alati poolest pöördest.
Minu diisel ei teinud hommikul teist nägugi , käivitus nagu alati poolest pöördest.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8477
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
täna hommikul oli meil -16c ja minu traktor käivitus nagu iga teine hommik.
Ka naise bensukas läks ilusti käima.
Ka naise bensukas läks ilusti käima.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
Pole siin väriseda midagi hommiku kella 6.00 (Kiisal) ajal -27 kraadi celsiuse järgi ja auto käivitusega polnud probleeme!SwitC kirjutas:h6bekuul kirjutas:täna öösel võib temp langeda sinna -30ne kanti ...värisege dislamehed
"diislimehed ei maga kunagi talvel rahulikult,sest iial ei või teada kas auto läheb hommikul käima või ei"
tegelikult ma saan kohe varsti teada.3 päeva seisnud maja ees
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
--overdose-- kirjutas:sul siis hirmsasti vedand....eelmine aasta tuttaval lükkasime juba siis kui 20 kraadi miinust..
Asi pole vedamises vaid selles et masin tuleb korras hoida ja eemale hoida igasugustest kahtlastest tanklatest! Survedkorras, eelsoojendus küünlad korras ja pump korras, küte normaalne siis peaks iga diisel käima!
nuu nii korralik krõbe saabund, vastu homset peaks -32 kukkuma
http://www.postimees.ee/070207/ilm/243558.php
http://www.postimees.ee/070207/ilm/243558.php
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
BMW 530i 2003 Individual-M-packet