K: e34 veojõukontroll
K: e34 veojõukontroll
kas "flockstoff anthrazit" tähendab ATC või ASC?
kollase tule saab armatuuris pika punnitamisega tööle aga külg ees laseb küll sõita.
kollase tule saab armatuuris pika punnitamisega tööle aga külg ees laseb küll sõita.
330d A touring e46 (140+ kw)
Nissan Patrol 2002
Nissan Patrol 2002
"elektronische geregeltes sperrsystem"
viitab kahtlaselt tagadiffri poole, kuna "sperre" on ju lukk/differentsiaalilukk.
525ix tagadiffer on hüdrauliliselt lukustatav. vahekast on viskosiduritega ja sinna mingeid juhtmeid ei tohiks minna, järelikult ei saa sellega ka seotud olla.
abiks ka http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=22125
viitab kahtlaselt tagadiffri poole, kuna "sperre" on ju lukk/differentsiaalilukk.
525ix tagadiffer on hüdrauliliselt lukustatav. vahekast on viskosiduritega ja sinna mingeid juhtmeid ei tohiks minna, järelikult ei saa sellega ka seotud olla.
abiks ka http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=22125
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
kui otseselt tõlkida peaks olema mingi
elektrooniline lukustatav pöörsüsteem.
aga kumb siis õige?
sest mäletamist mööda lugesin kuskilt saksa foorumis et kqigil ixidel on asc tehasest. ja ilme selle e34 ixi pole tehtud, kuna siis vahekast ei saa jagada õieti momenti. muidugi see võiks ekslik olla....
et siis kuidas süsteem üldse töötab?
kas seal nagu ette 32% ja taga 68 kogu aeg, kuid kui taga rattad hakkavad rohkem või vöhem pöörlema see % muutub ?
elektrooniline lukustatav pöörsüsteem.
aga kumb siis õige?
sest mäletamist mööda lugesin kuskilt saksa foorumis et kqigil ixidel on asc tehasest. ja ilme selle e34 ixi pole tehtud, kuna siis vahekast ei saa jagada õieti momenti. muidugi see võiks ekslik olla....
et siis kuidas süsteem üldse töötab?
kas seal nagu ette 32% ja taga 68 kogu aeg, kuid kui taga rattad hakkavad rohkem või vöhem pöörlema see % muutub ?