Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
3:45 peaks olema, et 45 kardaani ringi = 3 veovõlli ringi
3:15 siis vastavalt 15 kardaani ringi = 3 veovõlli ringi
ja 1:2,56 2,56 kardaani pööret = 1 veovõlli ring
lööge nüüd mind kõvasti sest ma ei tea mida ma räägin... aga rääkida tahaks
3:45 peaks olema, et 45 kardaani ringi = 3 veovõlli ringi
3:15 siis vastavalt 15 kardaani ringi = 3 veovõlli ringi
ja 1:2,56 2,56 kardaani pööret = 1 veovõlli ring
lööge nüüd mind kõvasti sest ma ei tea mida ma räägin... aga rääkida tahaks
asjad ikka nii päris ei ole.
suhted on ikka vastavalt l=45:13 st. kardaan teeb 45 tiiru ja veovõll 13 tiiru ja kokku tuleb ülekande arvuks 3.46. sellest võib järeldada, et kui kardaan teeb 1 tiiru teeb veovõll 3.46 tiiru.
mida võiksem ülekandeaerv seda kiirem on ka differ.
ja kui panna disla differ 2.0bensule, siis ma arvan et kiirendus läheb ikka väga lahjaks. arvutuslikult kui on getrag 240 kast ja 2.56 differ peaks 100km/h olema 1850rpm. ja lõppkiiruseks 375.8km/h mis on täiesti eba reaalne.
terv hannes
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
kingpool81 kirjutas:mul oli yleeile veel kodus 3.15 differ... kui ma tegin kardaanile 1 tiiru, siis veovõll tegi umbes veerand tiiru... midagi on sinu arvutuses mäda
kardaan teeb 1 tiiru teeb veovõll 3.46 tiiru
on mäda jah, aga mitte nii mäda kui 3:46. asi on ikka vastupidi, kui kardaan teeb 3,46 tiiru, siis veovõll teeb 1 tiiru, nii tulebki see umbes veerand tiiru
Marko28 kirjutas:Eriline tuumateadus käib siin äkki soovitate head diftrit 2.0 motorile e36 kuna vana ei tööta sünkroonselt ja talvel tõeline häda
synkroonselt??? et siis mis mõttes? sa tahad et mõlemad rattad korraga ketsi annaks kui kohalt minema tuiskad? siis pead järjekorda võtma ja LSD diffri ostma... odav lõbu see pole ja ega neid just iga nugapeal ei vedele kah
Marko28 kirjutas:Eriline tuumateadus käib siin äkki soovitate head diftrit 2.0 motorile e36 kuna vana ei tööta sünkroonselt ja talvel tõeline häda
synkroonselt??? et siis mis mõttes? sa tahad et mõlemad rattad korraga ketsi annaks kui kohalt minema tuiskad? siis pead järjekorda võtma ja LSD diffri ostma... odav lõbu see pole ja ega neid just iga nugapeal ei vedele kah
Mul tõmbab tagumise otsa ikka päris viltu kui gaasi anda tugevamalt viletsa ilmaga ja kohapealt liikumine väga nadi ei tea kas diftrit remontida ka annab
Lennart Meri: Olukord on ****, kuid see on meie tuleviku väetis
ma ei tahagi mingit lõppkiirust tõsta, oluline just kütusekulu, kui selle natukenegi alla saaks oleks asi seda väärt
ja katsetaminegi omajagu lõbus ja huvitav tegevus
kui paned kiirema diffri siis linnavahel kulu tõuseb ja maanteel võidad- aeglasema diffriga vastupidi. Matemaatiliselt on võimalik kindlasti välja arvutada, milline differ kütusekulu osas kõige mõistlikum oleks aga tulemus on kardetavasti siis, et jõudu on meeletult aga kiirust napib! Ja ma väga kahtlen, et kogu antud operatsioon kuidagi ennast rahaliselt äratasub
aeglasema diffriga (väiksem kui 3,45) võidaks igaljuhul.
Mind ennast küll häiris 320'ga maanteel 3000rpm sõita ja ega kulu ka sobilik polnud mikromootorile.
Jõudu jääb linnas vähemaks küll aga jõudu tal tegelikult nii kui nii pole. Seega siin ei muutu midagi